. Bij ann en john mocht het wel zolang je maar geen andere klanten of de consulente op de foto zette. Bij de 2de winkel mocht het niet, alleen van de jurk die het werd of als je twijfelde van 2 jurken om te vergelijken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Grappig ook om het verschil te zien in pasruimte/winkel, de ene ziet er zoveel chiquer uit 
Maar ja, ze hebben ook folders enzo, dus ik vond het een kul argument... Yasmine schreef:kunamosity schreef:Vind het gek als je geen foto's mag maken hoor!
Ik heb gewoon van alle jurken foto's gemaakt, is toch ook leuk om te hebben?
Waarom zou dat zijn?
Ik denk om tegen te gaan dat je hem ergens anders zou gaan kopen waar hij misschien goedkoper is, of online.
kunamosity schreef:Maar dat kan toch sowieso? Ook als je geen foto's maakt.
En je mag dus wél foto's maken van de jurk die je wél kiest...
Ik onthoud heus niet zomaar ieder detail en het merk van mijn jurk heeft er wel 10 in dezelfde stijl.
Ik nam die dag mijn moeder mee die uit Duitsland moest komen, mijn schoonmoeder en mijn zus. Alleen bij de tweede winkel kwam mijn andere zus nog even mee, die was hoogzwanger dus kon het niet aan om de hele dag mee te gaan.
. Ik had ook genoeg adrenaline, ik was degene die het tot het eind toe het best volhield.
Ze had hem in haar handen en toen begon ik al te janken hahaha
Die dus als eerste aangetrokken en mijn moeder en schoonmoeder zetten het ook direct op een brullen. Daarna nog wat andere jurken gepast, maar ik kreeg die eerste niet uit m'n hoofd. Opnieuw aangetrokken en daar kwamen de waterlanders weer. Geen twijfel mogelijk of dat was echt mijn jurk 
Cayenne schreef:Leuk om verschillende ervaringen te lezen!
Wij hadden bij Koonings in de ochtend een afspraak en bij Ann & John in de middag, maar bij die laatste zijn we niet geweest omdat ik direct al bij Koonings slaagde (wel netjes afgezegd uiteraard).
Ik had van tevoren al jaren research gedaan, lijstjes gemaakt met designers, afstrepen, websites bekeken etc etc. Uiteindelijk een top 5 gemaakt en er voor de vorm nog eentje bij gezet die me op de foto niet aansprak, maar wel een leuk model had.
Nou, die 'voor de vorm' jurk is het dus gewordenZe had hem in haar handen en toen begon ik al te janken hahaha
Die dus als eerste aangetrokken en mijn moeder en schoonmoeder zetten het ook direct op een brullen. Daarna nog wat andere jurken gepast, maar ik kreeg die eerste niet uit m'n hoofd. Opnieuw aangetrokken en daar kwamen de waterlanders weer. Geen twijfel mogelijk of dat was echt mijn jurk
Daarna had ik ook helemaal geen behoefte meer om jurken online te zoeken, dus voor mij ook een bevestiging dat het goed zat. Tijdens de pasafspraken was ik steeds opnieuw verliefd dus helemaal happy
Ik had ook van tevoren al een lijstje gemaakt met wat ik wilde. Ik had de sites van de bruidsmodezaken die ik zou bezoeken helemaal uitgeplozen en alle jurken geselecteerd die ik wilde passen. Één jurk zag er vanaf de foto niet per se spectaculair uit, maar inderdaad wel een leuk model, dus ik had 'm toch maar toegevoegd aan mijn lijstje om te passen, ik moest toch wat
En toen ik 'm zag in de winkel sprong die er gelijk uit en dacht ik wauw! In mijn geval kwamen de details veel meer naar voren in het echt dan op de foto op het internet. Ik vond dat de mooiste jurk van die zaak en heb die dan ook als eerste aangehad. Ik heb daarna ook nog allerlei jurken gepast, maar kreeg 'm ook niet uit mijn hoofd en bleef de jurken vergelijken met de eerste jurk, precies zoals je zegt
. En uiteindelijk is die jurk het ook geworden!
Ik had 2 heel duidelijke type jurken in mijn hoofd, maar na de eerste 3 jurken was wel duidelijk dat geen enkele van dat type jurk bij mijn figuur paste. Ik wou kant, maar zag er dan uit als een heel vroom nonnetje 
Ik was ook meteen verliefd! Daarna wel nog een stuk of 7 jurken gepast die allemaal hélemaal anders waren, maar ik kreeg ook die ene niet uit mijn hoofd. Dus toch voor die gegaan
Ladyson schreef:Help dames! Hoe hebben jullie de keuze voor de winkels gemaakt? Het zijn er zoveel, ik weet niet hoe te kiezen. Ik woon in Zuid-Holland.