Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 12:08

Gebak! *\o/*

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 12:08

Jeeeeeeeeeee gebak!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 12:09

Gebak doet een vrouw goed <3

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 12:13

Appeltaart en Chocoladetaart ga ik maken, voor thuis en voor op t werk O:) <<)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 12:13

Chocoladetaart graag! :9

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 12:14

Colien schreef:
Chocoladetaart graag! :9

Goh, dat zei Jaydene ook :+
Daarom maak ik die :')

Chocolaterie is dicht zondag dus tja. Maar goed ook want daar geef ik al zo veel uit :=

Yank

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 12:58

Een man die zelf taarten maakt, wauw.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 13:03

Heb je dat al in je Tinder profiel staan?

"Op date 2 maak ik een chocoladetaart voor je."

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 13:05

Vrouwen en chocola.... dan is iedereen zo om!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 13:06

Of er gewoon heel simpel in zetten "Appeltaart of chocoladetaart?"
Ik had er in staan "Kinder chocolade wint altijd!" hele leuke reactie's op gehad, ging echt van "Ooh nee, toblerone wint hoor!" (of een willekeurig ander merk) tot reactie's dat op de eerste date dan maar een doosje kinder chocolade genuttigd moest worden, tot hele rare reactie's dat iemand zijn geslachtsdeel wel van kinder chocolade zou winnen >;)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 13:11

Ach, bij de chocolaterie langs doe ik eerder dan taart bakken :+

Zoals ik zei, daar geef ik al veel uit :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:28

Gebak? Waar? Ik hou ervan haha... ben echt een enorme gezonde eter maar taart kan ik echt niet laten staan als het aangeboden wordt :+ :Y)

Ik heb mijn date gevraagd of ie zin en tijd heeft in een terrasje van de week, toen gaf hij aan dat hij wel zin heeft maar weinig tijd... waarop ik meteen denk, oké laat maar blijkbaar wil je niet -O- maar, een half uurtje later gaf hij aan dat donderdag wellicht wel lukt :o Waarschijnlijk vul ik weer dingen in die er niet zijn, als ik iemand echt wel heel leuk en interessant vind wordt ik echt een onzeker ongeduldig mens :roll:

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:32

HIhih valt dus best wel mee! Als hij een paar keer uitstelt etc, dan weet je wel genoeg ;)
Maar nu denk ik dat er gewoon niks aan de hand is!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:33

anne_bento schreef:
Gebak? Waar? Ik hou ervan haha... ben echt een enorme gezonde eter maar taart kan ik echt niet laten staan als het aangeboden wordt :+ :Y)

Ik heb mijn date gevraagd of ie zin en tijd heeft in een terrasje van de week, toen gaf hij aan dat hij wel zin heeft maar weinig tijd... waarop ik meteen denk, oké laat maar blijkbaar wil je niet -O- maar, een half uurtje later gaf hij aan dat donderdag wellicht wel lukt :o Waarschijnlijk vul ik weer dingen in die er niet zijn, als ik iemand echt wel heel leuk en interessant vind wordt ik echt een onzeker ongeduldig mens :roll:

Dat laatste klinkt erg bekend hoor! Mijn date is op de app niet altijd even spraakzaam, voor gisteren had ik zoiets van zullen wel zien hoe het loopt. Nu we gisteren een gezellige middag hebben gehad en ik het echt een toffe gast vind, ben ik nu ineens bang dat hij afzegt voor donderdag of iets als hij wat korter reageert :+ Terwijl hij er zelf mee kwam om wat te gaan eten :j

Maar als hij, in zijn drukke schema, een plaatsje heeft gevonden/vrij gemaakt om met je wat te gaan drinken, komt dat vast wel goed :j

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:34

anne_bento schreef:

Leukleuk! Alvast veel plezier!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:37

Nickyyyy schreef:
anne_bento schreef:

Dat laatste klinkt erg bekend hoor! Mijn date is op de app niet altijd even spraakzaam, voor gisteren had ik zoiets van zullen wel zien hoe het loopt. Nu we gisteren een gezellige middag hebben gehad en ik het echt een toffe gast vind, ben ik nu ineens bang dat hij afzegt voor donderdag of iets als hij wat korter reageert :+ Terwijl hij er zelf mee kwam om wat te gaan eten :j

Maar als hij, in zijn drukke schema, een plaatsje heeft gevonden/vrij gemaakt om met je wat te gaan drinken, komt dat vast wel goed :j

Had het gisteren met mijn vriend over het amper appen. We hadden afgelopen week een dag dat er letterlijk 2 berichtjes verstuurd waren, 1 van hem en 1 van mij, waarin enkel bij ieder één kussmiley stond. Ik ben dat echt niet gewend. Bleek dat hij super druk was en zijn telefoon leeg was, de kussmiley was bij hem het berichtje wat bij mij had aan moeten geven dat zijn telefoon leeg was :') de logica van een man..... :') Iemand met een handleiding voor mij? :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:40

Dat heb ik gelukkig niet haha!
Meestal 's ochtends appje werkse, tussen de middag een appje, rond 3u en na het werk rond 6u en 's avonds als we beide niks hebben appen we ook wel.
Alleen hij is nu al een paar keer in slaap gevallen als ik eerst nog ff moest douchen of met de honden er uit moest, dus pest ik hem daar nogal mee...

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:40

Colien, die logica snap ik ook niet :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:43

Nickyyyy schreef:
Colien, die logica snap ik ook niet :')

We hebben er samen (met nog een vriend en vriendin) smakelijk om gelachen :') . Scheelt dat ik weet dat hij echt zo onwijs druk is en ook echt zijn telefoon niet in zijn handen heeft, hij is zo'n zeldzame die niet aan zijn telefoon vastgeplakt zit (oooh en wat is dat soms heerlijk, zelf word ik er ook veel makkelijker door, kan veel makkelijker mijn telefoon aan de kant leggen). Maar op het moment zelf zucht ik dan wel een keer kei hard :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:43

Haha gelukkig ben ik niet de enige... ik denk dan echt, kom op zeg, je hebt net 1 date gehad, maar toch gaat mijn gevoel meteen alle kanten op :+ ik weet ook dat hij drukke werkdagen heeft dus snap het ook wel, ben blij dat hij zelf met donderdag kwam, nu nog hopen dat dat doorgaat en tot die tijd rustig blijven :+

Colien, die logica snap ik ook niet, maar mannen logica is gewoon niet te begrijpen haha. Ik heb een paar mannelijke vrienden en daar hebben we het weleens over, dat soort dingen, zij denken zo anders haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:45

Ik voel me ook gelijk heel afgewezen als iemand aangeeft weinig tijd te hebben. Hoort bij mij vooral bij m'n onzekerheid en het feit dat ik me snel rot voel als ik iemand leuk vind en diegene mij niet hetzelfde enthousiasme terug kan geven. Moet wel zeggen dat ik mezelf aan probeer te leren om er niet zo snel over te oordelen en het gewoon (niet passief agressief) te vragen. Heb zelf ook wel eens dat ik hele drukke weken heb en denk dat ik nergens tijd voor heb maar dat ik met een zesde blik op m'n agenda toch wel wat tijd vrij kan vinden.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:46

anne_bento schreef:
Haha gelukkig ben ik niet de enige... ik denk dan echt, kom op zeg, je hebt net 1 date gehad, maar toch gaat mijn gevoel meteen alle kanten op :+ ik weet ook dat hij drukke werkdagen heeft dus snap het ook wel, ben blij dat hij zelf met donderdag kwam, nu nog hopen dat dat doorgaat en tot die tijd rustig blijven :+

Colien, die logica snap ik ook niet, maar mannen logica is gewoon niet te begrijpen haha. Ik heb een paar mannelijke vrienden en daar hebben we het weleens over, dat soort dingen, zij denken zo anders haha

Niet doem-denken! Komt allemaal goed.

Iemand die aangeeft weinig tijd te hebben voel ik me echt niet afgewezen door. Ik vind het juist heerlijk een vent die nog een leven heeft naast dat. Moet natuurlijk niet zo zijn dat hij maar 1x per maand tijd heeft.

Ik zit op een grote roze wolk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:47

Colien schreef:

Iemand die aangeeft weinig tijd te hebben voel ik me echt niet afgewezen door. Ik vind het juist heerlijk een vent die nog een leven heeft naast dat. Moet natuurlijk niet zo zijn dat hij maar 1x per maand tijd heeft.

Hmm nee, maar toch ook weer wel. Als je een date voorstelt en het enige antwoord dat je terug krijgt is dat iemand te druk is dan voel ik me toch wel een beetje afgewezen. Als je het druk hebt kan je wel een datum voorstellen waarop je wel kan, of aangeven dat je het nog even laat weten als er toch nog ruimte vrij komt.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:51

Door dat laatste zou ik me eerder afgewezen voelen. Het idee hebben nooit meer iets terug te horen zeg maar. Nee laat ze maar lekker zeggen dat ze druk zijn, maar laat het dan ook niet van ons afhangen maar stel dan wel zelf iets voor.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 14:53

Emmaa_ schreef:
Colien schreef:

Hmm nee, maar toch ook weer wel. Als je een date voorstelt en het enige antwoord dat je terug krijgt is dat iemand te druk is dan voel ik me toch wel een beetje afgewezen. Als je het druk hebt kan je wel een datum voorstellen waarop je wel kan, of aangeven dat je het nog even laat weten als er toch nog ruimte vrij komt.

Ja dat vind ik ook, ik heb ook een druk leven maar spreek zo nog om 10 uur savonds af als ik iemand graag zie, waardoor ik de volgende dag wel verrot op m'n werk zit dus verstandig is anders. Dus te druk, ja dan voel ik me enigszins afgewezen haha.. wat wellicht helemaal niet zo bedoeld is. Voelde wel wat opluchting dat ie zelf nog even met een dag kwam, dat is wel positief geloof ik.

Mocht hij nu toch afhaken voor een 2e date dan begrijp ik mannen echt niet meer hoor, als het zo gezellig en fijn is en je meerdere keren aangeeft dat het zo leuk is en er zeker een vervolg komt, en dan evengoed afhaakt, dan snap ik het echt niet meer :+