Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nadia_ schreef:Belgisch kraanwater is niet te zuipen, Nederlands kraanwater is uitstekend. Toen wij in Belgie woonden kochten we ook flessen water, maar heb nog nooit een fles water gekocht in toen we in Nederland woonden.
Optiwolk schreef:Kraanwater in België is wel te zuipendrink het al jaren en liever dan flessenwater! Van Evian bvb krijg ik alleen maar meer dorst.
Kinke schreef:Ik begin steeds beter te begrijpen waarom Nederlanders niet als gastvrij worden gezien
Mavelle schreef:Kinke schreef:Ik begin steeds beter te begrijpen waarom Nederlanders niet als gastvrij worden gezien
Haha ik ook. Wat op zich niet erg is als je in Nederland woont want daar heeft iedereen min of meer dezelfde gastvrijheid.
Ik mis het wel hoor, woon nu in het buitenland en nu moet ik altijd ineens eten koken als er onverwacht visite langs komt. En dan geen soepje of een kipschnitzel wat in drie minuten klaar is. Was leuk geweest als ik er nog gewoon zoals in NL vanaf kwam met een pak ijsthee en een pak koekjes![]()
Overigens had een vriendin van mij altijd van die sixpacks met halve liter flesjes frisdrank, die ze gewoon in een glas schonk. Zo had ze toch altijd wat voor gasten maar hoefde ze zelden iets weg te gooien. Prima oplossing!
LWDaisy schreef:Alwiene schreef:Maar even voor de mensen die kraanwater gierig vinden ofzo, als jullie je visite thee aanbieden maak je dat dan ook met flessenwater?
Nee hoor, met kraantjeswater, maar dat wordt dan wel eerst gekookt.
Zoals het water van de aardappelen
Achterom schreef:LWDaisy schreef:
Nee hoor, met kraantjeswater, maar dat wordt dan wel eerst gekookt.
Zoals het water van de aardappelen
Maar in België is het kraanwater toch ook gewoon drinkbaar zonder eerst te moeten koken? Het is geen derdewereldland ofzo...