Wel grappig als je geen pakketten verwachten, maar ach zoonlief blij die had een leuke prijs gewonnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HTM schreef:Nanda schreef:Hier weer iemand die dacht dat ik zeker gekke henkie ben. Zegt dat hij geld heeft overgemaakt maar staat er na 3 dagen nog steeds niet op mijn rekening. Zouden er nu nog echt mensen zijn die direct verzenden zonder te checken of het geld wel is overgemaakt?
Ik heb het een keer gedaan.
Persoon zei het overgemaakt te hebben, keer op de rekening, en idd had geld ontvangen maar niet goed gekeken.
Ik spul opgestuurd, had ze de verzendkosten niet overgemaakt.
Dus ik bericht gezonden dat ze dat niet gedaan had, zou ze nog doen, maar wacht er nog steeds op
Citaat:Hoi [knip],
Je staat bij de bushalte te wachten. Je ziet er perfect en sexy uit. Je draagt hoge stilleto's. Dan kom ik eraan lopen en ik smeek om hulp. Ik ben heel klein geworden. Slechts 3 cm net zoals in de film Honey i shrunk the kids. Je ziet me en zegt ''ik help je wel hoor''. Als ik vlakbij je ben stamp je hard en wreed op me. Ik spat uit elkaar op de grond. Je lacht heel gemeen als je ziet dat er bijna niets meer van me over is. Dan smeer je me uit over de straat. Heel arrogant kijk je wat je hebt gedaan en dan stap je in de bus. Je hebt ervan genoten...
xxx
Nick
viefdepief schreef:Wat ik net toch voor een reactie kreeg op een advertentie van een schoenCitaat:Hoi [knip],
Je staat bij de bushalte te wachten. Je ziet er perfect en sexy uit. Je draagt hoge stilleto's. Dan kom ik eraan lopen en ik smeek om hulp. Ik ben heel klein geworden. Slechts 3 cm net zoals in de film Honey i shrunk the kids. Je ziet me en zegt ''ik help je wel hoor''. Als ik vlakbij je ben stamp je hard en wreed op me. Ik spat uit elkaar op de grond. Je lacht heel gemeen als je ziet dat er bijna niets meer van me over is. Dan smeer je me uit over de straat. Heel arrogant kijk je wat je hebt gedaan en dan stap je in de bus. Je hebt ervan genoten...
xxx
Nick