Helaas mijn pakketje vandaag niet binnen gekregen, dus hoop dat ie morgen binnen komt.
Wel weer netjes geld terug van asos, dus dat houden voor in Berlijn. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LidyK97 schreef:wat een leuke outfit hierboven! staat je goed.
rebecca, ik denk dat een strak shirt je zelfs slanker maakt als een wijd tshirt
van welk merk/winkel kopen jullie bh's?

Na het leren even passen haha.
Maar tot dusver bevalt H&M prima. Primark vind ik vreselijk, voor mij een slechte pasvorm en ik vind ze ook te slapjes. Die stevigere hebben echt way to much push up naar mijn zin haha
kan er iig nooit slagen.
én nog een reden waarom ik nooit meer bij pabo zal bestellen, nadien werd ik echt bestookt met mails en post waar ik helemaal niet op zat te wachten. Kreeg haast dagelijks een mail met aanbiedingen en acties speciaaaaaal voor mij en blabla, heel irritant.
heb 2 mooie besteld van Triumph, ben wel benieuwd. Victoria secret snapte ik niks van die maten
marrianne schreef:BH's...
ik heb een lastige maat 70E, maar die is zo lastig te krijgen dat ik meestal maar voor 75 D ga.
over het algemeen slaag ik goed bij de hunkemöller.
@leukertje, geweldige outfit. beetje engels Collage style.
Koop zelf ook inderdaad altijd Chantelle of Freya, inderdaad duur maar zit gewoon zoals het hoort!
Ja, zwarte en witte t-shirt BH's..
(ook met leuke prints/kleurtjes/kant/etc
) Was eerst op zoek naar 70D - tot mijn conclusie was dat 70E beter zat - maar die zijn er idd wel altijd heel weinig..