Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XFiemoX schreef:Ik vind de laatste tijd marktplaats niet zo leuk meer om heel eerlijk te zijn. Want heb alleen nog maar te maken met oplichters zeg!!!
Krijg ik bijv. een bod op iets wat ik op marktplaats heb staan reageer ik dat ik akkoord ben krijg ik een mail in het engels goed maar soms ook in erg gebrekkig engels terug.
Dit gaat nu al heel wat weken zo door en wordt er goed moe van. Als ik bijv. weer een bod krijg en zie dat persoon maar paar dagen actief is op marktplaats verwijder ik gelijk de bieding!!!
Klaaswoeba schreef:Ik laat het afhangen van het (mail)contact. Eens moet de eerste keer zijn inderdaad, we kunnen niet allemaal vanaf het begin een account hebben.
Zo had ik een tijd terug een zwaard gekocht (misschien ook al wel verteld hier) van een jongen die drie weken actief was. Vond het wel spannend omdat ie dus nog maar zo kort actief was en het ging om een aardig bedrag, maar hij reageerde snel en stuurde alle fotos die ik vroeg en het is helemaal goed gekomen.
Maarja, iemand die in gebrekkig Engels mailt én maar even actief is zou ik ook niet vertrouwenDaar heb je ook heel veel Iphone verkopers van, die dan nog maar een of twee weken een account hebben. Daar zou ik ook geen handel mee willen.
miss_lizje schreef:Wow! Net even garage opruiming gedaan met mijn moeder. Een hoop paardenspullen die ik toch niet gebruik maar op de facebook gezet (2dehans paardenspul). Al zeker 3 dingen weg in nog geen 10 minuten.
Nu maar hopen dat ze het komen ophalen, van 1 weet ik het wel zeker, want het is een oude bekende. Nu hopen dat de afspraken van de andere ook goed komen.