Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roxiie schreef:
Anoniem schreef:Vooral het stukje 'hij is zelf handelaar' (ik ga er vanuit dat dit om de koper gaat?) doet me vermoeden dat ie nog wat van de prijs terug wil krijgen om er meer winst op te maken
xRivaldo schreef:Nog steeds m'n winterjas.. Nieuw 120 euro. Paar keer aangehad. Vraagprijs 45 maar wil wel akkoord gaan met 30. Krijg ik een bod van 20. Gezegd dat ik haar wel met 30 tegemoet wil komen en dat dat het laagste is wat ik wil gaan. Zei ze dat het een oude collectie was en dat het daarom nergens meer bij zou passen, en dat ze het daarom 20 euro waard vond en niet meer.Heb haar veel succes gewenst met het zoeken naar een gelijke winterjas voor 20 euro.
DeMolenhoek schreef:xRivaldo schreef:Nog steeds m'n winterjas.. Nieuw 120 euro. Paar keer aangehad. Vraagprijs 45 maar wil wel akkoord gaan met 30. Krijg ik een bod van 20. Gezegd dat ik haar wel met 30 tegemoet wil komen en dat dat het laagste is wat ik wil gaan. Zei ze dat het een oude collectie was en dat het daarom nergens meer bij zou passen, en dat ze het daarom 20 euro waard vond en niet meer.Heb haar veel succes gewenst met het zoeken naar een gelijke winterjas voor 20 euro.
Welke maat heb je?