Maaike ik zeg altijd tegen mn penpals dat ze tussen 9 uur ochtend en 6 uur savonds amarikaanse tijd mogen bellen
Maaike
Geplaatst: 15-01-14 23:08
risje schreef:
Wat ontzettend mooi maaike!
En inderdaad heb nu al dat een vriendschap die ontstaat lijkt alsof je elkaar al veel langer kent. Heel bijzonder is dat!
Precies! Ik weet best dat het niet altijd zo loopt als bij B en mij, maar ik gun het iedereen. Zo fijn om zoiets te hebben met iemand!
Shilady dat is idd een mooie afspraak om te bellen. Bij ons is het lastig dat hij niet naar het buitenland kan bellen en ook nog eens op ongelukkige tijden werkt. Gelukkighhebben we Facebook
maaike zou skype geen oplossing zijn? Skype is geweldig! En erg gaaf dat je zo'n fijne vriendschap hebt met hem (en zijn familie). Heb je nog weer plannen, of wacht je echt tot hij naar NL komt?
Skype zou een plan kunnen zijn, maar dan nog heeft hij stomme werktijden ach we redden het prima zo via Facebook! Ik wil heel graag nog een keer terug en probeer daar ook voor te sparen. Hij kan voorlopig Amerika nog niet uit dus hij hierheen is de komende jaren nog geen optie helaas. Misschien over 10 jaar ofzo...
Mavelle
Geplaatst: 15-01-14 23:41
Ik heb even snel gegoogled, maar het valt me om eerlijk te zijn nog mee wat een retourtje naar bijvoorbeeld Houston kost!
okee maaike! pff wat lang! Ik dacht iets van 4 jaar.. maar helaas dus? Mavelle hoeveel kost het? shilady had laatst een beetje verteld wat zei kwijt was, maar weet het niet meer :p
haha bijzonder hoe goed je iemand kan kennen door zo weinig brieven hè! Bij mij waren het 6 sinds augustus, maar ik dacht zelf al rond de 20 te zitten haha Zitten er nog rare, gekke verhalen bij?