Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 21:32

Telpeva schreef:
Dat ik de persconferentie van rutte niet terug kan kijken op mijn tv, het liep uit en het programma dat er na kwam is niet beschikbaar om terug te kijken |o

Via YouTube kun je de persconferentie terugkijken :)

Skinfaxi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 21:39

Dat dit hele gedoe tot 1 juni gaat duren, ik ben bang dat deze zomer ontzettend onbevredigend gaat worden zo... Het hele jaar weer hier naartoe geleefd en nu dit. Ik ben gewoon erg gefrustreerd na deze persconferentie, de regering kan het ook niet helpen maar toch -:(-
Lekker opkijken tegen de aankomende weken verdorie

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 22:03

De toneelvoorstelling waar ik stage in zou gaan lopen is gecanceld. Zouden in mei spelen. Helemaal ruk. Heb nog een stage vanaf eind juni dus ik duim dat die door gaat. -O-

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 22:09

Dat ik mijn beiden websites niet meer in kan en de klantenservice is morgenochtend pas bereikbaar. Ugh.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 22:10

Dat ik door dat klotevirus werkloos ben en na jaren hard werken als zelfstandig ondernemer nu gewoon met hangende pootjes een uitkering aan moet vragen.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 22:19

Skinfaxi schreef:
Dat dit hele gedoe tot 1 juni gaat duren, ik ben bang dat deze zomer ontzettend onbevredigend gaat worden zo... Het hele jaar weer hier naartoe geleefd en nu dit. Ik ben gewoon erg gefrustreerd na deze persconferentie, de regering kan het ook niet helpen maar toch -:(-
Lekker opkijken tegen de aankomende weken verdorie

Dit oa. Klotevirus

Oh en verschrikkelijk asociale klanten die gewoon zeggen:''Ik pak even wat tussen je benen door hoor!'' of ''Wilt u alstublieft 1,5 meter afstand houden?''
'Het maakt me toch niets uit, ik krijg het toch niet...' (ja maar uh, rot gewoon op uit mijn buurt? Ik wil het niet krijgen, ik wil geen mensen besmetten en ik wil niet ziek worden, dankjewel!) Ze zouden dit soort aso, laconieke mensen echt een winkelverbod moeten geven. Als ze dat dan in elke winkel flikken, kunnen ze daarna op zoek naar een boer die levert. Maar daar mogen ze dan wel een flink stuk voor rijden :Y)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 22:24

Vreselijk zulke mensen inderdaad... Bij ons op het werk komen ze ook, tot aan enkelen die expres jouw kant op (nep)hoesten omdat ze het "niet eens zijn met de maatregelen en schijt aan de overheid" aan toe.
Alsof het ingesteld is om ze te pesten. :roll:

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 22:33

Mandarijn schreef:
Vreselijk zulke mensen inderdaad... Bij ons op het werk komen ze ook, tot aan enkelen die expres jouw kant op (nep)hoesten omdat ze het "niet eens zijn met de maatregelen en schijt aan de overheid" aan toe.
Alsof het ingesteld is om ze te pesten. :roll:

Treffen ze mij op het verkeerde moment blijf ik echt niet vriendelijk vrees ik :') Dan maar een officiële klacht, kan ik me niet druk om maken. Als je schijt hebt aan de overheid moet je oorlog gaan voeren om een land en daar je eigen land starten, of een politieke partij starten. Niet doen alsof. Denk dat als ik een nep hoester tegenkom dat ik ga filmen en vervolgens de politie bel :o

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 23:19

Dat ik bang ben dat mijn vakantie eind juni niet doorgaat en ik dan mijn geld kwijt ben. Gewoon in NL op een vakantiepark, maar je kan niet annuleren, ondanks alle faciliteiten dicht zijn. Krijg ook geen tegoedbon.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 00:03

Hier ook een reisorganisatie die niet bijster aardig reageerde. Snap wel dat het water hem ook aan zijn lippen staat, maar goed ik weet even ook niet wat ervan te maken. En zijn toon laat me niet toe om zelf nog meegaand te doen. Morgen maar verder over nadenken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 00:37

Dat mijn handen door het vaak wassen helemaal kapot gaan en kloven krijgen en jeuken en of zeer doen. Heb er al crème voor maar erg vervelend. Hopen dat het weer snel warmer gaat worden

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 02:06

Dat ik waarschijnlijk zonder baan zit straks... Waar ik werk had al een slechte start qua inkomsten. Nu lopen we echt te veel mis. Die 3 weken waren wel te overzien, maar + 2 maanden.... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 08:35

iirrssjjee schreef:
Dat ik waarschijnlijk zonder baan zit straks... Waar ik werk had al een slechte start qua inkomsten. Nu lopen we echt te veel mis. Die 3 weken waren wel te overzien, maar + 2 maanden.... :(

Ooo, wat rot. :\ Wat voor werk doe je?

Ik was vergeten hoe slecht het telefoonbereik is in dit dorp. -O- (Maar echt 'No service' slecht. :') ) Verder wel blij dat ik hier zit hoor.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 09:00

Mkango schreef:
iirrssjjee schreef:

Ooo, wat rot. : Wat voor werk doe je?

Ik was vergeten hoe slecht het telefoonbereik is in dit dorp. -O- (Maar echt 'No service' slecht. :') ) Verder wel blij dat ik hier zit hoor.

Ik geef zwemles.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 10:18

Dat ik gewoon nergens geen boodschappen meer kan bestellen. Enige waar het nog wel kon gooit nu pas om 9 uur de nieuwe rondes erop, en daar kom ik nu dus niet doorheen. Nou ik ben er door, alweer vol -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 10:20

Aan de horde wilden die gewoon het wagentje van de vakkenvuller om trekt om er spullen uit te graaien. Achterlijk volk.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 10:38

Aan dat ik vannacht eng realistisch heb gedroomd dat mijn merrie bevallen was, maar toen ik vanochtend in de stal kwam er nog steeeeeds geen veulen is :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 11:21

Dat er zojuist door de bezorger van GLS een niet huis bericht door de brievenbus wordt gedaan. Terwijl ik in de woonkamer zit :?.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 11:28

waaaaarom kan ik overal op inloggen behalve mijn website (en die van ons bedrijf), terwijl ik daar eindelijk aan kan werken. Een nieuwe kan ik niet maken want er bestaat dus al een website op het email adres (ja no oliebol sherlock) alleen inloggen is dus mogelijk. Ook inloggen op de huidige website op een ander programma met volledig andere wachtwoorden gaat ook niet en ik wordt helemaal gek. Heb het wachtwoord al zes keer veranderd, en de klantenservice reageert maar niet. Hallo help ik heb stress {:)-:(

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 11:34

Dat er hordes mensen zo verschrikkelijk asociaal zijn.
Iederéén heeft last van dit virus, hetzij in mindere of meerdere mate.
Als mensen nou eens beter geluisterd en de regels opgevolgd hadden, dan hadden de maatregelen wellicht niet tot zo lang geduurd.
Nu gaan er teveel bedrijven door naar de klote.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de maatregelen absoluut goed, maar het had wellicht dus korter gekund.

Sterkte voor de mensen die het nodig zijn, in welke mate of vorm dan ook.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 11:57

Blijkbaar zitten er graankevers in mijn hamstervoer. Vond al steeds van die kevers in mijn huis. Blijken het plaagdieren te zijn. Tijd om stof te zuigen. :7

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 12:02

MarlindeRooz schreef:
Blijkbaar zitten er graankevers in mijn hamstervoer. Vond al steeds van die kevers in mijn huis. Blijken het plaagdieren te zijn. Tijd om stof te zuigen. :7

Hadden we op stal altijd in de biks, vieze dingen :o ik zou het inderdaad even goed aanpakken voordat ze straks ook je keuken vinden en in je meel gaan zitten en dergelijke

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 12:10

Dat ik nu eigenlijk mijn ontbijt kan opeten, omdat de kat op schoot perse op mijn arm wilde liggen. En nu misprijzende blikken van mijn kat krijg. :')

Eigenlijk moet ik een paar kleine boodschapjes, maar online bestellen is mij te duur en duurt te lang. -O-

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 12:12

Eindexamens afgelast. Op basis van mn cijferlijst ben ik gezakt omdat ik de schoolexamens gewoon lastig vond en eindexamens zijn gewoon echt simpeler. Alles waar ik een heel jaar naar toe werk is gewoon weg. Ik hoop zo dat er nog wat aanpassingen komen en ik niet voor een bus hoef te springen ofzo. Geen werk deze zomer en geen diploma. Begint goed.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 12:24

Telpeva schreef:
MarlindeRooz schreef:

Hadden we op stal altijd in de biks, vieze dingen :o ik zou het inderdaad even goed aanpakken voordat ze straks ook je keuken vinden en in je meel gaan zitten en dergelijke

Ik heb maar 1 ruimte... Maar al mijn eten zit in principe afgesloten. Pasta etc zit in luchtdichte bakken of nog in de verpakking.