tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CalipsoLover

Berichten: 5590
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 15:15

Ik heb inderdaad zoiets van go with the flow, niets forceren maar je gevoel ook niet tegenhouden, we zien wel...

emr: wat lastig, zeker als het aan een kant niet echt gepland was. Veel knuffels en sterkte!

lor: Klinkt wel als een hele wijze beslissing om te maken. Hopelijk komt het toch nog goed tussen jullie. Veel sterkte!

emr

Berichten: 1482
Geregistreerd: 11-12-10
Woonplaats: Tussen hei en bos in.

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 18:53

Lor, bekend terrein, zo hebben wij het afgelopen jaar ook geprobeerd. Helaas hebben we al mega veel pogingen gedaan. Ik denk dat de eerste 3/4 maanden van onze relatie echt maar volledig goed zijn geweest. Hij zit ook in therapie, welke niet aanslaat, is anderhalf jaar geleden thuis gaan wonen en hij heeft aangegeven dat hij denkt nooit meer de oude te worden. Hij haalt op dit moment uit niks energie of vreugde en hierdoor komt hij afspraken niet volledig na, waardoor ik weer teleurgesteld werd. Hij is er duidelijk in geweest, de rek is er uit en hij wil me niet nog meer kwetsen. Ik heb mezelf altijd voor gehouden om er te blijven zijn en genoegen te nemen met minder en nog minder. Omdat ik zijn blije zelf super leuk vind en mezelf daar wel oud mee zag worden. Maar zijn slechte ik, daar kon ik niet van op aan. Ik wilde doorzetten tot zijn goede ik er weer was, want wat is een relatie als ik hem op zijn slechte dagen zou laten zitten? Maar hij wilde mij daarin niet betrekken, waardoor er ontzettend veel afstand kwam. Hij wil nu eerst met zichzelf bezig, daar is geen ruimte om mij bij te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 12:20

Resistance schreef:
Ik kan me hier ook helaas weer melden... en wat doet dit pijn zeg.


Het was zo leuk samen. We hadden zoveel plannen. Was meegevraagd op een weekendje weg, hij was zo ontzettend lief... het was heel hard gegaan maar het voelde zo goed en zo natuurlijk. Hij wilde me al voorstellen aan zijn moeder volgende week.


En toen afgelopen vrijdag waren we van plan om weer lekker samen te eten, en dan zou hij blijven slapen en de volgende dag zou ik pannenkoeken bakken.

Moment één lagen we te knuffelen en neusje neusje te doen en hadden we het nog over morgen, en moment twee begon hij opeens een heel diep gesprek over hoe hij niet wist of hij niet genoeg voor me voelde omdat hij niet genoeg voor me voelde, of omdat hij door zijn depressie momenteel überhaupt niets voelt. En toen ging hij weg na me een kus op m'n voorhoofd te hebben gegeven....

Ik stelde via whatsapp voor om het dan gewoon gezellig te hebben en daar reageerde hij enthousiast op, maar de volgende dag zag hij het toch weer allemaal niet zitten. Zei dat hij zelf niet wist waarom hij het zo deed, maar omdat hij dacht dat het zo moest.

Wellicht was ik uiteindelijk over whatsapp toch te aanhalig... wilde te graag dat hij het nog een kans gaf.

Heb uiteindelijk dit nog maar gestuurd:

"Sorry als ik iets te aanhalig over ben gekomen. Had beter moeten inzien dat het niet over mij gaat, en dat je daar op dit moment helemaal geen behoefte aan hebt. Ik hoop iig voor je dat je weer geluk en plezier gaat vinden in het leven, want dat verdien je. Ook al zie je het zelf nu niet persé in. Ik ben er nog steeds voor je, dus mocht je het ooit weer fijn vinden om af te spreken of te praten, twijfel dan niet om te bellen ofzo. :)"


Nog geen antwoord op gehad verder.


Ik ben gewoon echt gebroken, ik had dit zo ontzettend niet verwacht. Het doet zo ongelofelijk pijn. Ik kan geeneens meer huilen.




Update:


We hebben besloten om vrienden te blijven en da's gezellig. Hij stuur me af en toe snaps, maar nu gaat de frequentie opeens omhoog? Eerst zaten er steeds een paar dagen tussen en nu opeens gisteravond en nu weer? >;) Of zoek ik hier teveel achter?

Jildau

Berichten: 9445
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 12:23

Waarom zou je je druk over maken? Lijkt mij verspilde energie..

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 12:26

Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in... Ik maak me ook niet echt druk ofzo hoor. Maar je vraagt het je dan toch af.

Jildau

Berichten: 9445
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 12:28

Resistance schreef:
Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in... Ik maak me ook niet echt druk ofzo hoor. Maar je vraagt het je dan toch af.


Snap ik! Maar dat klinkt een beetje alsof je nog hoop hebt en ik denk dat dat gevaarlijk is in deze situatie..

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 12:42

Jildau schreef:
Resistance schreef:
Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in... Ik maak me ook niet echt druk ofzo hoor. Maar je vraagt het je dan toch af.


Snap ik! Maar dat klinkt een beetje alsof je nog hoop hebt en ik denk dat dat gevaarlijk is in deze situatie..


Dit ja, laat het gewoon rusten.

Sky

Berichten: 5073
Geregistreerd: 04-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 12:44

Citaat:
Update:


We hebben besloten om vrienden te blijven en da's gezellig. Hij stuur me af en toe snaps, maar nu gaat de frequentie opeens omhoog? Eerst zaten er steeds een paar dagen tussen en nu opeens gisteravond en nu weer? >;) Of zoek ik hier teveel achter?



Ik denk dat het feit dat je hier dingen achter zoekt wel een voorbeeld is van waarom het lastig is om nog vrienden te blijven na zo'n situatie. Het wordt veel gemaal en nadenken over of dingen misschien toch nog iets anders betekenen. Ik denk dat het een uitputtende situatie kan worden. Ik snap dat je graag contact houdt, maar bedenk wel goed of dit iets is wat je energie gaat geven, in plaats van energie gaat drainen!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33932
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 13:12

Ik zou het contact ook minimaliseren.

Ik mis mijn ex nog enorm. Maar kijk er ook naar uit om verder te gaan met mijn leven. Hij wilde nog een keer afspreken om wat dingen te bespreken. Prima, dat is volgende week woensdag. Had het gisterochtend even enorm moeilijk. En 3x raden wie er zonder aanleiding ‘s middags belde omdat hij mij zo mist en zich niet kon bedwingen... :+

Heb het gesprek heel kort gehouden en vooral niet gezegd dat ik hem ook enorm mis en het heel moeilijk heb. Want daar heeft hij niks aan. Ik ben nog steeds single gelukkiger dan het laatste jaar met hem. En dat is ook de reden dat ik lekker door ga zonder hem. :)

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 13:30

Wat wil je dan nog bespreken???? Als het voor jou klaar is, moet je dat dan nog willen is de vraag :)

Hier gaat het ook wel oke :j Ik mis hem niet echt, ben tot de conclusie gekomen dat we toch niet bij elkaar paste, en dat er dingen waren die echt niet oke waren. Ik mis wel een maatje, maarjaaaaaa ik red me ook prima alleen. Ga weer lekker aant daten en ik zie wel :)

xJolien

Berichten: 4552
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 15:10

@ Jolien, wat goed zeg. Ben echt heel blij voor je dat je je weer open stelt voor iemand. Heb je wel verdiend na die situatie met je ex.... Hoop ook voor je dat dat snel "opgelost" wordt. Hou je ons op de hoogte over een nieuwe woning?! *\o/*

@ emr, welkom in het topic helaas :(:) Heeft hij voor je gevoel een weloverwogen keuze gemaakt? In overleg met z'n psych? (ga er vanuit dat ie die heeft) Hele dikke knuffel.

@ Lor, ook voor jou een dikke knuffel. Hopelijk geeft het rust om elkaar even niet te zien en te spreken.

@ Yonker, lekker even genieten van het alleen zijn. Fijn dat je tot de conclusie bent gekomen dat jullie niet voor elkaar gemaakt zijn. Soms heeft dat wat tijd nodig he... :(:)


Sorry als ik iemand vergeten ben :') Hier nog steeds alles goed met mijn strand-vlam. Heb hem nu even een paar dagen niet gezien, ivm dat ik een vriendin over de vloer had. Maar kijk er wel weer naar uit om hem vanavond of morgen weer te zien *\o/*

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:27

xJolien schreef:
@ Jolien, wat goed zeg. Ben echt heel blij voor je dat je je weer open stelt voor iemand. Heb je wel verdiend na die situatie met je ex.... Hoop ook voor je dat dat snel "opgelost" wordt. Hou je ons op de hoogte over een nieuwe woning?! *\o/*


Dankjewel.
Helaas zijn de beide bezichtigingen van vandeweek op niks uitgelopen. Er komen nog 2 appartementen vrij in dat complex, eentje van 32m2 en eentje van 34m2 maar als iemand nog een leuke verhuisdoos beschikbaar heeft om in te wonen onder een brug dan hoor ik dat ook graag.
Ik ben er even helemaal klaar mee.
Ex appte vanmorgen heel blij dat hij het koopcontract van zijn nieuwe huis heeft getekend waar hij in augustus in gaat wonen en ik zit hier met mijn goeie gedrag, in de stress.

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:16

Alle oliebol komt nu naar buiten.
Het feit dat de breakup is opgehangen aan mijn depressie, het feit dat de beslissing bij mij wordt neergelegd omdat ik uiteindelijk het hoge woord eruit heb gegooid. Alle verantwoordelijkheid ligt nu bij mij. En hij gaat er straks fluitend vandoor naar zijn nieuwe huis, waarvan hij vanmorgen het koopcontract heeft getekend.
En wat heeft hij daar uiteindelijk voor hoeven doen? Hij is in alles zo makkelijk terwijl ik alles tot in de puntjes probeer te regelen en voor wat? Het levert blijkbaar helemaal niks op.
Ik zit hier straks in een halfleeg huis, op de ruïnes van waar we ooit met zijn tweeën aan zijn begonnen te bouwen. Of op een klein kamertje op driehoog achter waar ik mijn kont niet kan keren.
Nu hij een huis heeft gekocht, wordt de druk om ons huidige huis te verkopen ook opgevoerd. Ondanks dat is vastgelegd dat ik hier niet uit hoef, ziet zijn nieuwe hypotheekverstrekker natuurlijk ook het liefst dat dit huis zo snel mogelijk verkocht wordt. Er komt dus binnenkort al een fotograaf en dat gaat het huis alvast op Funda voor een bizar hoge vraagprijs. Maar wat nou als mensen toch interesse hebben? Wat nou als zij met een enorm goed bod komen wat we niet kunnen weigeren? Moet ik dan alsnog maar de keuze maken om halsoverkop ergens heen te gaan?
Een jaar geleden had ik alles wat mijn hartje begeerde en wat is daar nu nog van over?
Enkel mijn baan en zelfs die kan ik momenteel niet eens goed uitvoeren. Het voelt alsof al mijn moeite om iets van het leven te maken voor niets is geweest.

Ik weet niet hoe het er straks voor mij uitziet, waar kom ik terecht? Wat moet ik met alle spullen? Waar laat ik het? De paniek stroomt alweer binnen als ik er alleen al aan denk hoe ik dat straks allemaal moet regelen.
En ik durf me niet goed aan het verdriet over te geven, bang dat de depressie weer binnen komt gedenderd, bang dat ik mezelf weer verlies.

Ik zal me er uiteindelijk ook wel weer bij kunnen neerleggen maar voor nu voelt het enorm rot.
Met name het contrast tussen mijn ex die over alles makkelijk denkt en straks een hartstikke leuk huis heeft en dan kom ik met al mijn geregel maar ik sta straks met lege handen, naar mijn gevoel. Het is alsof hij er nu makkelijk mee wegkomt en ik blijf met de sores achter.

En ik weet ook dat er nu ongetwijfeld mensen zullen zijn die zeggen 'Het heeft geen zin om nu in paniek te raken' maar ik heb me al die tijd zo flink gehouden, ik heb veel van de ellende weggeslikt onder het mom van: ik moet kijken naar wat dit mij oplevert maar ik ben het daar nu even mee gehad. Ik kan nu even niet zien waar dit goed voor is dus ik laat het verdriet even over me heen komen.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37459
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:19

Jolien :(:) verdrietig zijn mag, boos zijn mag emoties moeten er toch uit, op blijven kroppen en mooi weer blijven spelen levert je niets op. -O- maar heel logisch en helaas van hieruit ook herkenbaar :(:) hij veroorzaakt de sjit en gaat vrolijk verder. Ik blijf/bleef achter in de letterlijke zooi. Zit alleen nog steeds in zijn huis en wegkomen lukt niet. Enige dat je kunt doen is blijven zoeken naar woonruimte en tot die tijd jullie huis jou huis maken, :)

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:43

Jolien, is het geen idee om even een paar dagen weg te gaan, je hoofd even leeg maken in een andere omgeving, gewoon een beetje plezier zoeken en tegelijkertijd ook ruimte om na te denken en het verdriet over je te laten komen en verwerken. Heb je geen vrienden of vriendinnen een beetje verderweg om even te logeren of om even paar daagjes mee weg te gaan. Het is alleszins rot voor jou, zo erg dat je je zo voelt en hij gewoon voort gaat zonder enige empathie.

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:48

karuna schreef:
Jolien :(:) verdrietig zijn mag, boos zijn mag emoties moeten er toch uit, op blijven kroppen en mooi weer blijven spelen levert je niets op. -O- maar heel logisch en helaas van hieruit ook herkenbaar :(:) hij veroorzaakt de sjit en gaat vrolijk verder. Ik blijf/bleef achter in de letterlijke zooi. Zit alleen nog steeds in zijn huis en wegkomen lukt niet. Enige dat je kunt doen is blijven zoeken naar woonruimte en tot die tijd jullie huis jou huis maken, :)


Dankjewel.
Ik wil het in ieder geval niet op hem afreageren, het is niet zijn schuld dat ik geen woonruimte kan vinden. En het is ook echt niet zo dat hij in zijn eentje de sh*t heeft veroorzaakt dus dat hoor je mij niet zeggen.
Maar zoals ik al zei: het contrast lijkt nu heel groot en daar baal ik van.

Ik heb net twee linkjes gekregen van de laatste appartementen in dat complex, ze zijn beiden wel een stuk kleiner maar ik ga morgen voor de zekerheid kijken.
Op basis van mijn gegevens heb ik wel de eerste keuze dus dat is gunstig. Ik moet alleen kijken of het niet te klein is. Het gekke is dat het kleinste appartement op de foto er ruimer uitziet. Die is ook €5 duurder maar ik gok dat, dat komt omdat daar nog een balkon bij zit.
Wat is jullie eerste indruk?

Appartement H
Voordelen tov ander appartement:
-met balkon. Echter niet op het zuiden dus weinig zon, hooguit vanaf de namiddag.
-zit aan de achterkant dus waarschijnlijk minder herrie van het verkeer en station aan de voorkant

Nadelen:
-een stuk kleiner dan het andere appartement. De vraag is of ik fatsoenlijk meubels kwijt kan.

Appartement E
Voordelen tov ander appartement:
-de grootste van beide. Wellicht het enige voordeel maar niet onbelangrijk. Beide appartementen zijn niet heel ruim.

Nadelen:
-geen balkon
-appartement ligt op het zuiden, dus mogelijk wel warm

Over het algemeen:
Aan de voorkant van het complex zit het station op 500 meter lopen. Dit is wel heel gunstig aangezien ik voor mijn werk naar Almere moet reizen.

Ik moet er wel bij zeggen dat er geen aparte berging bij zit, dus wat je ziet is wat je krijgt. Maar ik heb her en der al wel wat aanbiedingen qua zolderruimte om eventueel wat dozen neer te zetten.
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 07-06-19 19:14, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Op verzoek gewijzigd

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:55

Callisto04 schreef:
Jolien, is het geen idee om even een paar dagen weg te gaan, je hoofd even leeg maken in een andere omgeving, gewoon een beetje plezier zoeken en tegelijkertijd ook ruimte om na te denken en het verdriet over je te laten komen en verwerken. Heb je geen vrienden of vriendinnen een beetje verderweg om even te logeren of om even paar daagjes mee weg te gaan. Het is alleszins rot voor jou, zo erg dat je je zo voelt en hij gewoon voort gaat zonder enige empathie.


Wat lief dat je zo met me meedenkt.
Dit heb ik ook overwogen, gewoon even in mijn eentje weggaan maar dat geld wil ik nu liever in mijn zak houden voor een eventuele verhuizing.
Ik ga komende zondag weer naar mijn nieuwe vlam, even een nachtje logeren. Hij woont afgelegen dus dat is wel heel lekker rustig. En dan kan hij me een beetje in de watten leggen, dat kan hij gelukkig heel goed. ;)

Ik moet wel zeggen dat het bij mijn ex niet zozeer een gebrek is aan empathie, we gunnen voor elkaar echt een zo fijn mogelijke afloop. We hebben destijds allebei uitgesproken dat we elkaar wel wat meer gunnen dan een kamertje op driehoog achter om dan maar het huis te kunnen verkopen.
En ik kan hem ook geen ongelijk geven voor wat betreft zijn nieuwe huis. Hij kan er ook niks aan doen dat het voor hem sneller gaat. Alleen de situatie is enorm ironisch als je erover nadenkt, ik ben van alles aan het regelen om het maar zo soepel mogelijk te laten verlopen en hij lijkt er nu het mooist vanaf te komen.
En ik zal uiteindelijk ook wel weer mijn geluk vinden en mijn zegeningen kunnen tellen. Ik ben mij ook heel bewust van het feit dat er genoeg mensen zijn die er slechter voor staan. Ik heb nog steeds mijn droombaan en heb een gezond lijf. Alleen ik voel me nu vooral enorm verdrietig en boos en daar wil ik niet voor weglopen.
Daarnaast vind ik het best lastig om boos te zijn op een situatie, het is veel makkelijker om boos te zijn op íemand en diegene de huid vol te schelden. Maar dat gaat nu niet. Daarnaast wil ik absoluut geen verbitterde ex worden. Alleen het is nu wel een heel zure appel.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37459
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:58

Fish eye lens doet wonderen voor de fotos. Ze zijn zo genomen dat het ruimer lijkt. Tweede lijkt wel ruimer en praktischer te zijn. Maar geen enkele vorm van buitenruime, continue zon en op drukke kant van het huis. Andere is duidelijker kleiner maar ja wel een buiten voor de frisse lucht en op rustige kant.

Ik zou gaan kijken maar dan zelf liever balkon hebben en kleinere binnenruimte. Maar voor beiden stevige huur voor weinig ruimte. Voor opslag kun je ook een opslagbox/ruimte huren ergens.

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:03

Zwolle is nu eenmaal duur hoewel dat al haast geen uitzondering meer is.

Avalanche

Berichten: 16316
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:04

@ Jolien: de tweede is wel erg leuk, en ook praktischer qua indeling, plus dat je er minder aan hoeft te doen, scheelt weer geld :)

Joh, en boos zijn mag best. En sorry, mooi verhaal, maar uiteindelijk heeft hij er blijkbaar geen moeite mee om jou in een klein studiootje te laten zitten.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37459
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:05

Tweede heeft als nadeel ook de balken, ruimte is al smal en de balken maken doorloop nog krapper.

Rosalie_91
Berichten: 92
Geregistreerd: 13-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:09

Heb al een tijdje niet meer gereageerd (wel altijd trouw bij gelezen) maar heb zo met je te doen Jolien dat ik even aan het meedenken/kijken ben en toch ff wil reageren!
Ik zou denkik voor het kleinere appartement kiezen, ik heb zelf een balkonnetje op het noorden en ondanks dat ik dat liever georiënteerd anders zou hebben ben ik er heel blij mee, tot 1u zon en fijn om ff naar buiten te kunnen en wat plantjes te hebben (en afval kwijt te kunnen ;)). Daarnaast heb ik mijn slaapkamer op het zuiden en dat is verschrikkelijk, zo warm, ik zou het liefst alles op het noorden hebben :+ Ook denk ik dat het grote appartement qua praktisch niet veel ruimer aanvoelt vanwege veel schuine balken die de ruimte in staan, zou zo maar kunnen dat je in die kleinere daardoor meer kwijt kunt.

Laat je koppie niet hangen hoor! Ik snap dat je er doorheen zit en daar mag je af en toe zeker aan toegeven maar jij kunt dit handelen en er komen betere tijden!

Edit; zon in de namiddag is toch top? Overdag ben je vaak van huis en zou het appartement alleen maar erg opwarmen, en als je dan thuis komt kan je net ff van het zonnetje genieten (op het zuiden was hij dan al weg geweest)

Winged

Berichten: 33118
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:14

Ah Jolien :(:)

De tweede is misschien wel ruimer, maar met die balken niet heel praktisch.

Eerste, 31m2 is niet heel groot, maar je kan wellicht wel handig indelen. Denk aan kasten onder het bed etc. Moet je persee alle meubels mee/wil je dat?

Balkon kan heerlijk zijn, ook ivm frisse lucht.

Kijken kan altijd, dat geeft ook veel meer inzicht.

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:29

Wat lief dat jullie allemaal zo meedenken en -kijken!

Een balkon lijkt me ook heel fijn maar als ik kijk naar de ruimte van H dan kan ik nieteens fatsoenlijk een bed kwijt, hooguit een eenpersoonsbed.

Ik hoef zeker niet al mijn meubels mee, onze bank en eettafel zijn heel groot dus daar moet sowieso iets nieuws voor komen. En een nieuwe kledingkast. Het bed heeft lades eronder zitten dus daar kan gelukkig ook veel kleding in maar dan moet ik wel de ruimte hebben naast het bed om de lades open te krijgen. :=

En in het ergste geval neem ik geen eettafel. Ik eet nu ook nooit aan tafel. Die ruimte kan ik dan gebruiken voor een dressoir waarin servies kan en waarop ik werkruimte heb voor tijdens het koken.

Het banketstaaf is dat er vandeweek nog een derde appartement bij zat die ik heb bezichtigd maar die vond ik te klein. Die was 40m2. -O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33932
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:39

Ik zou deze niet nemen. Veel te klein... zou eerder buiten de stad gaan zitten en nog even wachten. Je houdt het al lang vol, nog eventjes!