Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JustMe8484

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 00:40

Dat ze niet kunnen zien of.ik corona heb en nogmaals moet testen. Zit al 3 week.in quarantaine vanwege besmetting in huis. 2x ggd test negatief. Regelmatig zelftest ivm negatief. En nu kan ik er dus nog niet uit... ben er zooo klaar mee

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 00:48

JustMe8484 schreef:
Dat ze niet kunnen zien of.ik corona heb en nogmaals moet testen. Zit al 3 week.in quarantaine vanwege besmetting in huis. 2x ggd test negatief. Regelmatig zelftest ivm negatief. En nu kan ik er dus nog niet uit... ben er zooo klaar mee

Ben je geboosterd? Want dan mag je gewoon naar buiten.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 01:41

Ik lig weer te piekeren over mijn moeder.Waarom toch,ze heeft nu rust.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 02:21

Britta31 schreef:
Ik lig weer te piekeren over mijn moeder.Waarom toch,ze heeft nu rust.

Stop. Je hebt het hartstikke goed gedaan, je hebt goed voor haar gezorgd en ze heeft nu inderdaad rust. Ze hoeft niet meer te lijden nu. Je bent een topdochter.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 04:43

long distance relatie ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 07:52

fotolijstje schreef:
Blijkbaar was ik weer het onderwerp van het gesprek, want ze kijken opeens allemaal mijn verhaal :=
Waarom kunnen zij mij gewoon niet achter zich laten?? _-:(

Maar jij kunt dat ook niet… Kom op meid, geef jou zelf een schop onder jou kont en trek het jou nu eens wat minder aan.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 08:43

Bah wat een weer. Sta ik dadelijk weer 3 uur in een veld met de hond te trainen op zondagochtend. Leuk zo een hobby :')

Hond zelf is overigens terug naar boven gelopen om verder te slapen in haar cozy cave. Andere hond heeft zichzelf diep begraven onder een deken op de bank en vriend/huisgenoot ligt ook nog te snurken dus ik ga zo maar afwassen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 08:53

Dat ik van een "vriendin" moet vernemen dat ze een relatie heeft via Facebook. :+ Jaren gepraat over daten, haar gekoppeld aan mensen, altijd interesse tonen als ze een date had gehad.

Was aardig geweest als ze dat gewoon had verteld ipv dat ik het op FB lees. :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 09:13

Captain schreef:
Dat ik van een "vriendin" moet vernemen dat ze een relatie heeft via Facebook. :+ Jaren gepraat over daten, haar gekoppeld aan mensen, altijd interesse tonen als ze een date had gehad.

Was aardig geweest als ze dat gewoon had verteld ipv dat ik het op FB lees. :+

:+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 10:06

Dat mensen zo vreselijk zijn. Ik had een paar dagen terug hier gepost dat ik niemand had om mee naar concert te gaan volgende week. Vervolgens dus oproepjes geplaatst hier en op Facebook. Op Facebook gelijk succes hier geen reacties. Had nog gepost hier dat ik iemand gevonden had. Maar mensen zijn blijkbaar zo raar dat als ik gewoon uitleg het is mijn eerste concert dus ik vind het wel een beetje spannend dat ze al zeggen laat maar of gewoon niet meer reageren. Sommigen denken zelfs dat ik ze dan wel even op mijn kosten mee neem en voor hun het concertkaartje ter waarde van bijna €40,- betaal terwijl als ik alleen ga ik dat geld gewoon terug kan krijgen. Had een vet leuke reactie van een meid gehad die wou zo graag mee heeft een erg ongeluk gehad zit in een rot periode net als mij. Is heel open daarover dus ik ben dat ook maar gaf nog wel even aan wat het kaartje kostte dan kan ze kijken of ze dat wil. Krijg ik ineens terug ik kom er later op terug ben nu aan het werk. Uhm okee. Nou we zijn 2 dagen verder ze is wel online geweest maar niks.
Echt zeg dan gewoon nee dat heb ik er niet voor over. Blijkbaar moet het zo zijn dat ik met m'n uitkering maar lekker bijna 80 euro neer moet leggen om maar niet alleen te hoeven gaan en om het kaartje voor een wildvreemde ook nog te betalen :')
Of als alles goed lijkt dat iemand gewoon ineens niet meer reageert..

Ben er helemaal klaar mee dit is al de 4e persoon die zo vaag doet. Zal wel weer aan mij liggen maar ik ga wel lekker alleen heb geen zin om nu in een week nog tig mensen te spreken om iemand te vinden die misschien wel mee wil het is graag of niet |o

Sorry voor het lange verhaal maar een hele dikke ergernis

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 11:10

Alweer stormachtig rotweer, hier (Monnickendam, dus aan het water) wordt vanavond opnieuw heel harde wind verwacht. Zooooooo klaar met dit weer!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 11:13

Mo_86 schreef:
Alweer stormachtig rotweer, hier (Monnickendam, dus aan het water) wordt vanavond opnieuw heel harde wind verwacht. Zooooooo klaar met dit weer!

Klopt. Maandag komt er ook weer storm aan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 11:24

Maandelijkse periode begonnen en ik moet vandaag 9 uur werken.

Iedereen op mijn werk heeft corona en ik krijg de maandelijkse periode en geen corona :')

Nou ja ik ben blij dat ik de eerste dag nu heb mocht ik toch nog ziek worden valt dat niet samen de eerste dag is het ergste

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 11:26

_San87_ schreef:
Mo_86 schreef:

Klopt. Maandag komt er ook weer storm aan.

Gatdarrie..
Ik hoor de regen en wind ook. Ben er nu wel echt klaar mee.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 11:41

Mijn ramen zijn zo smerig en ik wil de tuin opruimen maar het heeft zo weinig zin als er meteen weer een storm aan komt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 11:43

Telpeva schreef:
Mijn ramen zijn zo smerig en ik wil de tuin opruimen maar het heeft zo weinig zin als er meteen weer een storm aan komt

Same :)). Ik haat ramenlappen, maar nu is het wel een noodzaak. Schiet alleen niet op als het vandaag en morgen weer gaat stormen, idd :').

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 11:44

Hier heb ik ook matglas hoor en net vorige week de glazenwasser geweest dus dat duurt nog vijf weken :x
Kan natuurlijk wel smokkelen door het middelste raam, waar ik altijd de gordijnen bij openschuif, te zemen :)*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 11:47

Ik heb gecompenseerd door de binnenkant te lappen. Dat was ook alweer een jaar geleden :').

Het heeft wel iets geholpen, haha.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 11:57

_O- Dat kan ook!

Ik wacht even tot na de storm :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 12:00

Mo_86 schreef:

Hé dan woon je dicht bij mij (broek in waterland)
Tis inderdaad weer ontzettend schijtweer

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 12:10

LiannePuthzy schreef:
Mo_86 schreef:

Soort van buren dus haha. Ja gaat alweer flink tekeer hier, en dan moet het hoogtepunt nog komen…

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 12:12

Mo_86 schreef:
LiannePuthzy schreef:

Soort van buren dus haha. Ja gaat alweer flink tekeer hier, en dan moet het hoogtepunt nog komen…

Word je niet zeeziek met deze wind ;(?

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 12:24

Nee het water word/werd weggeblazen (vrijdag tenminste)Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 12:29

LiannePuthzy schreef:
Nee het water word/werd weggeblazen (vrijdag tenminste)[ [url=m/7Vx519.jpg]Afbeelding[/url] ]

Huh? Mo woont op haar boot, vandaar de vraag ;).

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 12:37

Nee ik word niet zeeziek, maar inderdaad wordt het water weggeblazen. Gelukkig is de bodem een paar meter drek en zakken we daar in, maar we liggen wel soort van droog. In ieder geval zal ik blij zijn als die stormen voorbij zijn…