Wat een leuke en creatieve pakketten en hints komen hier voorbij. Ook ik was vergeten, dat ik straks ook een pakket mag ontvangen Ik ben de afgelopen dagen erg druk geweest met de sinterklaasviering voor mijn kinderen, maar ben wel goed geslaagd voor cadeautjes voor mijn lootje. Hoewel het nog best een uitdaging was, om leuke dingen te bedenken
De hint vind ik nog best lastig, ben bang dat 'ie te simpel is, maar wil het ook niet te moeilijk maken
mijn pakketje staat bijna verzendklaar en ga het gauw doen want als die als laatste aankomt weet de ontvanger natuurlijk gelijk wie de SS is omdat er steeds minder SS overblijven natuurlijk
Ik ga vanmiddag na mn werk het geleverde pakketje ophalen bij de buren. Gisteravond was het te laat, en vanochtend te vroeg Maar geen idee of het van mn SSS is...
Anoniem
Geplaatst: 10-12-16 09:18
Mijn pakket gaat vandaag op de post!
Spoiler: of niet?
Wel een dagje werken vandaag. Dus in mijn pauzes kijken of rebecca al heeft geappt over een pakketje! (Of twee.. Dan gaat ze haar schoen opeten )
Ik ben aan t werk tot 11.30 en daarna naar stal, hoop dat er bij thuiskomst een pakketje voor me klaarstaat
Moirin
Geplaatst: 10-12-16 09:31
Goedemorgen!
Ik ga straks taart halen, nog een paar boodschapjes doen en dan vanmiddag vier ik alvast mijn verjaardag (ben donderdag jarig)! Ik zorg wel dat ik tussen de middag thuis ben, want dat is het tijdstip dat hier meestal de bezorger komt en ja, wie weet Ik ben zo benieuwd naar mijn pakketje! En ook zo benieuwd naar wat mijn lootje van het pakket gaat vinden! Dat ga ik geloof ik vanochtend ook op de post doen... of had ik dat nou gisteren al gedaan? Of ging ik dat nou volgende week pas doen omdat ik het nu te druk had? Hmm, mijn geheugen laat me even in de steek Het is net de 'ghosts of christmas past, present en future' van A Christmas Carol