Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marije_1997 schreef:Dat ik blijkbaar ongesteld ben geworden. Geen krampen gehad niets. (heb een spiraaltje laten zetten zo'n 6 weken geleden) als dit altijd zo blijft dan ben ik heel blij, alleen jammer dat ik het niet zie aankomen
fohadie schreef:Mijn geur en smaak zijn ineens foetsie. Net nu ik een cullinair weekendje voor de deur heb natuurlijk.die ik al heb moeten uitstellen toen de horeca dicht moest in maart.
Zebrastreep schreef:fohadie schreef:Mijn geur en smaak zijn ineens foetsie. Net nu ik een cullinair weekendje voor de deur heb natuurlijk.die ik al heb moeten uitstellen toen de horeca dicht moest in maart.
Weet niet of je meer klachten is maar plotseling geur en smaak verlies is wel een veel voorkomend corona symptoom wel echt super vervelend!
Mkango schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik blijkbaar ongesteld ben geworden. Geen krampen gehad niets. (heb een spiraaltje laten zetten zo'n 6 weken geleden) als dit altijd zo blijft dan ben ik heel blij, alleen jammer dat ik het niet zie aankomen
Story of my life.Mijn lichaam is van “surprise, b*tch!” en dan beginnen de krampen.
Mars
Ik heb blijkbaar op m’n lip gebeten, dus er zit een wondje in m’n mond. En ik wil paardrijden.
Telpeva schreef:Kat van buren verderop die tussen mijn bloemen aan het graven is en mijn tuin als kattenbak gebruikt.
Zebrastreep schreef:fohadie schreef:
Weet niet of je meer klachten is maar plotseling geur en smaak verlies is wel een veel voorkomend corona symptoom wel echt super vervelend!
Klopt. En van een juist nu veel voorkomend verkoudheidsvirus. Hoop dat het snel weer over is.