Ik kom net pas uit bad. Zo'n luxe, dat heb ik nog maar 1 dag. Moest er percee nog even van genieten. Maar nu wel klaar wakker.
Lang zal ze leven, Lang zalLang zal ze leven, Lang zal hij levenLang zal ze leven in de gloriaIn de gloria, in de gloriaHieperderpiep, hoeraHieperderpiep, hoeraaaaaa!!!Gefeliciteeeerd Geerte!!!
Hoe is het met je, ava?Ik slaap eigenlijk verrassend goed de laatste tijd. Alleen nu net thuis en dan vind ik het moeilijk gelijk te acclimatiseren en slapen.
En ja, hoor, weer zo'n nacht.Gelukkig wel stille honden, hier.Fijn, Roosch; met zo'n diensten kun je idd niet meteen gaan slapen, maar eerst afschakelen.Zouden de verschillende slaspmedicaties placebo's zijn? Nu wel heel extreem. Vannacht van ellende maar met Pokemon begonnen, nou speel ik nooit computerspelletjes, dus ben vreselijk onhandig, maar dochterlief ging fijn los. Succes, allemaal!Met slaap of een rustige dienst!
Snoraly schreef:Man... Wat een ***nacht.. Wat een koude nacht bedoel je?Of Wat een saaie nacht? Hier is het wel koud, lijkt wel herfst ...
Seltje schreef:Koud inderdaad, ik bevries hier op het werk...Werk je in een vriezer?Of is het ook gewoon koud daar?
Koud hier, en wij hebben een absoluut verbod op het afzetten van de airco, overdag met 40 mensen is het hier aangenaam in de airco, maar allen 's nachts stilzitten is hier echt koud, heb al 3 truien oud.
Jaa daar zijn we dan. Ik dacht met een nacht ritme dat het een goed idee was om een lange nacht te maken en om 10 uur 's avonds al te gaan tukken.Well think again. Vanaf 3 uur al klaar wakker , iemand nog tips voor leuke series ?