Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 12:58

Mensen die cross-posten.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 13:56

Ik voel me heel oud nu, wat is cross-posten? :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 14:00

Vanillia schreef:

Gelukkig vraag jij het, dan hoef ik het niet te vragen :') ik dacht hetzelfde

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 14:04

Telpeva schreef:
Vanillia schreef:

Gelukkig vraag jij het, dan hoef ik het niet te vragen :') ik dacht hetzelfde

Ik heb er ook nog nooit van gehoord. En dan ben ik bijna 23 hahaah

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 14:06

Ik heb een assessment voor mijn studie en sta langs de weg met autopech. Waaaaaarom vandaag auto!?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 14:16

Vanillia schreef:

Cross-posten is, als ik het goed heb, hetzelfde topic openen, of dezelfde vraag stellen in verschillende subforums of in verschillende topics.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-20 14:35

Mijn vriend die zogenaamd "pauze" komt houden en dan nog steeds zijn telefoon gaat zitten opnemen. Zo werkt pauze niet, vriend.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 14:52

Ik heb mijn hond beloofd dat we naar het bos gaan, maar ik kom net uit dat schijtweer en ik sta niet bepaald te springen om er weer in te gaan :brr:

Grote voordeel - er is straks geen mens in het bos, heerlijk.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:32

Afbeelding

Aan dit loeder van een konijn. Ik dacht dat ze dood was %) maar mevrouw lag prinsheerlijk te slapen, ben bijna een hartstilstand rijker :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:07

Dat ik blijkbaar ongesteld ben geworden. Geen krampen gehad niets. (heb een spiraaltje laten zetten zo'n 6 weken geleden) als dit altijd zo blijft dan ben ik heel blij, alleen jammer dat ik het niet zie aankomen

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:44

Regen :brr:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:53

Mars schreef:
[ [url=m/I397iP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aan dit loeder van een konijn. Ik dacht dat ze dood was %) maar mevrouw lag prinsheerlijk te slapen, ben bijna een hartstilstand rijker :=

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:10

Marije_1997 schreef:
Dat ik blijkbaar ongesteld ben geworden. Geen krampen gehad niets. (heb een spiraaltje laten zetten zo'n 6 weken geleden) als dit altijd zo blijft dan ben ik heel blij, alleen jammer dat ik het niet zie aankomen

Story of my life. :') Mijn lichaam is van “surprise, b*tch!” en dan beginnen de krampen. :roll:

Mars _O-

Ik heb blijkbaar op m’n lip gebeten, dus er zit een wondje in m’n mond. En ik wil paardrijden. -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:20

Kat van buren verderop die tussen mijn bloemen aan het graven is en mijn tuin als kattenbak gebruikt.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:31

Telpeva schreef:
Kat van buren verderop die tussen mijn bloemen aan het graven is en mijn tuin als kattenbak gebruikt.

Beetje koffiedras ertussen gooien. Goed voor bloemen en de katten blijven dan weg :)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:37

Mijn geur en smaak zijn ineens foetsie. Net nu ik een cullinair weekendje voor de deur heb natuurlijk.die ik al heb moeten uitstellen toen de horeca dicht moest in maart. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:44

fohadie schreef:
Mijn geur en smaak zijn ineens foetsie. Net nu ik een cullinair weekendje voor de deur heb natuurlijk.die ik al heb moeten uitstellen toen de horeca dicht moest in maart. -O-

Weet niet of je meer klachten is maar plotseling geur en smaak verlies is wel een veel voorkomend corona symptoom wel echt super vervelend!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:46

Zebrastreep schreef:
fohadie schreef:

Weet niet of je meer klachten is maar plotseling geur en smaak verlies is wel een veel voorkomend corona symptoom wel echt super vervelend!

Klopt. En van een juist nu veel voorkomend verkoudheidsvirus. Hoop dat het snel weer over is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:48

Mkango schreef:
Marije_1997 schreef:

Story of my life. :') Mijn lichaam is van “surprise, b*tch!” en dan beginnen de krampen. :roll:

Mars _O-

Ik heb blijkbaar op m’n lip gebeten, dus er zit een wondje in m’n mond. En ik wil paardrijden. -O-

Heb ik de tijd dat ik aan de pil zat ook nooit echt krampen gehad. Alleen na het zetten van het spiraaltje ging ik zowat dood. Heb toen ook 2.5 week lopen bloeden. Voor de pil kan ik me niet herinneren hoe het was. En ik denk dat ik voor m'n 14de wel ongesteld ben geweest. Dus zal dan vast meevallen. Ben wel benieuwd hoe de eisprong gaat voelen bij mij.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:51

Telpeva schreef:

Katten van buren _-:( _-:(
Da's hier momenteel ook een ergernis.
Die van 2 deuren verder komen allebei weleens aan mijn voordeur eten (Dit mogen ze en weten de buren ook.)
Maar nu sinds een paar dagen eentje die blijkbaar van de achterburen is in mijn achtertuin.
Daar moet hij wel redelijk voor kunnen klimmen dus blijkbaar heeft hij een doel ontdekt.
Laat ik nou net kippen in mijn tuin hebben en 2 konijnen die vrij rondlopen.
De kippen zitten gelukkig sinds een week overdekt dus kan ie niet bij.
Maar de konijnen zijn wel los.
Heeft er nog niks aan gedaan en weet niet of ie dat doet maar heb er een gloeiende hekel aan :')
Hij komt nl ook als de kippen vrij over de plaats rennen

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:53

Buren die elke keer mijn oprit blokkeren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 19:16

Zebrastreep schreef:
fohadie schreef:

Klopt. En van een juist nu veel voorkomend verkoudheidsvirus. Hoop dat het snel weer over is.

Dat is zo maar als ik smaak en geur verlies heb tijdens een verkoudheid begint dat echt pas nadat ik verkouden ben geworden. Althans ik heb zelf nog nooit mee gemaakt dat ik eerst smaak en geur verlies heb en dan pas verkouden.

--

Nog een ergernis vandaag: school en keuzedelen.

Blijkbaar ben ik verkeerd ingedeeld en had ik niet eens uit andere keuzendelen moeten kiezen. Als je GZ doet moet je standaard verpleegtechnisch handelen doen. Ik moet hier ook een examen voor doen dus achteraf gezien is dit wel logisch. Ik gaf al aan dat ik niks geen contact kon krijgen met de docent die daar over ging. Opeens kon mijn slber haar wel direct bellen.... Alleen mooi balen de eerste les is dus vandaag , maar ik kon niet zomaar overgezet worden. Dus nu moet ik nog langer wachten....

Nou ja gelukkig komen we er nu achter en niet pas na 3 maanden

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 19:24

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 19:27

Ouders die je teleurstellen. Helemaal klaar mee.

En mijn raam die opeens niet meer open wil waardoor ik straks in 22 graden kan gaan slapen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 19:37

Helemaal nat geregend. Zo erg dat mijn mascara over mijn witte mondkapje is uitgelopen en die hele maal zwart is. Koud. Les liep 40 minuten langer uit