_KiMbErLeY_ schreef:Ik zat op bokt rond te snuffelen en daar ging de bel!!!![]()
Ik snel naar het apparaat rennen... JA?
Post nl hier![]()
![]()
![]()
Ik zag hem aan komen lopen, dus ik deed snel de deur open...
Ik weet niet of het kwam door mijn GEWELDIGE grumpy cat pyjama, snelle manier van opendoen, of mijn geweldige verschijning, maar hij liet de pakketten vallen![]()
![]()
Hopelijk zot er niks breekbaars in...
Nee dat hoop ik ook niet sukkel
DAAR ISTIE![]()
[ [url=m/0jmJj5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na je verhaal gelezen te hebben heb ik het pakket maar op de grond gezet...
"P.s. Hopelijk kun je de glitters tussen de vulling een beetje waarderen"
OH NOO GLITTERS, toen heb ik mn pakket maar snel op de grond gezet
[ [url=m/MCBw02.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle kadootjes, wat veel!!
[ [url=m/Vt5D2x.jpg]Afbeelding[/url] ]
OEHHHHH, DIT MOEST IETS VAN GAME OF THRONES ZIJN!!!![]()
En ja hoor, een draken kettinkje, leuk!
Toen dacht ik... Huh er zijn 3 van die pakketjes, SNEL OPEN!
[ [url=m/LMSP8E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze zin kwam me bekend voor, maar kon hem njet plaatsen, eerst ff googlen... Arwen van LOTR... OH ZOU HET DE EVENSTAR ZIJN?? en ja hoor!!
[ [url=m/v2azdE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze was ook niet moeilijk... Oehhh tofff zou het de 1e snaai van harry zijn, waar de steen van wederkeer inzit als hij dood gaat in de film?? "Potter modus uit"
En ja dat was het, ook superrr leuk!!
[ [url=m/fQEPbg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn pakket was NU al geslaagd hoor Yinthe!!
[ [url=m/O8eRee.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een mandje met nog meer kadootjes! Had ik al gezegd dat ik gek ben van kadootjes??![]()
![]()
![]()
[ [url=m/W8LOzN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen voelde ik een zakje, dat moesten wel m&m's zijnmet mijn eervolle vermelding in mn profiel
Erg leuk pakket! Heb nog nooit in mn leven een masker gebruikt, kan ik dat nu eens doen
En lekkere bedsokken, een oranje!paardenkerstbal
en lekkere dingetjes!
[ [url=m/0t9LMg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt een enorm leuk pakket!
Ik had bewust niet zoveel tops en flops gekregen, maar toen mijn lootje dat ook niet had merkte ik pas hoe moeilijk dat winkelen was!maar je hebt me echt blij gemaakt! Vooral de kettinkjes vind ik erg tof! Thnx nog voor degene die de link naar die site plaatste!
![]()
Ik vind het wel een beetje jammer dat je niks hebt voor mn huisdieren
Zoals je ziet op de fotos zitten ze er vol verlangen bij, maar kregen ze niks![]()
![]()
(Ik had huisstofmijt die niet tegen stof kunnen en muggen die niet tegen bloed kunnen genoemd)
De hint... Leuk, heel veel zwarte balkjes... Tot ik tot de ontdekking kwam dat het kraslaagjes waren, super origineel!
[ [url=m/YdMyxQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat blauwe ding, ECHT geen flauw idee wat dat iskan er ook niks uit opmaken
Maar..... Ik toetste roze in, in de zoekopdracht, jij Yinthee zegt niet van roze te houden, dat was de 1eje profiel bekeken, spijkenisse (mijn oma woont daar
) in zuid holland, een eigen paard, jij MOET wel mn secret santa zijn!
De lijst van rebecca kon ik zo snel niet vinden, maar ik ben vrij overtuigd van mn verdenkingen
[ [url=m/QyqRqU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus... Yinthe, ben jij mijn SS?
Wat een lomperd die bezorger

Maar inderdaad, ik ben jouw SS!

De hint met het blauwe vel ben je inmiddels ook al achter met behulp van Goldie, top! En inderdaad, wat een werk was dat

Yin en Yang staan inderdaad voor de Chinese voorstelling van de kosmische dualiteit

De glitters heb ik zelf stiekem heel hard om moeten lachen, mijn moeder kwam een paar weken geleden met dat busje aan van 'hier misschien kan jij daar nog wat mee' en het stond nog op mijn bureau terwijl ik met je pakket bezig was. En ik keek er naar, weer naar je pakket, dacht aan al het 'ge-glitter' hier in het topic en móést hem er gewoon in doen. Het busje leeggooien in de doos vond ik dan weer een beetje te ver gaan (had ik zelf ook niet zo gewaardeerd, dus doe ik dat een ander ook niet aan) maar vond hem zo wel errrug leuk bedacht van mezelf..

Fijn dat het bij je in de smaak valt en je blij bent met je cadeautjes! Daar doe ik het voor

Op de andere kant van de kaartjes stonden btw ook nog quotes. En de snaai kan open! Als je bovenop dat knopje drukt waar het kettinkje aan vast zit. Er zit een klokje in!

Die draak van GOT is glow in the dark.

Dikke

Bedankt voor de complimentjes over m'n creativiteit iedereen, haha