Ik heb contact met iemand die ik vorig jaar op een feestje heb leren kennen. Woont niet in de buurt maar nu gaan we beiden naar hetzelfde feestje binnenkort. Ben benieuwd
Ik fladder gewoon wat rond.. voelt prima.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar wauw, super leuk gehad, hele leuke vent, en voelde gelijk alsof we elkaar al veel langer kennen haha
van beide kanten al aangegeven dat het niet bij deze ene keer blijft, dus ben benieuwd 

was overigens heel ongezond, hij klampte zich helemaal aan me vast. Maar goed, waar een wil is is een weg natuurlijk.

en dat is nog steeds heel goed whaha. Voorlopig wel even stiekem, want als mn beste vriendinnetje erachter komt (die alles van dichtbij mee heeft gemaakt) ben ik nog lang niet jarig
Maar, advocaat van de duivel (je kent me
), als je hem écht zo leuk vindt kun je zelf ook een balletje opgooien? Niet altijd leuk en soms moet je wel over je trots heen stappen maar dan weet je wel wat er speelt en of je er mee door kunt/wilt gaan of dat je het af kunt sluiten.
Maar goed, eerst maar eens zien of date volgende week doorgaat én hij zo leuk is als dat hij lijkt. En dat dan ook nog wederzijds is enzo.
Ik vind het eigenlijk wel grappig, ik heb hem sinds 2 weken op de negeerstand,
kansloos... Berdien schreef:Best wel een domper ja, maar goed. Ha, ik wist dat die vraag van jou zou komenWat jammer dat de politieman ineens zo stil isMaar, advocaat van de duivel (je kent me
), als je hem écht zo leuk vindt kun je zelf ook een balletje opgooien? Niet altijd leuk en soms moet je wel over je trots heen stappen maar dan weet je wel wat er speelt en of je er mee door kunt/wilt gaan of dat je het af kunt sluiten.
Oh oh oh Linda, toch nog wel FWB? Dapper, zeker gezien alle gevoelens en toestanden die er gespeeld hebben. Maar als je het voor jezelf goed kunt scheiden.. Hopelijk werkt het!
Grote afstanden zijn inderdaad niet ideaal, maar soms moet je watMaar goed, eerst maar eens zien of date volgende week doorgaat én hij zo leuk is als dat hij lijkt. En dat dan ook nog wederzijds is enzo.
Klopt, ik heb de afgelopen week meermaals op het punt gestaan. Echter, de eerste 3 maanden zocht ik steeds contact, de ene keer na 3/4 dagen en soms na 2 weken. Zat me al niet helemaal lekker, maar goed ik vind jagen niet erg dus niet zeuren dan. Vervolgens zie je elkaar dan een paar keer, spreekt elkaar dagen lang en dan weer die stilte (en wel continue online zijn, al zijn dat mijn zaken niet). Op een gegeven moment ligt de bal dan toch echt bij hem, graag of niet.