Polarize schreef:Is dit een goed moment om te zeggen dat ik moest janken toen ik Paramore zag bij het Taylor Swift concert
Ik moest janken toen ik The Script zag bij P!nk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bloodymary schreef:xPabloBokt schreef:Ik moest janken toen ik The Script zag bij P!nk
Zo slecht? Haha, nee hoor, grapje.
Zebrastreep schreef:Aan een collega van mij wat een triest mens , mij een trap nageven op een situatie van 3 maanden geleden wat al moeilijk genoeg was voor iedereen.
En helemaal omdat die collega weet waar ik mee te dealen heb gehad op mijn vorige week. Dan ben je gewoon heel vervelend als je met andere collega's over mij kletst en probeert met andere mij een trap na te geven.
Ik heb het hier over 50 plussers... wat een triest gedoe
Gelukkig heb ik een collega rond die leeftijd die het enorm voor mij opneemt nu en ze al aangepakt heeft. Maar mijn grens is bereikt dit gaat nog een staartje krijgen.
xPabloBokt schreef:Zebrastreep schreef:Aan een collega van mij wat een triest mens , mij een trap nageven op een situatie van 3 maanden geleden wat al moeilijk genoeg was voor iedereen.
En helemaal omdat die collega weet waar ik mee te dealen heb gehad op mijn vorige week. Dan ben je gewoon heel vervelend als je met andere collega's over mij kletst en probeert met andere mij een trap na te geven.
Ik heb het hier over 50 plussers... wat een triest gedoe
Gelukkig heb ik een collega rond die leeftijd die het enorm voor mij opneemt nu en ze al aangepakt heeft. Maar mijn grens is bereikt dit gaat nog een staartje krijgen.
Ik heb het al vaker gezegd volgens mij.. maar moet je niet eens serieus naar een andere baan gaan kijken? Dit klinkt niet duurzaam/houdbaar.
xPabloBokt schreef:Polarize schreef:Is dit een goed moment om te zeggen dat ik moest janken toen ik Paramore zag bij het Taylor Swift concert
Polarize schreef:xPabloBokt schreef:
Hahaha het zijn die bands uit je jeugd die het hardste raken
Ik was al bijna 10 jaar fan van Paramore dus om ze eindelijk live te zien was echt geweldig.
Ik moet vandaag en morgen werken. Heb al meer dan een jaar geen weekend gewerkt. Maar ben één van de weinige beschikbare collega's vanwege dicky Woodstock en vakanties
DuoPenotti schreef:denisesilver schreef:MDH gewoon bellen naar PostNL inderdaad dat ze het op moeten lossen, en het pakketje alsnog langs moeten komen brengen. Nee heb je ja kun je krijgen.
dat word nee.
Mijn ervaring ze doen geen drol met de meldingen.
MDH echt balen dat ze niet eens langs zijn geweest
boyca schreef:Je kan het wel melden bij de afzender, dat je betaald hebt voor bezorging niet om het af te halen zoveel km verder op. Ik moest het een keer op halen in den haag, ik woon in de hoofddorp. Verzender heeft t toen opnieuw opgestuurd. Als je het niet ophaalt gaat t retour afzender