Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 21:17

Hier geen problemen met Instagram.
Nadat ik bij jullie had gezien dat je met een bedrijf account net even meer kunt heb ik dat ook aangemaakt.
Ben nog druk met dingen toevoegen. Maar als jullie het leuk vinden om te volgen is dit m

wendy_artworks

http://www.instagram.com/wendy_artworks

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 21:27

Wendy15 schreef:
Hier geen problemen met Instagram.
Nadat ik bij jullie had gezien dat je met een bedrijf account net even meer kunt heb ik dat ook aangemaakt.
Ben nog druk met dingen toevoegen. Maar als jullie het leuk vinden om te volgen is dit m

wendy_artworks

http://www.instagram.com/wendy_artworks

Ben je gaan volgen! Leuk :D

Overigens geen problemen met insta hier :)

Wendy15

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 21:32

Ik zag het! Ik jou ook gave foto's

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 21:51

Wendy15 schreef:
Ik zag het! Ik jou ook gave foto's

Dankjewel :D

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 23:06

Hier ook geen problemen met insta

Mijn filmpje gaat goed :D nog niet zoals voordien nu maar 300likes en bijna 1000 views..
mjaa ik mag niet klagen
Ik heb het altijd van de hashtags :')
Gebruik heel vaak dezelfde en ja gewoon die er ook bij passen en niet #dressage #horseriding als hij gewoon op de wei staat ofzo dat vind ik soms echt wel stom :+

3495 volgers nu

Afbeelding

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 01:46

Afbeelding

*\o/*

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 11:16

Paralian schreef:
Ik kan al bijna 1,5 week helemaal niets, heb Instagram al gemaild maar uiteraard geen reactie nog.

Wat vervelend zeg! Komt dat na de update? Ik merk wel wat rare dingen namelijk.

Taal kan ook nog steeds niet naar NL. Nu is Engels prima maar waarom is de taal niet meer aan te passen vraag ik mij af :Y)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 12:05

Paralian schreef:
Ik kan al bijna 1,5 week helemaal niets, heb Instagram al gemaild maar uiteraard geen reactie nog.

Is je account misschien geblokkeerd door instagram? Kunnen anderen je nog wel vinden op instagram?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 12:46

Ik heb een tijd terug hier wel eerder meegelezen en gepost, maar zelf lukt istagrammen mij niet zo goed (ik blijf op zo’n beetje 40 volgers op mn ene, en 130 op mn andere account steken) waardoor ik ook hier ben afgehaakt. Nu echter, heeft mijn dochtertje een eigen instagram-account! Na een casting afgelopen week wilt ze wel heel graag meer modellenwerk mogen doen. Dus alle volgers zijn meer welkom! :D

Ze heet Modellenmeisje op insta.

Qua modellen hashtags/ modellen accounts heb ik dus echt geen idee wat goed werkt en wat niet. Ik weet dat hier meerdere modellen zijn, kunnen jullie mij (voor mn dochtertje) op weg helpen met goede do’s and don’ts? :)

Ik plaats nu de berichten bijvoorbeeld in het engels, is dat nou wel of niet slim om te doen voor een 7 jarige die in nederland bekendheid wilt genereren? :+

En welke app is goed om te zien wie je is gaan volgen en ontvolgen?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 13:33

[***] schreef:
Haha, kan me voorstellen dat dit voor jou echt de moeite is, ookal is het echt veel werk, het zal het zeker echt waard zijn :P

Hoe doen jullie dat eigenlijk? Maak je ook gewoon al het beeldmateriaal zelf? Of heb je altijd mensen die voor jou foto's/filmpjes maken? Misschien is het ook makkelijker als je zelf wel in beeld wil? Dan kan je gewoon bij wijze van een training filmen en daar leuke momenten uithalen. Maarja, dat heb ik dus niet :+

Over het algemeen maak ik alles zelf met de telefoon. Soms heb ik geluk en zijn er mensen die even gauw een foto of filmpje voor me schieten. (Ik merk dat dit vaak wel betere foto's oplevert omdat ze de goede hoek in 1x kunnen pakken :+ )

Verder betaal ik soms een fotograaf voor professioneler foto's of een vriendin schiet wat mooie plaatjes. Alleen doe ik dit tegenwoordig vrij weinig.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 13:57

Afbeelding

Wauw wat gaat iedereen hard zeg!! Ik heb dit weekend ook 2000 volgers behaald en mijn foto’s krijgen gemiddeld ook wel aardig wat likes! :D in ieder geval meer dan 100 wat ik heel lang heb gehad hihi.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 14:47

Lieve foto ook :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 15:25

Die foto is dan ook wel heel erg leuk <3

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 19:00

Shanna schreef:
Ik heb een tijd terug hier wel eerder meegelezen en gepost, maar zelf lukt istagrammen mij niet zo goed (ik blijf op zo’n beetje 40 volgers op mn ene, en 130 op mn andere account steken) waardoor ik ook hier ben afgehaakt. Nu echter, heeft mijn dochtertje een eigen instagram-account! Na een casting afgelopen week wilt ze wel heel graag meer modellenwerk mogen doen. Dus alle volgers zijn meer welkom! :D

Ze heet Modellenmeisje op insta.
..
Ik plaats nu de berichten bijvoorbeeld in het engels, is dat nou wel of niet slim om te doen voor een 7 jarige die in nederland bekendheid wilt genereren? :+

..

Ik zou in het Nederlands berichten plaatsen. Je gebruikersnaam is namelijk ook Nederlands, en als je (voorlopig) alleen in NL bekendheid wil zou ik je daar ook echt alleen op richten.
En ik weet niet hoe ver je hiervoor in de toekomst kijkt, maar als jouw dochter oud genoeg is om ook zelf dingen te plaatsen, zal dat in het Engels wel lastig worden.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 19:58

https://instagram.com/dutchdressagedreams

Ook ik heb tegenwoordig een insta.
Doe alles in het Engels omdat ik zelf ook graag Britse insta’s en vloggers volg. Veel dressuur en zo veel mogelijk van training en wedstrijden.
Probeer de interactie op te zoeken maar gaat nog best lastig merk ik.

Iemand tips voor goede hashtags?
Ik zal de meeste hier wel even gaan volgen

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:34

Misschien niet helemaal in 't straatje hier, maar mijn vriend en ik zijn begonnen met een insta voor onze reizen / outdoor leven :) Zou het leuk vinden als hier ook wat soortgelijke posters bij zitten om te volgen! https://www.instagram.com/exploritives/

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:43

Ik ga je met mijn persoonlijke account volgen, daar post ik ook veel van reizen e.d. op.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:08

Bedankt Qimm en Lisitano <3

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 22:39

Piekosjj schreef:
Misschien niet helemaal in 't straatje hier, maar mijn vriend en ik zijn begonnen met een insta voor onze reizen / outdoor leven :) Zou het leuk vinden als hier ook wat soortgelijke posters bij zitten om te volgen! https://www.instagram.com/exploritives/

Ik ga kijken, ben ook dol op reizen post zelf ook regelmatig reisfoto's

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 08:29

Jeeyy ik heb 500 volgers

Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 08:40

Goed bezig zeg!

Momenteel doe ik 3 instagram accounts. Privé, tekenen en fotografie.

Ik volg een aantal van jullie, ben heel breed in volgen wat dat betreft. Leuke paardenaccounts, fotografie accounts maar ook privé vind ik leuk om te volgen. Wat is eigenlijk jullie voornaamste doel van jullie account(s)? Ikzelf gebruik er 2 voor portfolio en privé spreekt voor zich.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 10:58

Mijn doel is het leven delen van mijn honden. Ook hoop ik dat mensen wat voor de Spaanse Podenco vallen. Ik vind ze natuurlijk zelf heel erg leuk, en ik deel ze graag :D Dit account houdt me ook gemotiveerd bezig te blijven met die camera.

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 12:50

Ik heb er niet echt een specifiek doel bij.. gewoon leuk om fotos van mijn ponys te delen. Vooral als mensen het ook leuk vinden om te bekijken.

Lijkt me wel heel gaaf om ooit een paar duizend volgers te hebben. Maar ach, geen verplichting ofzo

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 12:54

Ik heb geen doel, beetje naamsbekendheid misschien met het zicht op shows qua horseboarden.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 14:50

Mijn doel is gewoon het delen van foto's van mijn monsters (aka honden), een kijkje te geven in het leven van mijn honden en voornamelijk om meer te leren. Te leren over honden, een 'betere' hondeneigenaar zijn en ook te leren over photografie en editten :)