Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 10:17

Ik dus ook, en ook nog hoogtevrees.

We hadden een dubbeldate met een stel vrienden, een klimparcours, op 4 meter hoogte. Ik beetje bluffen en stoer voorop, maar je zat aan een touw vast: als je ging, kon je dus niet meer terug.

De eerste 4 v.d. 10 gingen goed, voor de start van nummer 5 roep ik nog dat het veel hoger leek dan 4 meter. Hoor ik achter me: op de website stond 10 meter.

Halverwege obstakel 5 blokkeerde ik letterlijk, kon niet meer bewegen, hang je daar te bungelen op 10 meter hoogte met onderaan een skatepark vol toeschouwers en op de achtergrond mijn lief, die vrienden en een hele jonge begeleidster. Ik heb echt de hele wereld vervloekt toen ze me moest komen redden :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 10:20

_O- Draaaaama

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 10:24

Exitium schreef:
Kaygee schreef:

Heb ik gedaan met mijn date, geen aanrader :')

Sounds like a story :')

Geen hele spannende hoor. Klapte uit het niets achteropver op zijn balkon. Was k.o. kwam bij, ging weer k.o. en ging liggen schudden. De pech dat hij een verpleegkundige date. Dus ik mocht de HAP bellen. Ze hebben niks gevonden uiteindelijk maar we hebben een uur of 4 op de HAP en SEH gezeten. Kon wel wat leukers bedenken in die 4 uur :P

Dus tipje, vraag eerst de medische voorgeschiedenis van je date want als ie out gaat weet je niks. Nee grapje maar was wel het eerste wat ik dacht. Heeft ie epilepsie oid.

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 11:24

Bowlen?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 11:30

Ailill schreef:
Halverwege obstakel 5 blokkeerde ik letterlijk, kon niet meer bewegen, hang je daar te bungelen op 10 meter hoogte met onderaan een skatepark vol toeschouwers en op de achtergrond mijn lief, die vrienden en een hele jonge begeleidster. Ik heb echt de hele wereld vervloekt toen ze me moest komen redden :')

_O-

Kaygee schreef:
Exitium schreef:
Sounds like a story :')

Geen hele spannende hoor. Klapte uit het niets achteropver op zijn balkon. Was k.o. kwam bij, ging weer k.o. en ging liggen schudden. De pech dat hij een verpleegkundige date. Dus ik mocht de HAP bellen. Ze hebben niks gevonden uiteindelijk maar we hebben een uur of 4 op de HAP en SEH gezeten. Kon wel wat leukers bedenken in die 4 uur :P

Dus tipje, vraag eerst de medische voorgeschiedenis van je date want als ie out gaat weet je niks. Nee grapje maar was wel het eerste wat ik dacht. Heeft ie epilepsie oid.

Eerder geluk dat 'ie een verpleegkundige date als ik het zo lees :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 16:43

Dames, dit weekend heb ik een date en aangezien we in het midden willen gaan zitten, is Tilburg de optie.
Maar wie weet leuke lokatie om s’avonds een drankje te doen?
Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik daar ben wezen stappen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 16:55

Genoeg terrasjes. Als je parkeert in pieter vreedeplein of 013.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 17:17

Zonnetje81 schreef:

Ik vind het nou niet echt weer meer om s’avonds een terrasje te pakken.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 17:36

Lous schreef:
Zonnetje81 schreef:

Ik vind het nou niet echt weer meer om s’avonds een terrasje te pakken.

Dan kan je daar naar binnen ;-) zijn allemaal kroegjes. Veel leuks.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 18:45

Is het alleen een drankje doen? Anders is de Nacho Bar heel leuk! Lekker hysterisch :))

Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat ik en mijn vriend onze eerste date hadden. Twee jaar! :oo Onvoorstelbaar.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 19:07

Berdien schreef:
Is het alleen een drankje doen? Anders is de Nacho Bar heel leuk! Lekker hysterisch :))

Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat ik en mijn vriend onze eerste date hadden. Twee jaar! :oo Onvoorstelbaar.

Oeh, gefeliciteerd! *\o/*

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 19:48

Lief Berdien <3

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 22:58

Lous schreef:
Dames, dit weekend heb ik een date en aangezien we in het midden willen gaan zitten, is Tilburg de optie.
Maar wie weet leuke lokatie om s’avonds een drankje te doen?
Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik daar ben wezen stappen.

Mijn zusje is altijd erg te spreken over Cul de Sac. Dat is een wat losser, alternatiever cafe naast de hele doorsnee cafés die je daar overal hebt in de buurt. Best gezellig ook binnen :) weet niet of dat jouw smaak is alleen.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 08:46

Vanavond date met m'n beste maatje, mocht iemand iets leuks weten voor binnen ? Film kan.. geen bowlen ofzo.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 09:48

_Mir schreef:
Vanavond date met m'n beste maatje, mocht iemand iets leuks weten voor binnen ? Film kan.. geen bowlen ofzo.

Spelletjes?

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 11:33

Spellen hebben we al gedaan. Kun je vanavond nog ergens griezelen? Omg Brabant

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 13:35

Hi sorry ik kom eventjes binnen vallen :')

Zijn hier meer mensen met bindingsangst en hoe gaan jullie ermee om?

Ik heb het eigenlijk in extreme vorm, vooral door trauma's uit mijn verleden.

Maar nu baal ik enorm, want ik heb vorige week een superleuke date gehad (nog maar één date), op dat moment geen problemen en vlak erna voelde ik me ook helemaal blij. Het klikte heel goed.

Maar nu een paar dagen later komen de doem gedachten en heb ik telkens alleen maar buikpijn ervan... het liefste zeg ik nu: laat maar zitten of laten we alleen maar vrienden zijn; ik weet dat ik me dan beter zou voelen, maar ik heb het mijn hele leven al zo gedaan en hierdoor mooie kansen weg gegooid. Maar ik voel me zo vreselijk slecht, ook al kan ik rationeel gezien inzien dat er niets ergs aan de hand is, in mijn lichaam voelt het alsof er constant iets heel ergs aan de hand is. :(

Ik heb al wel tegen hem gezegd dat ik door omstandigheden rustig aan wil doen, wat hij helemaal oke vond en begrijpt, maar toch blijf ik me rot voelen.

Iemand die hetzelfde heeft (ervaren) en tips heeft?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 14:25

Fearn schreef:

Maar nu baal ik enorm, want ik heb vorige week een superleuke date gehad (nog maar één date), op dat moment geen problemen en vlak erna voelde ik me ook helemaal blij. Het klikte heel goed.

Maar nu een paar dagen later komen de doem gedachten en heb ik telkens alleen maar buikpijn ervan... het liefste zeg ik nu: laat maar zitten of laten we alleen maar vrienden zijn; ik weet dat ik me dan beter zou voelen, maar ik heb het mijn hele leven al zo gedaan en hierdoor mooie kansen weg gegooid. Maar ik voel me zo vreselijk slecht, ook al kan ik rationeel gezien inzien dat er niets ergs aan de hand is, in mijn lichaam voelt het alsof er constant iets heel ergs aan de hand is. :(

Ik heb al wel tegen hem gezegd dat ik door omstandigheden rustig aan wil doen, wat hij helemaal oke vond en begrijpt, maar toch blijf ik me rot voelen.

Mijn enige tip
Ga in therapie voor je trauma's en je bindingsangst.
Je ontneemt jezelf zo veel mooie dingen door je hierdoor tegen te laten houden.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 15:19

Eens met Fleurtjeh. Ga in therapie... gun jouzelf die rust. Dit ga je niet in je eentje kunnen doorbreken.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 17:57

fleurtjeuh schreef:
Fearn schreef:

Mijn enige tip
Ga in therapie voor je trauma's en je bindingsangst.
Je ontneemt jezelf zo veel mooie dingen door je hierdoor tegen te laten houden.

Ik heb al therapie gehad om de trauma's te verwerken en ermee om te gaan, maar ik heb niet echt specifieke hulp gehad bij het aangaan van relaties..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 19:34

T is niet erg om meerdere keren in therapie te gaan. Soms komen er nieuwe dingen bovendrijven als andere dingen kleiner worden

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 22:59

Helaas zijn de wachtlijsten erg lang :( ik sta al wel ingeschreven (voor iets anders initieel) maar dit duurt zeker nog een half jaar..

Nou ja, in elk geval, mocht er wel iemand zijn die hier ervaring mee heeft, ik ben gewoon benieuwd :) met of zonder therapie, hoe heb je het aangepakt etc.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 08:28

Ik denk dat zonder therapie het enige is wat helpt , praten en open en eerlijk zijn naar je date , partner ...
Open communicatie is zo belangrijk.

Ik was weer wat begonnen met m'n ex , maar sinds vannacht is het weer m'n ex geworden :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 10:49

Fearn schreef:
Helaas zijn de wachtlijsten erg lang :( ik sta al wel ingeschreven (voor iets anders initieel) maar dit duurt zeker nog een half jaar..

Nou ja, in elk geval, mocht er wel iemand zijn die hier ervaring mee heeft, ik ben gewoon benieuwd :) met of zonder therapie, hoe heb je het aangepakt etc.
Het klinkt wel een beetje herkenbaar. Concrete tips heb ik niet, wel een visie.

Als het van beide kanten qua gevoel en interesse goed is, gelijkwaardig en niet steeds dat trekken en weer afstoten. Dan komt het vaak wel goed. Heb dit zelf 3 keer meegemaakt, en daar kwamen duurzame relaties uit voort.

Korte versie: het moet vanaf het begin goed voelen, anders niet aan beginnen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 10:54

Denk ook een stukje besef dat je het onbewust zelf saboteert om pijn te voorkomen. Als je dat al aan kan voelen en benoemen ben je denk ik al een heel end. Dan kan je die gevoelens zelf ook rationaliseren en bij jezelf te raden gaan waarom je je zo voelt. Maar goed ik zou ook hulp zoeken lijkt me erg vervelend en ook beperkend :(:)