Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CandyArmando schreef:Piekosjj schreef:Ik krijg mijn vriend sinds één uur vanmiddag niet meer te pakken. Hij woont in Zweden en heb verder geen nummers/namen van zijn huisgenoten. Behalve honderd miljoen telefoontjes/berichtjes; wat kan ik nog meer doen? Ik zou hem morgen op gaan halen van het vliegveld en ik zit mezelf echt op te vreten van de stress onderhand..
AL een antwoord gehad v je vriend? En denk dat je niet meer kan doen dan wachten...
Britta31 schreef:Het bedrijf waar mijn dochter stage loopt ging op haar stagedagen dicht.Nu moet ze die 3 dagen stage uren in haar eigen tijd inhalen.Maar dat is toch niet eerlijk.Het was niet haar keus dat ze niet kon komen.Zou ik hier het stagebedrijf over kunnen opbellen?
Britta31 schreef:Het bedrijf waar mijn dochter stage loopt ging op haar stagedagen dicht.Nu moet ze die 3 dagen stage uren in haar eigen tijd inhalen.Maar dat is toch niet eerlijk.Het was niet haar keus dat ze niet kon komen.Zou ik hier het stagebedrijf over kunnen opbellen?