Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en trots dat ze is... geweldig!! Jolliegirl schreef:Potverdorie nu moet ik weer janken...jullie zijn zo lief....
Het lukt haar nog niet altijd,maar je ziet dr denken...en proberen.. zo mooi...
Ik kreeg weer fijne leuke filmpjes vandaag, dus dat gevoel zit wel goed, ze heeft het echt naar dr zin.
Ze loopt ook al..met loopwagen waar een ander kindje inziten trots dat ze is... geweldig!!
Jolliegirl schreef:Potverdorie nu moet ik weer janken...jullie zijn zo lief....
Het lukt haar nog niet altijd,maar je ziet dr denken...en proberen.. zo mooi...
Ik kreeg weer fijne leuke filmpjes vandaag, dus dat gevoel zit wel goed, ze heeft het echt naar dr zin.
Ze loopt ook al..met loopwagen waar een ander kindje inziten trots dat ze is... geweldig!!
Jolliegirl schreef:Het lukt haar nog niet altijd,maar je ziet dr denken...en proberen.. zo mooi...

Nyaleti schreef:M'n wang / kaak doet zeer maar ik weet niet of het een opkomende verkoudheid is, een oorontsteking of iets met m'n tanden. Ben benieuwd morgenvroeg
Nyaleti schreef:Weet niet of ik nou blij ben dat te lezen.
Oorontsteking is het in iedergeval (ook).. Huilen.
En als ik nu ziek wordt, liever eens genoeg om me ziek te melden op werk. Laatst echt niet fit maar niet genoeg om thuis te blijven. Dat waren lange, taaie dagen.
normaal begint het bij mij vrijwel altijd met extreem gevoelige tanden. Dus ik vond dit raar en jouw post een feest der herkenning.