Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:11

Wat knap van je kindje Jollie. En wat maakt het uit dat een andere dit ook kan. Jij bent trots op jouw kindje en dat is logisch toch? Dat was gewoon niet tactvol van die gastouder. Fijn dat het met jou beter gaat, ga zo door! Ik hoop dat je veel plezier en voldoening haalt uit je nieuwe baan.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:21

Potverdorie nu moet ik weer janken...jullie zijn zo lief....

Het lukt haar nog niet altijd,maar je ziet dr denken...en proberen.. zo mooi...

Ik kreeg weer fijne leuke filmpjes vandaag, dus dat gevoel zit wel goed, ze heeft het echt naar dr zin.

Ze loopt ook al..met loopwagen waar een ander kindje inzit :') en trots dat ze is... geweldig!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:23

Jolliegirl schreef:

Ik kreeg weer fijne leuke filmpjes vandaag, dus dat gevoel zit wel goed, ze heeft het echt naar dr zin.

Ze loopt ook al..met loopwagen waar een ander kindje inzit :') en trots dat ze is... geweldig!!

Wat schattig. Geniet er lekker van. Ze zijn zo groot.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:50

Wat knap van je dochtertje Jolliegirl, wees supertrots en denk maar extra dat ze op het consultatiebureau het echt wel beter weten dat ze qua ontwikkeling in dit geval zeker voorloopt.
De opmerking en het gedrag van je gastouder is absoluut niet gepast en dat mag je der best laten weten. Ook mag dat nog op een ander moment als je weer wat gekalmeerd bent.

Ik vind het knap en ook heel fijn voor jou en jullie als gezin dat je je steeds wat beter voelt. Dat er ook nog wat slechte momenten tussen zitten is ( helaas) normaal, maar dat je zelf al een stijgende lijn opmerkt is echt superfijn.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:05

Jolliegirl schreef:

Geniet lekker van jullie kindje, er zijn altijd mensen die zweren dat hun kind lopend en pratend ter wereld kwam :')
Laat het lekker van je afglijden want dat verander je echt niet, sommige mensen zijn zo.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:08

dat de batterijen van de fietsverlichting van dochterlief leeg zijn, en dat het me met geen mogelijkheid lukt om die te vervangen. Ik vrees dat de hele lamp van de fiets af moet ofzo. lastig.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:11

Jolliegirl schreef:

Heerlijk, zo'n dametje :+:

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:15

JollieGirl: Ik ga echt met de rest mee dat je terecht trots mag zijn op je kleine meid. Lekkr met volle teugen van genieten hoor.

En Ineke: jouw ervaring was echt heel rot, goed dat je klacht hebt ingediend daarover.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:49

Stond vandaag te kloten met een niet-braaf paard waarvan ik even de achterkant van wilde bekappen... Doet mn man het licht uit (stroom eraf) -O-
Op de tast maar gevijld en na een tijdje wachten met een draak aan een touwtje maar opgegeven. Hopelijk heeft ie niet heel veel last van zn slag in t wiel met die ongelijke pootjes. Wilde morgen deel twee doen maar werken en etentje. Dus wordt vrijdag.

sevenofnine

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:57

@Hutcherson dan moet paard maar braver zijn, dan had hij dit nu niet. Of je kan je man misschien zn schoenen ongelijk gaan bijvijlen zodat hij het afleert...?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:17

Dat ik nog even wat wilde afronden voor werk in de werkomgeving, en nu is de cloud er weer uitgekicked terwijl ik bezig was, het nog niet heb afgerond maar dus ook niet kan afronden (en waarschijnlijk erger; morgen weer opnieuw kan beginnen). Grmbl. Dat gaat waarschijnlijk mooi in mijn hoofd mee naar bed 8)7

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:11

M'n wang / kaak doet zeer maar ik weet niet of het een opkomende verkoudheid is, een oorontsteking of iets met m'n tanden. Ben benieuwd morgenvroeg :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:37

Nyaleti schreef:
M'n wang / kaak doet zeer maar ik weet niet of het een opkomende verkoudheid is, een oorontsteking of iets met m'n tanden. Ben benieuwd morgenvroeg :')

Hey zo begon mijn huidige griep/verkoudheid ook!
Al heb ik ook pijn in mijn oor, ik weet niet helemaal of het uitstraalt van mijn oor naar mijn kaak of andersom.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:43

Weet niet of ik nou blij ben dat te lezen. _O-

Oorontsteking is het in iedergeval (ook).. Huilen.
En als ik nu ziek wordt, liever eens genoeg om me ziek te melden op werk. Laatst echt niet fit maar niet genoeg om thuis te blijven. Dat waren lange, taaie dagen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:50

Nyaleti schreef:
Weet niet of ik nou blij ben dat te lezen. _O-

Oorontsteking is het in iedergeval (ook).. Huilen.
En als ik nu ziek wordt, liever eens genoeg om me ziek te melden op werk. Laatst echt niet fit maar niet genoeg om thuis te blijven. Dat waren lange, taaie dagen.

Oh sorry :') normaal begint het bij mij vrijwel altijd met extreem gevoelige tanden. Dus ik vond dit raar en jouw post een feest der herkenning.

Maar ik ben ook maar halfslachtig ziek, brak en wat snifferig. Ik werk thuis dus heb gewoon vooral domme klusjes gedaan de laatste paar dagen.

Gewoon ziekmelden hoor! Als je zo snel achter elkaar weer niet fit bent, dan heb je misschien echt even wat rust nodig. Daarvoor hoef je echt niet als een vaatdoek op de stoel te zitten :knuffel:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:51

Ik ben super moe en ben bezig naar bed te gaan.
Krijg ik ineens 'slaap kindje slaap' in mn hoofd.
Waarom is dat zelfs irritant als het in je eigen hoofd afspeelt %) %) %)

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:02

Ik heb altijd gigantische kiespijn als ik ziek word/ben en krakende oren _O-

Mijn vriend is zo verdomd luid met zijn voetbal, we hebben ook gewoon onderburen he... Heb al even gevraagd of hij even wat zachter kan praten maar hij zit met vrienden met een koptelefoon op. Die heeft soms echt niet door hoe hard zijn stemgeluid is.

Fornuis besteld, maar gekozen voor thuiswerken morgen. Komen ze ergens tussen 17:00 en 22:00 aansluiten en leveren. Zucht.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:07

fleurtjeuh schreef:
Ik ben super moe en ben bezig naar bed te gaan.
Krijg ik ineens 'slaap kindje slaap' in mn hoofd.
Waarom is dat zelfs irritant als het in je eigen hoofd afspeelt %) %) %)

Thanks… Nu heb ik dezelfde ergernis :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 05:23

Gezellig weer buikpijn. :wave:

En een spetterend succes :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 05:24

Odido ligt eruit??
Tv doet het niet en internet ook niet. Wifi ook niet.

Ik heb alleen 5G.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 05:45

Balen.

Hier gelukkig wel werkend. Poging om in slaap te komen. Snuffle safe een beetje bijgewarmd.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:16

Hier ook gewoon netwerk etc..

Wat een scheitnacht weer...
Bah!! Al 3 nachten op rij efficiënt 4 uurtjes slaap ofzo...
Shoot the moon... Nog even...en dan is het voorbij

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:32

Om half 6 met pup eruit om te plassen en niet door hebben dat ze voordat we buiten zijn eigenlijk alles al heeft laten lopen, over mij heen en op de grond. Ik loop er dus doodleuk dwars doorheen onderweg terug naar bed. Eerst de was erin en dweilen dus, super, ik was al zo lekker wakker :x

Ik word echt moedeloos van dat gezeik in huis de hele tijd, ze wil met dit weer gewoon niet naar buiten en laat de boel lopen voordat ik überhaupt de deur open kan doen. Meestal wel op een plasmatje, maar nu was ik het plasmatje. Ze gaat er tussen 12 en 1 uur voor het laatst uit en meldt zich uit zichzelf pas om half 7/7 uur om te plassen, ik ga er dus al ruim eerder uit om dit te voorkomen -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:39

Heeeerlijk geslapen vannacht tot dat mijn los gemaakte ribben zeiden jaaaa we gaan je irriteren...
Oh mijn god...wat doen die zeer, en in ademen doet ook zeer...

en het heeft gesneeuwd en het sneeuwt... ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:43

Sneeuw ;(.