Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-24 23:48

Polarize schreef:
Is dit een goed moment om te zeggen dat ik moest janken toen ik Paramore zag bij het Taylor Swift concert :')

Ik moest janken toen ik The Script zag bij P!nk :Y)

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 23:50

xPabloBokt schreef:
Polarize schreef:
Is dit een goed moment om te zeggen dat ik moest janken toen ik Paramore zag bij het Taylor Swift concert :')

Zo slecht? Haha, nee hoor, grapje.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 23:56

_San87_ schreef:
Urbanus schreef:
Jullie zijn zo emo :')

Ga je eens bezighouden met je kechseizoen.

MAG IK EFFE UITRUSTEN???

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 00:24

Aan een collega van mij wat een triest mens , mij een trap nageven op een situatie van 3 maanden geleden wat al moeilijk genoeg was voor iedereen.

En helemaal omdat die collega weet waar ik mee te dealen heb gehad op mijn vorige week. Dan ben je gewoon heel vervelend als je met andere collega's over mij kletst en probeert met andere mij een trap na te geven.

Ik heb het hier over 50 plussers... wat een triest gedoe

Gelukkig heb ik een collega rond die leeftijd die het enorm voor mij opneemt nu en ze al aangepakt heeft. Maar mijn grens is bereikt dit gaat nog een staartje krijgen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 00:27

Vertraging èn turbulentie. Mijn minst favoriete dingen aan een vliegreis.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-24 00:29

Bloodymary schreef:
xPabloBokt schreef:

Zo slecht? Haha, nee hoor, grapje.

Haha ik wist dat dit zou komen :')

Nee, jeugdsentiment. Was ooit mega fan van ze en heb ze meermaals ontmoet. Was de eerste keer dat ik ze zag sinds de gitarist is overleden en sinds de periode dat ik fan was is er zo veel gebeurd en veranderd dat dat allemaal even over me heen kwam. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-24 00:31

Zebrastreep schreef:
Aan een collega van mij wat een triest mens , mij een trap nageven op een situatie van 3 maanden geleden wat al moeilijk genoeg was voor iedereen.

En helemaal omdat die collega weet waar ik mee te dealen heb gehad op mijn vorige week. Dan ben je gewoon heel vervelend als je met andere collega's over mij kletst en probeert met andere mij een trap na te geven.

Gelukkig heb ik een collega rond die leeftijd die het enorm voor mij opneemt nu en ze al aangepakt heeft. Maar mijn grens is bereikt dit gaat nog een staartje krijgen.

Ik heb het al vaker gezegd volgens mij.. maar moet je niet eens serieus naar een andere baan gaan kijken? Dit klinkt niet duurzaam/houdbaar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 00:38

xPabloBokt schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik heb het al vaker gezegd volgens mij.. maar moet je niet eens serieus naar een andere baan gaan kijken? Dit klinkt niet duurzaam/houdbaar.

Zonder mijn favo collega was ik allang vertrokken denk ik. Buiten het geroddel om heb ik het wel met mijn bewoners en functie erg naar mijn zin. Het zijn een aantal mensen die het willen verpesten om wat voor reden dan ook. Aantal zijn erg negatief geworden over de organisatie en proberen met dit gedrag iedereen daarin mee te krijgen. Of om alles naar hun eigen hand te zetten. Een aantal vinden het erg lastig dat ik tegen hun mening in ga en ik ben niet de eerste die op deze manier wordt behandeld.

Het wordt nu wel een keer tijd dat de onruststokers eens aangepakt gaan worden. 2 jaar terug is er ook een jonge meid door deze 2 weggepest eigenlijk wel. Bij mij gaat dat niet lukken.

Maar om mij op oude trauma's te pakken is gewoon niet leuk. En dat daarin de grens is bereikt mogen ze best wel weten.

CupCakes_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 01:23

Zebrastreep, die mensen zullen heus niet zomaar gewieberd worden zonder een enorm lange en moeizame strijd inclusief dossieropbouw. Als ik jou was zou ik een andere baan gaan zoeken, want van wat ik hier elke keer lees kan dit nooit gezond voor je zijn.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 03:23

Ik was van plan om uit/bij te slapen in mijn 2 weken vakantie. Week 1 is bijna om, en ik slaap me toch een partij slecht met deze warmte :(. Ik ben al weken moe, en dit warme weer en slaapritme helpen ook niks.
Ik wil gewoon een nacht goed slapen en goed uitrusten.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 06:37

xPabloBokt schreef:
Polarize schreef:

Hahaha het zijn die bands uit je jeugd die het hardste raken
Ik was al bijna 10 jaar fan van Paramore dus om ze eindelijk live te zien was echt geweldig.

Ik moet vandaag en morgen werken. Heb al meer dan een jaar geen weekend gewerkt. Maar ben één van de weinige beschikbare collega's vanwege dicky Woodstock en vakanties

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 07:01

Ik was fan van The Kelly Family maar die hoef ik echt niet te zien :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 07:46

Dat ik een magnetron op zou halen vandaag maar niks meer heb gehoord van de verkoper. Gister en maandag nog een berichtje gedaan maar niks gehoord. I guess not dan…..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 07:49

*\%/* Fell in Love with an Alien

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 09:00

Hele nacht kunnen genieten van hoofdpijnaanvallen. <3

Heb nog geen nacht goed geslapen sinds m’n vriend weg is. En die is al een week weg. Heb zelfs geen “oké” nacht gehad. :roll:

Vanavond slapen we weer samen haha.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 09:06

Polarize schreef:
xPabloBokt schreef:

Hahaha het zijn die bands uit je jeugd die het hardste raken
Ik was al bijna 10 jaar fan van Paramore dus om ze eindelijk live te zien was echt geweldig.

Ik moet vandaag en morgen werken. Heb al meer dan een jaar geen weekend gewerkt. Maar ben één van de weinige beschikbare collega's vanwege dicky Woodstock en vakanties

Dicky Woodstock <3

Ik ben boos op de postnl,
Ik wacht op een pakketje, zouden ze gister bezorgen. Ik was én thuis én ik heb een deurbelcamera die zegt dat het pakketje voor de deur achtergelaten mag worden én ik heb ook die plek aangegeven in de app als tweede bezorgplek en ik krijg een mailtje dat ze het naar een pakketpunt brengen en niet het dichtstbijzijnde pakket punt, nee ze brengen het naar een pakketpunt een heel stuk bij ons vandaan en ook nog eens een enorm vervelend pakketpunt waar je als vrouw zijnde gewoon liever niet komt.

En ik heb de camerabeelden terug gekeken van zowel de deurbelcamera als de camera die op het hekje van de tuin gericht staat, er is niemand geweest.
Er is gewoon helemaal niemand geweest, nu wordt ik weer gedwongen om naar dat pakketpunt te gaan waar ik mij gewoon heel onprettig bij voel.
En ik wil niet klinken als een Karen of een Gerda, maar ik ga toch echt een keer een klacht indienen want dit is nu de zoveelste keer dat dit gebeurd.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 09:08

MDH gewoon bellen naar PostNL inderdaad dat ze het op moeten lossen, en het pakketje alsnog langs moeten komen brengen. Nee heb je ja kun je krijgen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 09:14

denisesilver schreef:
MDH gewoon bellen naar PostNL inderdaad dat ze het op moeten lossen, en het pakketje alsnog langs moeten komen brengen. Nee heb je ja kun je krijgen.

dat word nee.

Mijn ervaring ze doen geen drol met de meldingen.

MDH echt balen dat ze niet eens langs zijn geweest

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 09:18

DuoPenotti schreef:
denisesilver schreef:

dat word nee.

Mijn ervaring ze doen geen drol met de meldingen.

MDH echt balen dat ze niet eens langs zijn geweest

Ja, dat is mijn ervaring ook.

Maar ik vind het gewoon ronduit schandalig, het is je werk om uit die auto te stappen, naar de deur te lopen en aan te bellen.
Daar krijg je voor betaald.

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 09:19

Je kan het wel melden bij de afzender, dat je betaald hebt voor bezorging niet om het af te halen zoveel km verder op. Ik moest het een keer op halen in den haag, ik woon in de hoofddorp. Verzender heeft t toen opnieuw opgestuurd. Als je het niet ophaalt gaat t retour afzender

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 09:28

Is ook schandalig.
Betaal je verzendkosten voor.
Maar hier ook zo vaak een niet thuis melding gehad en ze niet de straat in zijn geweest.
We wonen in het buitengebied en kost ze tijd dus vertikken ze het gewoon.

Als ik tegenwoordig een pakketpunt aan kan geven bij bestellen doe ik dat voortaan.
Ja balen dat ik er dan alsnog opuit moet, maar dan ligt het tenminste wel bij de dischtbijzijnde

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 09:31

MDH, dicky Woodstock is leuk als mijn collega's niet de nacht van tevoren erheen gaan en vervolgens chagrijnig en met dikke katers op werk komen :') ga iets eerder naar huis mensen.
Ze hebben wel meer geluk met het weer dan vorig jaar :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 09:44

boyca schreef:
Je kan het wel melden bij de afzender, dat je betaald hebt voor bezorging niet om het af te halen zoveel km verder op. Ik moest het een keer op halen in den haag, ik woon in de hoofddorp. Verzender heeft t toen opnieuw opgestuurd. Als je het niet ophaalt gaat t retour afzender

Helemaal omdat je bij dit bedrijf meer betaald voor thuis bezorging dan bezorging bij een pakketpunt.
Dus slim, ik ga inderdaad ook nog een melding doen bij de afzender!

Bij mij valt het mee hoor, dit is niet zo'n afstand als wat jij had, maar het is wel een heel vrouwonvriendelijk punt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 10:17

xPabloBokt schreef:
Polarize schreef:

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks. :))

Wat waren ze slecht. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 11:13

In discussie met de laarzen-dropshippers. Heb ze maar om de oren geslagen met retourrecht van de ACM. Fückers.