Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:19

Kan maar zo..

Ik heb contact met iemand die ik vorig jaar op een feestje heb leren kennen. Woont niet in de buurt maar nu gaan we beiden naar hetzelfde feestje binnenkort. Ben benieuwd :')

Ik fladder gewoon wat rond.. voelt prima.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:20

Ja, dat ga ik nu ook bijna denken. Maar zo verlegen leek hij niet op onze date. Ik vind het zo raar, hij stuurde totaal niet aan op een tweede date, daarom stond ik er zelfs een beetje van te kijken dat hij me zoende. Maar misschien toch nog een tweede date...

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:32

Toch stukje onzekerheid van zijn kant denk. En dat hij wilde peilen hoe jij erin stond. Door aan te geven dat hij wel bij je thuis langs had kunnen komen, heb je hem misschien wel bevestiging gegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:37

Ja pcies, mannen kunnen ook onzeker zijn :+

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:41

Ja misschien wat onzekerheid idd, niet alleen vrouwen hebben daar soms last van :D

Ik had gisteren een spontane date, net een dag een match haha :') maar wauw, super leuk gehad, hele leuke vent, en voelde gelijk alsof we elkaar al veel langer kennen haha :D van beide kanten al aangegeven dat het niet bij deze ene keer blijft, dus ben benieuwd :D
Enige minpunt is dat hij totaal niet in de buurt woont haha :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:45

Had gewoon niet verwacht dat hij onzeker was. Maar misschien toch idd.

Ultimoo, wat leuk! Jammer dat hij ver weg woont maar daar is ook wel weer een oplossing voor!

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:48

Ik denk inderdaad dat hij een beetje onzeker was en toen jij zei dat hij ook wel langs mocht komen voor hem de bevestiging was dat jij hem ook wel leuk vind

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:52

Ja precies dat inderdaad Barry :)

Ja is vast wel een oplossing voor haha, het is alleen wel 200 km :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 21:03

Oef, 200 km is wel een eindje! Wel lastig om daar een mouw aan te passen lijkt me.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 21:04

Halverwege afspreken?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 21:06

Leuk voor een paar x ja, maar praktisch gezien zou ik het lastig vinden na een paar x daten. Maar hé, dat ben ik!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 21:38

Wauw 200 km is echt ver, was hij in de buurt? Ik heb een jaar wat gehad met iemand die 175 km ver woonde, we zagen elkaar bijna dagelijks :+ was overigens heel ongezond, hij klampte zich helemaal aan me vast. Maar goed, waar een wil is is een weg natuurlijk.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 22:14

200 km is ver inderdaad. Mijn exman woonde 100 km bij me vandaan. Na 3,5 jaar op en neer ging ik bij hem wonen. 100 km was te doen, ook door de weeks een nachtje. Maar 200 km is echt wel ver.

Conclusie: Alleen als ie heeeeel leuk is :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 07:58

Oeh 200 km is wel ver! Maar als je elkaar echt heel leuk vindt... Match-uit-Amsterdam woont 150km uit de buurt, dat vind ik eigenlijk ver genoeg :))

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 08:15

Phoe wat een afstanden, ik vind 50km al ver :=
Date woont hemelsbreed nog geen 2km verderop, maar dit is ook wel de eerste keer dat ik iemand zo dichtbij date :+ we doen zeg maar in dezelfde supermarkt boodschappen, super grappig. Vanavond date 2, gaan hapje eten :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 11:52

Dat moment dat je iemand al jaren grappig, intelligent én zeer aantrekkelijk vind op Facebook en je hebt een match op Tinder :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 11:53

Ga je niet meer met de politieman?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 11:57

Geen idee :')

Elkaar nu een paar keer gezien en dat was van beide kanten meer dan goed en leuk, verliep ook tof dus daar ligt het niet aan. Begin van het jaar spraken we elkaar soms een week of langer niet, prima. Laatste weken natuurlijk meer, dagelijks en soms tot diep in de nacht. Tot vorige week zondag, hij moest ergens zijn voor werk en gesprek liep stil. Daarna radiostilte. Voorheen was ik diegene die weer begon te appen, nu ligt de bal bij hem. Al heb ik wel een zwakke plek voor hem en dat zit me niet zo lekker :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 12:13

Weak spot.... oei ook mijn valkuil :')

Ik had vrijdag een bruiloft in Maastricht, niet getinderd...maar toch stalkers uit die regio via Instagram en Facebook :+
Ik heb sowieso last van mannen die mij via Tinder direct gaan benaderen via Social media?
Ik zou dat zelf nooit doen...als iemand je leuk vindt wordt je wel naar rechts geswiped! No Match = No Interest :Y)

Ik heb nog 2 dates in de planning, Tinderlover loopt nog, Ex blijft het kansloos proberen...maar eigenlijk tijd (en zin)voor geen van allen.
Ik ben mijn tuin helemaal zelf aan het vernieuwen, dit weekend alles eruit gehaald en aankomend weekend alles aanleggen.
Plus ook uitjes met vrienden en vriendinnen gepland, dus de heren maar wederom teleurstellen...die wachten maar even :o

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 12:30

Hier ook last van een zeer ernstige zwakke plek :+

Na een hoop vruchteloze gesprekken erachter gekomen dat deze 'niet-relatie' (met het oog op een relatie) toch niet gaat werken. Maar we hebben nog wel een zwak voor elkaar, dus besproken dat we maar op fwb basis verder gaan. Wie weet ooit, maar op het moment totaal geen verwachtingen meer. Een flinke last die van mijn schouders af gaat eigenlijk. Natuurlijk is het dom, want er blijft zo nog wel een beetje hoop maar ik wil nu gewoon niets anders. En sjah, a girl has her needs :') en dat is nog steeds heel goed whaha. Voorlopig wel even stiekem, want als mn beste vriendinnetje erachter komt (die alles van dichtbij mee heeft gemaakt) ben ik nog lang niet jarig 8)7

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 12:36

Wat jammer dat de politieman ineens zo stil is -O- Maar, advocaat van de duivel (je kent me :P ), als je hem écht zo leuk vindt kun je zelf ook een balletje opgooien? Niet altijd leuk en soms moet je wel over je trots heen stappen maar dan weet je wel wat er speelt en of je er mee door kunt/wilt gaan of dat je het af kunt sluiten.

Oh oh oh Linda, toch nog wel FWB? Dapper, zeker gezien alle gevoelens en toestanden die er gespeeld hebben. Maar als je het voor jezelf goed kunt scheiden.. Hopelijk werkt het!

Grote afstanden zijn inderdaad niet ideaal, maar soms moet je wat :)) Maar goed, eerst maar eens zien of date volgende week doorgaat én hij zo leuk is als dat hij lijkt. En dat dan ook nog wederzijds is enzo.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 12:48

Hahaha Linda same here met Tinderlover, eigenlijk moet ik er gewoon afscheid van nemen...maar die GVD'se Weak Spot :Y)

Ex kan ik wel goed weerstaan :+ Ik vind het eigenlijk wel grappig, ik heb hem sinds 2 weken op de negeerstand,
maar dan probeert hij het nog meer via Messenger en WA in contact te komen en gaat alles liken op mijn instagram :') kansloos...

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 12:51

Berdien, ja we gaan het meemaken of het zo beter is of alleen maar uitstel van executie. Maar het geeft me wel een bepaalde rust omdat ik nu inzie dat een relatie zowiezo niet gaat werken op deze manier, en ik ben nu niet alles kwijt.

Succes met afwachten Berdien, het klinkt veelbelovend!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 12:56

Pas wel op dat je daardoor niet meer openstaan voor een echte, serieuze relatie. Mocht je dat uiteraard wel weer willen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 12:57

Berdien schreef:
Wat jammer dat de politieman ineens zo stil is -O- Maar, advocaat van de duivel (je kent me :P ), als je hem écht zo leuk vindt kun je zelf ook een balletje opgooien? Niet altijd leuk en soms moet je wel over je trots heen stappen maar dan weet je wel wat er speelt en of je er mee door kunt/wilt gaan of dat je het af kunt sluiten.

Oh oh oh Linda, toch nog wel FWB? Dapper, zeker gezien alle gevoelens en toestanden die er gespeeld hebben. Maar als je het voor jezelf goed kunt scheiden.. Hopelijk werkt het!

Grote afstanden zijn inderdaad niet ideaal, maar soms moet je wat :)) Maar goed, eerst maar eens zien of date volgende week doorgaat én hij zo leuk is als dat hij lijkt. En dat dan ook nog wederzijds is enzo.
Best wel een domper ja, maar goed. Ha, ik wist dat die vraag van jou zou komen :') Klopt, ik heb de afgelopen week meermaals op het punt gestaan. Echter, de eerste 3 maanden zocht ik steeds contact, de ene keer na 3/4 dagen en soms na 2 weken. Zat me al niet helemaal lekker, maar goed ik vind jagen niet erg dus niet zeuren dan. Vervolgens zie je elkaar dan een paar keer, spreekt elkaar dagen lang en dan weer die stilte (en wel continue online zijn, al zijn dat mijn zaken niet). Op een gegeven moment ligt de bal dan toch echt bij hem, graag of niet.

Al is, nogmaals en hij weet het, een zwakke plek niet handig.

Klinkt nog steeds spannend! Hoe lang is ie :P