Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_helga_ schreef:Dat ik mijn verlovings ring die ik gisteren heb gehad niet meer af krijg
_helga_ schreef:De dokter heeft het geprobeerd en ook om mijn vinger af te binden voor een kwartier en toen werkte het nog niet
Dus ring door laten snijden..
En hopelijk morgen als me vinger minder dik is naar de juwelier kijken of hij er nog iets mee kan.
Vind het wel sneu voor mijn vriend
Britta31 schreef:En een mooi verhaal voor later
Steeph schreef:_helga_ schreef:De dokter heeft het geprobeerd en ook om mijn vinger af te binden voor een kwartier en toen werkte het nog niet
Dus ring door laten snijden..
En hopelijk morgen als me vinger minder dik is naar de juwelier kijken of hij er nog iets mee kan.
Vind het wel sneu voor mijn vriend
Oef jeetje. Dan heeft ie wel heel strak gezeten... Je hebt je vinger nog gelukkig
xPabloBokt schreef:hagelslag schreef:Mn moeder die de schone was die ik gister droog van de waslijn had gehaald weer heel appart opgehangen heeft. Ze vond het niet droog genoeg.... Euhhhh vervelend mens....
wat irritant!
Shenavallie schreef:Dat er nog steeds mensen zijn die met deze temperaturen actief bezig zijn met hun (huis)dier. Mensen (beesten in mijn ogen) die evengoed gaan fietsen met hun hond of gaan paardrijden/mennen... Het is voor deze dieren echt veel te veel.