Telpeva schreef:Dat ik de persconferentie van rutte niet terug kan kijken op mijn tv, het liep uit en het programma dat er na kwam is niet beschikbaar om terug te kijken
Via YouTube kun je de persconferentie terugkijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skinfaxi schreef:Dat dit hele gedoe tot 1 juni gaat duren, ik ben bang dat deze zomer ontzettend onbevredigend gaat worden zo... Het hele jaar weer hier naartoe geleefd en nu dit. Ik ben gewoon erg gefrustreerd na deze persconferentie, de regering kan het ook niet helpen maar toch![]()
Lekker opkijken tegen de aankomende weken verdorie
Mandarijn schreef:Vreselijk zulke mensen inderdaad... Bij ons op het werk komen ze ook, tot aan enkelen die expres jouw kant op (nep)hoesten omdat ze het "niet eens zijn met de maatregelen en schijt aan de overheid" aan toe.
Alsof het ingesteld is om ze te pesten.
iirrssjjee schreef:Dat ik waarschijnlijk zonder baan zit straks... Waar ik werk had al een slechte start qua inkomsten. Nu lopen we echt te veel mis. Die 3 weken waren wel te overzien, maar + 2 maanden....
Mkango schreef:iirrssjjee schreef:Dat ik waarschijnlijk zonder baan zit straks... Waar ik werk had al een slechte start qua inkomsten. Nu lopen we echt te veel mis. Die 3 weken waren wel te overzien, maar + 2 maanden....
Ooo, wat rot.Wat voor werk doe je?
Ik was vergeten hoe slecht het telefoonbereik is in dit dorp.(Maar echt 'No service' slecht.
) Verder wel blij dat ik hier zit hoor.
MarlindeRooz schreef:Blijkbaar zitten er graankevers in mijn hamstervoer. Vond al steeds van die kevers in mijn huis. Blijken het plaagdieren te zijn. Tijd om stof te zuigen.
Telpeva schreef:MarlindeRooz schreef:Blijkbaar zitten er graankevers in mijn hamstervoer. Vond al steeds van die kevers in mijn huis. Blijken het plaagdieren te zijn. Tijd om stof te zuigen.
Hadden we op stal altijd in de biks, vieze dingenik zou het inderdaad even goed aanpakken voordat ze straks ook je keuken vinden en in je meel gaan zitten en dergelijke