Dat klinkt goed gohya. Hier bewolkt maar in ieder geval droog. Buien lijken weg te trekken. Ik heb vanaf volgende week vakantie, dus kan iemand even wat zomer voor me regelen?
Nayomie
Geplaatst: 24-06-13 16:10
Gooya schreef:
Dat klinkt goed gohya. Hier bewolkt maar in ieder geval droog. Buien lijken weg te trekken. Ik heb vanaf volgende week vakantie, dus kan iemand even wat zomer voor me regelen?
Mag nu ook wel alvast hoor
Starzu
Geplaatst: 24-06-13 16:12
Bij ons heeft de zon heel de dag geschenen met wat bewolking. Alleen toen ging het zojuist even keihard regenen. Het was binnen 5 minuten al gestopt gelukkig. Vorige week was het hier 34 graden! Nu 16 haha..
Vanmiddag was het hier in de schaduw 21 graden,nu nog 19 graden.
Marcella
Geplaatst: 24-06-13 17:06
Ja hier begin nu ook voorzichtig af en toe het zonnetje zich te laten zien.
Brief verslag van het gesprek is lachwekkend ze spreken in alles zichzelf tegen om nog maar niet te spreken van de grammaticale fouten (en dan ben ik licht dyslectisch).
Erg jammer van dit weer. Ben er klaar mee, ik wil zon en warmte! En dan hoeft het van mij dit keer echt geen 30 graden te worden. Ben nu al tevreden met 20/22 graden. En natuurlijk zon.
Ik kom hier ook even klagen! Wat een vreselijk prutweer!!
Vorige week zijn wij teruggekomen uit Curacao! Heerlijk weer gehad!! Toen we weer terugkwamen vorige week dinsdag ook nog een paar mooie dagen gehad. Maar deze week ook nog vakantie en het is echt prut!! Volgende week weer werken en dan zal het wel weer mooi worden....