Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Als mensen onder de 60 zelf een AZ vaccinatie willen, zou dat geen probleem moeten zijn in mijn ogen? Maar ik sla liever over wat AZ betreft. Het prikken in een bloedvat vind ik een interessant artikel, dat ga ik in mijn achterhoofd houden bij een vaccinatie.
Zebrastreep schreef:Ach Agenda of complotten , in mijn ogen al jaren de grootste onzin. Toen ik een jaar of 14 was vond ik dat reuze interessant en geloofde ik daar in. Nu ik ouder ben geworden ben ik daar totaal niet meer mee bezig. Daar is pas angst te vinden als je in die hoek gaat zoeken
purny schreef:Nee.Ga je wel eens met het vliegtuig op vakantie?
Needje schreef:Tsja, ik heb het liefst gewoon Jansen. 1 prik en klaar.
Maar ik vind dat er wel heel veel bangmakerij is rondom AZ.
Paracetamol:
[ [url=m/2hUjds.png]Afbeelding[/url] ]
En wordt zonder nadenken ingenomen door mensen.
DuoPenotti schreef:Ik heb nog nooit gevlogen Purny... mag ik az nu wel weigeren?
Je kunt niet alles vergelijken.
En andere medicijnen zijn vaan medicijnen die wel moeten.
Wel moet ik nu denken aan die dokter Elens die mensen laat tekenen dat ze de risico's kennen van het vaccin.
Zo gek is het nog niet.
https://www.ed.nl/de-peel/zonder-handte ... ~a8a9ac42/
DuoPenotti schreef:Ik heb nog nooit gevlogen Purny... mag ik az nu wel weigeren?
Je kunt niet alles vergelijken.
En andere medicijnen zijn vaak medicijnen die wel moeten.
Wel moet ik nu denken aan die dokter Elens die mensen laat tekenen dat ze de risico's kennen van het vaccin.
Zo gek is het nog niet.
https://www.ed.nl/de-peel/zonder-handte ... ~a8a9ac42/
Citaat:Elens, die ook patiënten heeft uit Deurne en omgeving, zegt niet verantwoordelijk te willen zijn als het fout gaat na een vaccinatie. De arts kwam het afgelopen jaar veelvuldig in het nieuws door zijn omstreden aanpak van corona. Hij behandelde naar eigen zeggen met succes patiënten met malariamiddel hydroxychloroquine (HCQ), in combinatie met zink. Het duurde niet lang voordat de Inspectie hem dat verbood. Uit wetenschappelijke onderzoeken is gebleken dat het middel niet voldoende zou werken.
IMANDRA schreef:Maar wacht even, prikken in een bloedvat levert misschien wellicht complicaties op, maar er is nog helemaal niks bewezen dat het prikken in een bloedvat met AZ trombose veroorzaakt he. Iemand heeft dat geopperd maar er is geen bewijs voor. Niet dat daar onduidelijkheid over is.