Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mars schreef:Een ‘wat ik me afvraag’ op paardengebied: wat is dat toch met zoveel instructeurs die zelf ‘aan de teugel’ mee door de bak lopen met hun hoofd?
Is echt iets wat me opvalt, veelal bij vrouwelijke instructeurs. Ze houden hun hoofd dan helemaal scheef/gekanteld en ik ben echt zo benieuwd waarom? Is dat een soort automatisme, of om iets beter te zien? Zovelen doen het dus er moet toch haast wel een reden voor zijn?
Mars schreef:Een ‘wat ik me afvraag’ op paardengebied: wat is dat toch met zoveel instructeurs die zelf ‘aan de teugel’ mee door de bak lopen met hun hoofd?
Is echt iets wat me opvalt, veelal bij vrouwelijke instructeurs. Ze houden hun hoofd dan helemaal scheef/gekanteld en ik ben echt zo benieuwd waarom? Is dat een soort automatisme, of om iets beter te zien? Zovelen doen het dus er moet toch haast wel een reden voor zijn?
Britta31 schreef:Je ben bezig met je rijbewijs te halen en gaat dan toch zonder rijbewijs rijden, wat is dan de straf als je aangehouden wordt.Het rijbewijs kan niet ingenomen worden?
Britta31 schreef:Ook op eigen terrein?Mijn man oefent heel af en toe met onze dochter in de wei.
Britta31 schreef:Nee,dat doet ze niet.Alleen nu zijn de lessen gestopt door de Corona en we willen toch dat ze een beetje oefent.Meer het schakelen,daar heeft ze moeite mee.
Britta31 schreef:Nee,dat doet ze niet.Alleen nu zijn de lessen gestopt door de Corona en we willen toch dat ze een beetje oefent.Meer het schakelen,daar heeft ze moeite mee.
Poek schreef:Rijden mag wel op eigen terrein als je geen rijbewijs hebt. Of het verstandig is, is het 2e. Maar voor een (paar) keer kan vast geen kwaad.
Als je iets laat vallen op de vloer waardoor de vloer beschadigd is, valt dat dan onder je inboedelverzekering?