theadora99 schreef:Myfairytale schreef:
Weet niet waar je woont, maar als het in de buurt is, wil ik wel een tijdje op je andere hond passen?
Sterkte in ieder geval voor je hond en jezelf!![]()
@Moestuin: sterkte! Kan goed begrijpen dat het heel dubbel voelt.
Ergernis: de man die pup losliet en op mijn oppashond af liet vliegen en zwaar geïrriteerd en chagrijnig reageerde toen ik hem vroeg om zijn hond te pakken.
De oppashond mag namelijk niet spelen vanwege operaties én vindt niet alle andere honden even leuk.
Ergernis is dus die chagrijnige man.
Soest, maar als het goed is heeft mijn vriendin op haar werk iets geregeld dus moet het goedkomen! Maar had al zo veel stress
Gelukkig dat er wat geregeld is!
Sterkte hoor.

maar nu geen geld om het te maken…
Maar er gingen geen lampjes branden oid. En ik reed zo 45 minuten per keer over de snelweg.
Pas toen het wat warmer werd en ik een keer in de file stond zag ik het.. 
maar iedereen heeft wel eens een periode met veel (financiële) tegenslagen en dat je even geen geld meer kan uitgeven. Vind het een vrij extreme uitspraak.. hoeveel mensen niet afhankelijk zijn van een auto… daarbij moet mijn auto een volledige beurt krijgen met 2 nieuwe banden, olie vervangen, filters vervangen en er moeten wat schoonheidsfoutjes gemaakt worden. Dan kom je toch uit op ongeveer 400 euro wat geen klein bedrag is.