Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
anne_bento schreef:Gebak? Waar? Ik hou ervan haha... ben echt een enorme gezonde eter maar taart kan ik echt niet laten staan als het aangeboden wordt![]()
![]()
Ik heb mijn date gevraagd of ie zin en tijd heeft in een terrasje van de week, toen gaf hij aan dat hij wel zin heeft maar weinig tijd... waarop ik meteen denk, oké laat maar blijkbaar wil je nietmaar, een half uurtje later gaf hij aan dat donderdag wellicht wel lukt
Waarschijnlijk vul ik weer dingen in die er niet zijn, als ik iemand echt wel heel leuk en interessant vind wordt ik echt een onzeker ongeduldig mens
anne_bento schreef:Gebak? Waar? Ik hou ervan haha... ben echt een enorme gezonde eter maar taart kan ik echt niet laten staan als het aangeboden wordt![]()
![]()
Ik heb mijn date gevraagd of ie zin en tijd heeft in een terrasje van de week, toen gaf hij aan dat hij wel zin heeft maar weinig tijd... waarop ik meteen denk, oké laat maar blijkbaar wil je nietmaar, een half uurtje later gaf hij aan dat donderdag wellicht wel lukt
Waarschijnlijk vul ik weer dingen in die er niet zijn, als ik iemand echt wel heel leuk en interessant vind wordt ik echt een onzeker ongeduldig mens
Nickyyyy schreef:anne_bento schreef:Gebak? Waar? Ik hou ervan haha... ben echt een enorme gezonde eter maar taart kan ik echt niet laten staan als het aangeboden wordt![]()
![]()
Dat laatste klinkt erg bekend hoor! Mijn date is op de app niet altijd even spraakzaam, voor gisteren had ik zoiets van zullen wel zien hoe het loopt. Nu we gisteren een gezellige middag hebben gehad en ik het echt een toffe gast vind, ben ik nu ineens bang dat hij afzegt voor donderdag of iets als hij wat korter reageertTerwijl hij er zelf mee kwam om wat te gaan eten
![]()
Maar als hij, in zijn drukke schema, een plaatsje heeft gevonden/vrij gemaakt om met je wat te gaan drinken, komt dat vast wel goed
Nickyyyy schreef:Colien, die logica snap ik ook niet
anne_bento schreef:Haha gelukkig ben ik niet de enige... ik denk dan echt, kom op zeg, je hebt net 1 date gehad, maar toch gaat mijn gevoel meteen alle kanten opik weet ook dat hij drukke werkdagen heeft dus snap het ook wel, ben blij dat hij zelf met donderdag kwam, nu nog hopen dat dat doorgaat en tot die tijd rustig blijven
![]()
Colien, die logica snap ik ook niet, maar mannen logica is gewoon niet te begrijpen haha. Ik heb een paar mannelijke vrienden en daar hebben we het weleens over, dat soort dingen, zij denken zo anders haha
Colien schreef:Niet doem-denken! Komt allemaal goed.
Iemand die aangeeft weinig tijd te hebben voel ik me echt niet afgewezen door. Ik vind het juist heerlijk een vent die nog een leven heeft naast dat. Moet natuurlijk niet zo zijn dat hij maar 1x per maand tijd heeft.
Ik zit op een grote roze wolk
Emmaa_ schreef:Colien schreef:Niet doem-denken! Komt allemaal goed.
Iemand die aangeeft weinig tijd te hebben voel ik me echt niet afgewezen door. Ik vind het juist heerlijk een vent die nog een leven heeft naast dat. Moet natuurlijk niet zo zijn dat hij maar 1x per maand tijd heeft.
Ik zit op een grote roze wolk
Hmm nee, maar toch ook weer wel. Als je een date voorstelt en het enige antwoord dat je terug krijgt is dat iemand te druk is dan voel ik me toch wel een beetje afgewezen. Als je het druk hebt kan je wel een datum voorstellen waarop je wel kan, of aangeven dat je het nog even laat weten als er toch nog ruimte vrij komt.