Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:50

Hier vandaag wel 2 pakketten geleverd gekregen van post.nl
Wel grappig als je geen pakketten verwachten, maar ach zoonlief blij die had een leuke prijs gewonnen :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:52

HTM schreef:
Nanda schreef:
Hier weer iemand die dacht dat ik zeker gekke henkie ben. Zegt dat hij geld heeft overgemaakt maar staat er na 3 dagen nog steeds niet op mijn rekening. Zouden er nu nog echt mensen zijn die direct verzenden zonder te checken of het geld wel is overgemaakt?

Ik heb het een keer gedaan.
Persoon zei het overgemaakt te hebben, keer op de rekening, en idd had geld ontvangen maar niet goed gekeken.
Ik spul opgestuurd, had ze de verzendkosten niet overgemaakt.
Dus ik bericht gezonden dat ze dat niet gedaan had, zou ze nog doen, maar wacht er nog steeds op :7

Had ik ook een keer ja..

Het was dat m'n moeder van het spul in de woonkamer af wilde anders had ik die 6,75 gewoon afgedwongen.. :=

Nou, nieuwe poging, ander TV meubel, hopelijk wordt dit m wel. :P

Sammie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:54

Dat heb ik ook een keer gehad, te weinig verzendkosten. Niks meer gehoord.

Wel een keer gehad dat ik een boek zou verkopen. Had gekeken, had geld ontvangen en boek verstuurd. Krijg ik een mail van die koper dat het geld niet was overgemaakt en dat hij het opnieuw zou doen. Ik helemaal in de rats. := (het was een buitenlander, dus ik dacht dat zie ik nooit meer. Foei :o ) Maar hij heeft het geld idd netjes overgemaakt. Van wie dat andere geld nou was := Ik weet het nog steeds niet. Of ik heb niet goed gekeken. Denk het laatste, heb nl. nooit meer een mailtje gehad van iemand van hé waar blijft mijn boek :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 16:48

Mijn zadel is vandaag alsnog aangekomen via Kiala en ik ben er heel erg blij mee :D Had op foto al gezien dat het netjes was maar jee, je ziet amper gebruikssporen! Zelfs inclusief de zadelhoes, heel netjes ingepakt en compleet haarvrij. Nuja, op die ene verdwaalde haar na dan haha.
Ben echt ontzettend tevreden voor die prijs, heel goed koopje gedaan.
Ik dacht eerst dat het eentje was met een vaste boom, blijkt het de close contact variant te zijn met én verwisselbare boom ende optie voor verplaatsbare kuit- en kniewrongen. Helemaal blij *\o/*

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 16:50

zulke berichten zijn ook leuk om te horen!!

Fargo, zijn jouw schoenen nog aangekomen?

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 18:13

Dat zijn mooie berichten :D

Tja, ik moet langzaamaan écht de deur uit....krijg sterk de neiging briefje op mijn deur te hangen, "Geachte postbode, gezien dat u wederom de bezorgtijd van mijn pakketje met minimaal 5 uur overschreden hebt en ik wederom een dag voor de kat zijn viool aan huis gekluisterd gezeten heb, stel ik voor dat u hem daar steekt waar de zon niet schijnt. Prettige dag verder."

Nou is dat natuurlijk asociaal en onnodig dus ik hou me in :+ Maar gatverdamme wat is dit irritant zeg. Mensen hebben toch wel wat beters te doen?!?!

Voordeel is wel: artikel is nu vanavond niet meer nodig aangezien wedstrijd van morgenochtend zojuist afgelast is :+ Anders was ik echt hels geweest.

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 20:32

Wat zijn jullie hard gegaan!

Schoenen kopen via MP wíl ik wel graag doen, maar online schoenen kopen gaat bij mij eigenlijk nooit goed dus ik ga het nog een keer proberen en dan maar weer winkels afstruinen naar iets in de aanbieding wat past..

Zadels kopen lijkt mij ook ingewikkeld. Als er verkeerde maten bij staan helemaal natuurlijk :P

Echt grote bedragen via MP overmaken (meer dan 100 euro) wil ik eigenlijk niet doen als ik het product niet eerst zelf zou kunnen zien en beoordelen dus een echte miskoop heb ik nooit zo begaan. Gelukkig. Anders zou ik ook niet zo heel enthousiast meer MP-en denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 20:49

Normaal ben ik ook niet voor zadels online kopen, maar deze zag er nog prima uit + gekend merk + leuk prijsje. Dus ik dacht als het niet past voor mezelf raak ik die heus wel weer kwijt. In de buurt zit een ruitershop waar je zadels kan gaan inleveren, je onderhandelt over de prijs en je krijgt gelijk je geld cash als hij het wat vindt. Jij van je zadel vanaf én gelijk het geld in handen. Natuurlijk krijg je er evenveel van als wanneer je particulier verkoopt, maar hij biedt geen onzinbedrag. Heeft hij er geen clienteel voor, dan zegt hij dat ook direct en neem je het weer mee terug.

Intussen weet iemand dat ik dit zadel heb en dat ik het gelijk verkoop als het niet zou passen. Ik vroeg doodleuk "wat wil je ervoor geven" en het bedrag dat ze voorstelde in goede staat was €100 meer dan wat ik nu gegeven heb := Het is dat ik zelf echt zo'n zadel nodig heb en dus vurig hoop dat het goed is, anders had ik 'm gelijk doorgesluisd :))

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 15:06

ik wilde al heel lang een nintendo 3ds. nu had mijn broer er 1 gekocht (die ik natuurlijk weer niet mag gebruiken :/ )
dus op MP 1 gevonden een dorp verderop. nu wachten op een mailtje terug of ik hem vandaag op mag halen :D

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 18:06

Heb inmiddel nog 2 mailtjes gestuurd, ook via de advertentie zelf maar geen reactie. Dus ik zoek maar weer veder naar een tuigje

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 18:21

Wat ik net toch voor een reactie kreeg op een advertentie van een schoen :=

Citaat:
Hoi [knip],

Je staat bij de bushalte te wachten. Je ziet er perfect en sexy uit. Je draagt hoge stilleto's. Dan kom ik eraan lopen en ik smeek om hulp. Ik ben heel klein geworden. Slechts 3 cm net zoals in de film Honey i shrunk the kids. Je ziet me en zegt ''ik help je wel hoor''. Als ik vlakbij je ben stamp je hard en wreed op me. Ik spat uit elkaar op de grond. Je lacht heel gemeen als je ziet dat er bijna niets meer van me over is. Dan smeer je me uit over de straat. Heel arrogant kijk je wat je hebt gedaan en dan stap je in de bus. Je hebt ervan genoten...

xxx
Nick

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 18:28

OMG!! -O-

Sammie

Nick de Mier?

friendly

Riiiiiiiight.... :roll:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 18:43

Ja, echt he... 8)7

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 18:45

whahahaha geweldig :')
ik zou serieus vragen wat betaal je ervoor als ik op je stamp :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:03

Hahaha my god! Die zat zichzelf vast even af te werken terwijl hij dat tikte... Yuk!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:09

viefdepief schreef:
Wat ik net toch voor een reactie kreeg op een advertentie van een schoen :=

Citaat:
Hoi [knip],

Je staat bij de bushalte te wachten. Je ziet er perfect en sexy uit. Je draagt hoge stilleto's. Dan kom ik eraan lopen en ik smeek om hulp. Ik ben heel klein geworden. Slechts 3 cm net zoals in de film Honey i shrunk the kids. Je ziet me en zegt ''ik help je wel hoor''. Als ik vlakbij je ben stamp je hard en wreed op me. Ik spat uit elkaar op de grond. Je lacht heel gemeen als je ziet dat er bijna niets meer van me over is. Dan smeer je me uit over de straat. Heel arrogant kijk je wat je hebt gedaan en dan stap je in de bus. Je hebt ervan genoten...

xxx
Nick

... What?

:')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:10

Hahahahh geweldig zo'n mail!!!! Ohhhh daar zou ik me heerlijk op uit kunnen leven om hem een mail terug te sturen }> }> }> }>

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:47

Daar heb ik ook genoeg fantasie voor :))

Wat een engerd ...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:51

Ik zou me ook doodschrikken met zo'n mail.. Maar misschien een heel bijdehand mailtje terug doen :Y)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:56

euh volgens mij willen ze dat nu juist.. :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 22:02

Ja maar dan een mailtje waar hij zich rot van schrikt, niet eentje waarvan hij het genoegen krijgt dat hij de ontvanger rode konen heeft bezorgd ~~}>

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 22:41

Ik denk dat die mensen moeilijk te intimideren zijn, volgens mij kicken ze op elke mail die ze terugkrijgen. Denk dat ze pas geïntimideerd zijn als je echt voor hun neus staat ;)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 22:42

Op een paar stiletto's. 'Nou, kom maar op dan? Ik zal je wel even helpen, was het toch?' ~~}> ~~}>