Sterkte Marigold!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_chou schreef:Ik zat op mijn vrije dag lekker met make-up te klooien, maar het ziet er niet uit![]()
En nu heb ik gelijk de behoefte om naar de Douglas te gaan om wat meer te kopen om meer te experimenteren, maar heb daar de komende weken helemaal geen tijd voor

Alja schreef:_chou schreef:Ik zat op mijn vrije dag lekker met make-up te klooien, maar het ziet er niet uit![]()
En nu heb ik gelijk de behoefte om naar de Douglas te gaan om wat meer te kopen om meer te experimenteren, maar heb daar de komende weken helemaal geen tijd voor
Ik zat vanmorgen om 7.55 al klaar met de kinderen om naar school te gaan.
We gaan om 8.15 weg maar toen ik op kantoor kwam zag ik waarom ik zoveel tijd over had vanmorgen
Was m’n make up vergeten….
En nog een ergernis, ik kan niet meer naar deze snoepjes kijken zonder aan een bokker te denken …
[ Afbeelding ]
denisesilver schreef:Omdat er toch met regelmaat van binnen gevoeld moet worden, en dat wil ik echt absoluut niet. Sowieso is aanraken ongeveer tussen mijn middenrif tot ongeveer halverwege mijn bovenbenen een hele grote Nee. Mijn rug is een uitzondering daarin, maar maandag moest de fysio mijn onderrug losmaken, en dat mijn broek dan een stukje omlaag moet, vind ik al zeer onprettig.

cursebreaker schreef:Zo’n grafhekel en gewoon haat aan mensen die hun k*t honden niet bij zich houden als je duidelijk op tijd al ruimte vergroot en laat zien dat je geen interesse hebt. Dat je zelfs moet gaan zeggen ‘doe maar niet, ze zit aan de lijn en vind dat niet fijn’ maar uiteraard luistert hun mormel al niet meer en komt met de haren een meter de lucht in op je afgevlogen… Ben echt helemaal klaar met dit soort mensen met honden, mijn hemel.
Het zou niet eens nodig moeten zijn om aan te moeten geven en die hond hoort niet los