Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:35

Wat een super leuke outfits komen er weer voorbij! En Rebecca, zoiets moet je zeker vaker dragen! Je hebt een prachtig figuur. :))

Helaas mijn pakketje vandaag niet binnen gekregen, dus hoop dat ie morgen binnen komt. :P Wel weer netjes geld terug van asos, dus dat houden voor in Berlijn.

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:54

wat een leuke outfit hierboven! staat je goed.

rebecca, ik denk dat een strak shirt je zelfs slanker maakt als een wijd tshirt :j

van welk merk/winkel kopen jullie bh's?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:14

LidyK97 schreef:
wat een leuke outfit hierboven! staat je goed.

rebecca, ik denk dat een strak shirt je zelfs slanker maakt als een wijd tshirt :j

van welk merk/winkel kopen jullie bh's?

Áltijd hunkemoller en livera, vind het te belangrijk het bij de hema etc. te kopen. Als ik in Berlijn ben ook even langs de VS. :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:16

Ik heb niet zoveel steun nodig, vind de hema prima haha. Heb ze ook van de primark en de hunkemoller.

Heb een volle 75c. :P

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:17

Ik zweer bij de €15 push up BH's van H&M :D zitten heel erg zacht. Maar heb verder niet bepaald een grote boezem die serieuze ondersteuning nodig heeft :') kan me voorstellen dat je bij een flink grote cupmaat echt moet investeren in stevige BH's.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:17

Ik heb nog van die kleine flupsjes dus ik koop gewoon goedkope van H&M en hema XD niet veel steun nodig haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:23

Mijne zijn gelukkig niet zo duur haha, koop ze ook regelmatig met acties enzo. :))

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:53

Leuke outfits!
Ik haal mijn bh's vaak bij de hunkemoller, zoals nu met die actie (3 halen, 2 betalen). Vind dat altijd wel prima.

Hier kan ik voorlopig even geen geld uitgeven aan kleding. Ik ga van het weekend op kamers en dat kost me al een hoop zeg.. Naast dat ik graag geld uit geef aan kleding, geef ik net zo graag geld uit aan accessoires voor op mijn kamer haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:55

Ook heel leuk om voor te shoppen Dewi! :D

Yes, toch mijn pakketje binnen! Altijd leuk. :D Na het leren even passen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 20:03

oke! ik kocht ze eerst altijd bij h&m maar de laaste tijd al 2 exemplaren gehad die na 3 weken al stuk waren. zelfde bij de hunkemoller :')

ben benieuwd naar je bestelling! :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 20:27

Hier ook altijd hunkemoller! Ben de modellen eigenlijk een beetje beu gezien maar hun modellen zitten le gewoon goed. Koop die dingen eigenlijk altijd in de sale.
Verder schijnen de pb's van pabo, die webshop, ook degelijk te zijn maar nog geen ervaring mee!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 21:17

Ik haal ze eigenlijk altijd gewoon bij H&M, maar m'n tante werkt nu bij de livera dus wellicht dat ik voor de eerstvolgende daar eens ga kijken :D Maar tot dusver bevalt H&M prima. Primark vind ik vreselijk, voor mij een slechte pasvorm en ik vind ze ook te slapjes. Die stevigere hebben echt way to much push up naar mijn zin haha :') kan er iig nooit slagen.

Ik heb toevallig een tijdje terug een setje van pabo besteld en dat is echt een rotbh, bandjes gaan steeds weer losser zitten en zakken af. Ik kan ze blijven verstellen en word er helemaal simpel van. Draag hem dus haast nooit en als ik hem draag is het met zo'n dingetje op m'n rug wat de bandjes bij elkaar houdt, want als ik ergens chagrijnig van wordt is het wel van bh bandjes hijsen de hele dag door _O- én nog een reden waarom ik nooit meer bij pabo zal bestellen, nadien werd ik echt bestookt met mails en post waar ik helemaal niet op zat te wachten. Kreeg haast dagelijks een mail met aanbiedingen en acties speciaaaaaal voor mij en blabla, heel irritant. :=

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 22:20

Ik heb er een aantal van Victoria's Secret, vind ze fijn zitten en erg mooi! Daarnaast heb ik ze van Hunkemoller en Primark.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 22:20

Ik kom even uit mijn meelees modus nu 't over BH's gaat. :D Net terug uit NYC en daar wat van de Victoria's secret mee genomen. Daar zweer ik echt bij! :j Super fijne bh's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 00:39

okee! bedankt voor de reacties :j heb 2 mooie besteld van Triumph, ben wel benieuwd. Victoria secret snapte ik niks van die maten

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 00:59

Kennen jullie deze pagina? https://www.facebook.com/LipicaRijlaarzen

Die Jophurs kunnen bijna wel door voor Chelsea boots om in het dagelijks leven te dragen. Zitten best gave tussen, bijna jammer om naar de paarden aan te trekken :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 06:37

Victorias secret is inderdaad heel fijn! Verder altijd hunkemoller.

Lipica ken ik wel, heb daar een paar rijlaarzen laten maken.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 09:19

BH's...
ik heb een lastige maat 70E, maar die is zo lastig te krijgen dat ik meestal maar voor 75 D ga.
over het algemeen slaag ik goed bij de hunkemöller.

@leukertje, geweldige outfit. beetje engels Collage style.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 09:56

marrianne schreef:
BH's...
ik heb een lastige maat 70E, maar die is zo lastig te krijgen dat ik meestal maar voor 75 D ga.
over het algemeen slaag ik goed bij de hunkemöller.

@leukertje, geweldige outfit. beetje engels Collage style.

Ik heb dezelfde maat maar kan altijd goed slagen in mijn eigen maat. Ik koop altijd Chantelle of passionata. Het is misschien wat duurder, maar het zit heerlijk. Gewoon de uitverkoop in de gaten houden. Bij Bijenkorf hebben ze ze altijd wel en op sites als Vente Exclusive hebben ze er ook wel eens verkopen van.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 10:20

Loose, same here! Ik moet zeggen dat ik een moord zou doen voor 70E met mijn 70G := Koop zelf ook inderdaad altijd Chantelle of Freya, inderdaad duur maar zit gewoon zoals het hoort!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 13:06

Ik ben ook gezegend met een 70E, en vind een goede BH heel belangrijk. Ik haal ze altijd van Prima Donna! Het is duur, maar ik wil echt niet meer anders. Ik sla de hunkemoller bij voorbaat al over, ze hebben mijn maat daar volgensmij niet eens. :') Ja, zwarte en witte t-shirt BH's..

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:18

Was al bang dat ik de enige was met een grotere cup haha. Ik heb ook altijd prima-donna, de goedkopere dingen zijn de moeite van het aantrekken niet eens waard..

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:04

Ik heb twee weken terug nog vier bh's in 70E bij de Hunkemöller gekocht, dus ze hebben ze wel hoor :) (ook met leuke prints/kleurtjes/kant/etc :) ) Was eerst op zoek naar 70D - tot mijn conclusie was dat 70E beter zat - maar die zijn er idd wel altijd heel weinig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:52

Mlies schreef:
Was al bang dat ik de enige was met een grotere cup haha. Ik heb ook altijd prima-donna, de goedkopere dingen zijn de moeite van het aantrekken niet eens waard..

Ik heb ook een grote cup, 75e, helaaaaaaas.

Bedankt voor alle complimenten nog! <3

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 21:00

Ik heb me bij de hunkemöller ook een 70E laten aansmeren, ben benieuwd waar dat zich dan verstopt op mijn lichaam. Maar bh zit prima, mooi modelletje. Haal verder vaak bij de H&M, lekker budgetproof B-)