Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 08:58

Captain schreef:
Rytir schreef:
Neverland, snap niet dat je dit pareltje hebt laten gaan... _O-

Ik heb spijt dat ik geen screenshot heb genomen net op happn om jullie te vermaken. 'P*psl*t gezocht'. Zou daar iemand op happen vraag ik mij dan af O:)

Happen. :')

HAPPEN!! :') _O-

Nou, misschien als iemand op zoek is naar een b#fkoning. :') Maar dat zal hij vast niet zijn!

Hoort er op de plaats van de # dan een e of en a?

Captain

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 09:32

Goede vraag.. :))

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 10:52

Met een a?

Edit: laat maar, waar is de tijd dat ik onwetend was en geen toegang had tot het internet. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:23

Jongens, nog één laatst update van. _O- Hij poste net een foto over zijn Vriendin, waar een reactie op kwam van een ander meisje die iemand tagde van: "hee, maar jij was toch ook vorige week samen met 'm geweest?" (Die reacties heeft 'ie inmiddels verwijderd)

Ik heb die twee dus een berichtje gedaan, en zij heeft precíes hetzelfde verhaal als ik. :') ook moeder ontmoet enzo. Ik ga helemaal stuk en zij ook. We hebben besloten om vriendinnen te worden. :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:31

Ach ja, was toch te verwachten? Ik denk niet dat zo een kerel op Tinder moet om de liefde van zijn leven te vinden. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:34

Viel inderdaad te verwachten ja, haha. Maar ach, leuk avontuurtje en goed verhaal aan overgehouden. :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:51

Ja joh, weer een mooi verhaal rijker.
En er zit wel goede tussen hoor, maar ook dit soort gasten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:52

Haha zoals verwacht dus, hij loopt gewoon lekker rond te sletten :')
Maar idd, goed verhaal en leuk avontuurtje :+

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 15:11

Resistance schreef:
Viel inderdaad te verwachten ja, haha. Maar ach, leuk avontuurtje en goed verhaal aan overgehouden. :')

Zeker en een goed verhaal is ook heel wat waard! :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 17:51

Resistance schreef:
Jongens, nog één laatst update van. _O- Hij poste net een foto over zijn Vriendin, waar een reactie op kwam van een ander meisje die iemand tagde van: "hee, maar jij was toch ook vorige week samen met 'm geweest?" (Die reacties heeft 'ie inmiddels verwijderd)

Ik heb die twee dus een berichtje gedaan, en zij heeft precíes hetzelfde verhaal als ik. :') ook moeder ontmoet enzo. Ik ga helemaal stuk en zij ook. We hebben besloten om vriendinnen te worden. :D

Bijzondere moeder ook dan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:14

Jildau schreef:
Resistance schreef:

Bijzondere moeder ook dan. :D

Ja dat vind ik dus ook gek. Denkt die niet ook van, iedere keer een andere? Terwijl hij een vriendin heeft? :')

Inmiddels zijn we nog steeds erg leuk in gesprek en gaan we een keer afspreken. :') Lijkt me echt geweldig als je hier een goeie vriendschap aan overhoudt haha.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 21:19

Ik werd ooit in een grijs verleden ook eens meegenomen door iemand naar zijn ouderlijk huis. En na het handen schudden zaten we aan de keukentafel en in plaats van dat er een normaal gesprek ontstond, begon mijn vriend een verhaal en bij alles wat hij zei werd hij onderbroken door zijn vader die gelijk riep: Alleen maar positieve dingen!!!! En dat hield hij gewoon vol continu! Dus mijn vriend kon geen enkele zin afmaken, maar vond dat blijkbaar heel normaal. Zijn moeder liep heen en weer te zenuwen dus na een paar minuten zijn we opgestaan en weggegaan. Ik was helemaal verbijsterd....

Later....niet zo heel veel later, kwam ik er uiteraard achter dat deze jongen er een ontzettende klerezooi van maakte en mij heel veel niet verteld had. Dat we bij de afhaal stonden en hij tegen de grond klapte in een epileptische aanval vond ik nog niet zo erg. De ambulancebroeders gingen aan mij van alles vragen waarop ik zei nou ehhh ik ken m net, geen idee hoor dit zegt mij ook niets. Maar dat bleek normaal. Zij kenden m dus wel :D

Toppunt was wel dat ik nog met m naar Frankrijk gereden ben en 4 dagen slaande ruzie op de camping had, m geprobeerd heb aan te rijden omdat ie strontvervelend was, ik in mijn eentje die hele tent etc ingepakt heb en hij ook nog commentaar op mijn rijstijl en mijn cassettebandje (oh heerlijk die tijd) had. Dus ik heb op de autoweg mijn auto de kant in gereden en gegild: ERUIT NU WEGWEZEN....maar hij ging natuurlijk niet. De rest van de weg bleef hij ijzig stil en toen had ie ook nog het lef om bij zijn huis te zeggen Wanneer zien we elkaar weer.

Sommige mensen zijn echt heel raar hoor........

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 22:05

Resistance schreef:

Dat verbaasd mij eigenlijk niets... Wilde er toen niks over zeggen want hey, wie weet veranderd een mens (En hij was vrijgezel) en je klonk enthousiast! Mijn broertje kwam hem regelmatig tegen in de buurt/ horeca/ uitgaan en moet niks van hem hebben (als in dat hij niet tegen onoprechte/ oneerlijke mensen kan). Iedere keer weer nieuwe meiden en jongens en soms kwamen weer eerdere liefjes voorbij... Wees blij dat je er vanaf bent!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 08:53

daffodil schreef:
Ik werd ooit in een grijs verleden ook eens meegenomen door iemand naar zijn ouderlijk huis. En na het handen schudden zaten we aan de keukentafel en in plaats van dat er een normaal gesprek ontstond, begon mijn vriend een verhaal en bij alles wat hij zei werd hij onderbroken door zijn vader die gelijk riep: Alleen maar positieve dingen!!!! En dat hield hij gewoon vol continu! Dus mijn vriend kon geen enkele zin afmaken, maar vond dat blijkbaar heel normaal. Zijn moeder liep heen en weer te zenuwen dus na een paar minuten zijn we opgestaan en weggegaan. Ik was helemaal verbijsterd....

Later....niet zo heel veel later, kwam ik er uiteraard achter dat deze jongen er een ontzettende klerezooi van maakte en mij heel veel niet verteld had. Dat we bij de afhaal stonden en hij tegen de grond klapte in een epileptische aanval vond ik nog niet zo erg. De ambulancebroeders gingen aan mij van alles vragen waarop ik zei nou ehhh ik ken m net, geen idee hoor dit zegt mij ook niets. Maar dat bleek normaal. Zij kenden m dus wel :D

Toppunt was wel dat ik nog met m naar Frankrijk gereden ben en 4 dagen slaande ruzie op de camping had, m geprobeerd heb aan te rijden omdat ie strontvervelend was, ik in mijn eentje die hele tent etc ingepakt heb en hij ook nog commentaar op mijn rijstijl en mijn cassettebandje (oh heerlijk die tijd) had. Dus ik heb op de autoweg mijn auto de kant in gereden en gegild: ERUIT NU WEGWEZEN....maar hij ging natuurlijk niet. De rest van de weg bleef hij ijzig stil en toen had ie ook nog het lef om bij zijn huis te zeggen Wanneer zien we elkaar weer.

Omggg Route de soleil krijgt dan toch een andere nasmaak _O- :=

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 09:22

daffodil schreef:

Is dit echt :')

_O- _O- _O-

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:05

Ik heb een potentiële date maar die vond het een leuk idee om gelijk bij hem thuis af te spreken en me aan zijn ouders voor te stellen.

Nou sorry, even los van het feit dat corona ook nog meespeelt vind ik dat echt veeeel te snel. Ik ken hem nog niet eens, voor hetzelfde geld denk ik wegwezen zit ik daar met zijn ouders. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:28

O jak, daar zou ik echt de bibbers van krijgen :n

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:41

Ik ook! Daar was ik al klaar mee... :') Wie stelt dat nou voor als eerste date????? Dan klopt er iets niet hoor. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:42

Mijn date beweert dat hij vanavond onder mijn raam komt staan. _O- Hij woont heel dichtbij trouwens. Maar be ook met mijn soort van overbuurman aan het praten. En hij schijnt vaak uit zijn raam te zitten. Lijkt me erg grappig als die dat dan ziet. _O-

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:55

Soort hedendaagse Romeo en Julliet Marlinderooz ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:56

MarlindeRooz schreef:
Mijn date beweert dat hij vanavond onder mijn raam komt staan. _O- Hij woont heel dichtbij trouwens. Maar be ook met mijn soort van overbuurman aan het praten. En hij schijnt vaak uit zijn raam te zitten. Lijkt me erg grappig als die dat dan ziet. _O-

Dit vind ik dan best wel grappig haha. :') En dan het liefst ook nog met een gitaar of zo'n ghettoblaster.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:00

Rytir schreef:
Soort hedendaagse Romeo en Julliet Marlinderooz ;)

Dat gifje had ik ook gestuurd ja. _O-

Ik woon op een soort studentenplein en deze meneer heeft daar ook gewoond toen hij studeerde haha, chat al en maand met hem (nu ook via whatsapp). En de andere tinderkerel woont hier dus ook haha.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:03

Sorry dat ik zo even binnen kom vallen... Maar hoe doen jullie dat nu met afspreken?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:04

Zertab schreef:
Sorry dat ik zo even binnen kom vallen... Maar hoe doen jullie dat nu met afspreken?

Niet.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:17

Ik heb gisteren gewandeld in het bos, 1.5m afstand, pas als ik denk hier kan meer uitkomen kom ik dichterbij.
Was overigens gisteren niet het geval helaas.
Helemaal niet daten doe ik niet.
Dan kunnen we de komende 2 jaar niks meer.
En beetje groepsimmuniteit moet er ook komen.