MyWishMax schreef:In juli mijn termijnbedrag omhoog gezet op aanraden van energiemaatschappij. Met dat termijnbedrag zou ik bijna niet bij hoeven te betalen of zelfs helemaal niks. Kijk ik nu, advies om weer te verhogen, bijna 100 euro erbovenop :'(
Zo enorm k*** , vooral als je kijkt dat ik elke maand dit jaar minder stroom en gas heb verbruikt als vorig jaar.
Ik heb geen idee waar ik straks aan toe ben en of wat ik op spaarrekening heb genoeg is om de klap op te vangen. Want termijnbedrag nog hoger gaat niet...
Ik kan echt wel janken (sterker nog, dat doe ik ook). Kennelijk is de aanvraag van ons energie niet goed gegaan.
We hadden vorige maan ivm verhuizing een heel best prima aanbod gekregen met vaste tarieven. Kennelijk een paar vinkjes verkeerd aangeklikt door mij of tussenpartij (valt niet meer te achterhalen). En nu is het akkoord niet doorgekomen.
Alle beschikbare contracten zijn nu al 100 euro duurder en variabel, oftewel dit grapje kost ons nu al 4000 euro meer (op basis van 3 jaar), door een paar domme vinkjes.
Dat inclusief de bank die moeilijk doet over dus het bouwdepot betekent dat wij er nu ook financieel redelijk matig bijzitten. Door een domme troela van de bank (ok, dat gaat nog juridisch nagekeken worden) en een paar vinkjes die ik (waarschijnlijk ? ) vergeten ben.
We komen wel rond, maar zelden zo’n dure fout gemaakt… dus ik blijf nog even jankend in mijn bed liggen.
Loodgieter is er 5 uur na afspraak ook nog niet, dus die kan ook ophoepelen
Weer 3 weken in een rioollucht waarschijnlijk en leven op macaroni voorlopig.