Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:Oke help!
Ik ben blut maar ik heb nog 2 basic kledingstukken die ik héél graag wil hebben maar ja nieuw kosten ze me echt te veel op dit moment
Ik zoek een jeansblouse en zo een simpel zwart vest ( liefst beetje oversized maar hoeft niet per se ) en met lange mouwen. Had laatst eentje aan van bij de C&A maar die mouwen waren dus 10 cm te kort
Als iemand zo nog iets te koop heeft staan mag je het altijd laten weten![]()
Ik ga zo meteen kapaza en boktmarkt nog afschuimen maar ik kan hier altijd een oproepje doen.
Smileyy schreef:Hey ik kom hier even binnenvallen met een vraag!
Ik heb vandaag dit vestje gekocht :http://www.shoeby.nl/dameskleding/spotlight-1/lace/vest-lace-donkerrood.html
En ik vroeg me af wat jullie er onder zouden dragen, zelf dat ik aan een wit topje en dat heb ik ook gepast in de winkel, maar de topjes zaten niet echt mooi, dus dat ligt niet aan het vestje. Ik zou er eigenlijk ook wel iets onder willen zodat je zeg maar een blote rug hebt, maar dat je niet je bh bandje ziet.
Iemand ideeën of tips van waar je zoiets kan kopen?
DewiRox schreef:Ik geef het altijd aan de dochters van vrienden van mijn ouders. Prachtig als ik die meiden er dan in zie lopen, ze zijn er altijd super blij mee.
xFioon schreef:Wat vinden jullie leuke (web)winkels voor kettingen, armbanden, etc.?
En als jullie van kleding afwillen, zet je het dan op marktplaats, bokt, of nog ergens anders...?