Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:21

Ik vind het vooral ook heel tof om te lezen dat je wat beter in je vel lijkt te zitten Jolliegirl, zo'n periode lijkt mij echt heel heftig. Van kinderen heb ik te weinig verstand om er iets zinnigs over te zeggen, ik zou dan ook uit gaan van wat de professionals zeggen. Het lijkt mij heerlijk om haar zo te zien spelen en ontdekken, en dat ze het al zo goed doet! <3

Sterkte Marigold! :knuffel:

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:27

Jullie zijn lief <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:29

Ik ben het met de rest eens hoor Jo. :j :*

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:32

Ik ken geen kind van 6 maanden die fatsoenlijk een lepel vast kan houden zonder die te laten vallen of zichzelf een oog uit te steken, tegen het hoofd te slaan, etc. Dus ik ben zeer sceptisch over een kind van 6 maanden wat al blokken in het juiste vormpje kan doen. Ja, misschien een kind dat hoogbegaafd of zo.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan *\o/*

Sterkte Marigold :(:)

Last van mijn onderrug en ik weet dat het vanuit mijn bekkenbodem komt, maar ik wil niet naar een bekkenbodemfysio :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:34

Waarom niet?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:38

Hoezo wil je niet?

Nee ik ken die ook niet hoor... :')
Hoogbegaafd betekend natuurlijk niet meteen dat je motorisch ook keigoed bent.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:39

Een kind van 6 maanden kan net een beetje rechtop zitten.

Ik snap helemaal dat je trots bent jolliegirl! Het is echt wel knap dat ze met 10.maanden al zo lekker kan sorteren

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:43

Omdat er toch met regelmaat van binnen gevoeld moet worden, en dat wil ik echt absoluut niet. Sowieso is aanraken ongeveer tussen mijn middenrif tot ongeveer halverwege mijn bovenbenen een hele grote Nee. Mijn rug is een uitzondering daarin, maar maandag moest de fysio mijn onderrug losmaken, en dat mijn broek dan een stukje omlaag moet, vind ik al zeer onprettig.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:47

Ach ik liep met 2 jaar nog steeds niet tot ergenis van mijn ouders. :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:14

Die van mij konden het ook niet met 6 maanden.Ja, wel alles in de mond stoppen.Mijn jongste had een stoornis volgens iemand omdat ze tijgerde en niet kroop.Ieder kind ontwikkelt zich anders, doe je eigen ding en trotse momenten met je kindje kan je hier ook wel kwijt.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:16

Ik zat op mijn vrije dag lekker met make-up te klooien, maar het ziet er niet uit |(

En nu heb ik gelijk de behoefte om naar de Douglas te gaan om wat meer te kopen om meer te experimenteren, maar heb daar de komende weken helemaal geen tijd voor -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:28

_chou schreef:
Ik zat op mijn vrije dag lekker met make-up te klooien, maar het ziet er niet uit |(

En nu heb ik gelijk de behoefte om naar de Douglas te gaan om wat meer te kopen om meer te experimenteren, maar heb daar de komende weken helemaal geen tijd voor -O-

Ik zat vanmorgen om 7.55 al klaar met de kinderen om naar school te gaan.
We gaan om 8.15 weg maar toen ik op kantoor kwam zag ik waarom ik zoveel tijd over had vanmorgen :+

Was m’n make up vergeten….

En nog een ergernis, ik kan niet meer naar deze snoepjes kijken zonder aan een bokker te denken …
Afbeelding

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:29

Dat er iemand in de paddock van mijn paarden is geweest, maar als ik er naar vraag was het niemand...
Nou zou dat kunnen, dat het niemand van stal was, maar dat maakt het nog erger en zal m'n slaap niet ten goede komen vanavond, dus kan ik me daar vast aan ergeren :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:31

Ik heb me een vreetbuien vandaag...weet niet wat er met me aan de hand is :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:51

Alja schreef:
_chou schreef:

Ik zat vanmorgen om 7.55 al klaar met de kinderen om naar school te gaan.
We gaan om 8.15 weg maar toen ik op kantoor kwam zag ik waarom ik zoveel tijd over had vanmorgen :+

Was m’n make up vergeten….

En nog een ergernis, ik kan niet meer naar deze snoepjes kijken zonder aan een bokker te denken …
[ Afbeelding ]

Aaahhhh zoute rijen <3
Ik heb ze maandag nog op met een vriendin. Kwam ze tegen in de supermarkt bij haar in het dorp en kon ze niet laten liggen natuurlijk. Ergernis is wel dat ze al op zijn :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:52

Bij jullie zijn ze echt weinig te koop hè ?

Hier liggen ze dus echt overal en moet dan ook altijd aan jou denken ;)

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:53

Wauw, ik vroeg om een ETA van een levering. Lijkt mij niet raar, maar een standaard vraag, kreeg me een bek van die chauffeur toen ie er was, terwijl ik gelijk naar buiten kwam om deur open te doen toen ik m zag.
'Ja weet niet wat voor werk jij doet'

Stond echt even met mn mond vol tanden. Ik werk zelf in de distributie en bij ons vragen mensen continue om leverdagen te bevestigen en ETA's. Van hun kan je rustig om 9 uur een mailtje krijgen ja het komt vandaag. En dan zonder tijd.
Ik moet toch even plannen dat het gelijk binnen gezet kan worden of niet toch?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:11

denisesilver schreef:
Omdat er toch met regelmaat van binnen gevoeld moet worden, en dat wil ik echt absoluut niet. Sowieso is aanraken ongeveer tussen mijn middenrif tot ongeveer halverwege mijn bovenbenen een hele grote Nee. Mijn rug is een uitzondering daarin, maar maandag moest de fysio mijn onderrug losmaken, en dat mijn broek dan een stukje omlaag moet, vind ik al zeer onprettig.

Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat er bij mij nooit inwendige onderzoeken gedaan zijn. Dit hoef je ook zeker niet te accepteren.
Evenals aanraking.

Maar een goede bekken therapeut zou wellicht mee kunnen denken?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:24

Zo’n grafhekel en gewoon haat aan mensen die hun k*t honden niet bij zich houden als je duidelijk op tijd al ruimte vergroot en laat zien dat je geen interesse hebt. Dat je zelfs moet gaan zeggen ‘doe maar niet, ze zit aan de lijn en vind dat niet fijn’ maar uiteraard luistert hun mormel al niet meer en komt met de haren een meter de lucht in op je afgevlogen… Ben echt helemaal klaar met dit soort mensen met honden, mijn hemel. _-:(

Het zou niet eens nodig moeten zijn om aan te moeten geven en die hond hoort niet los ;(

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:40

Jolliegirl gewoon trots zijn op je kindje.
Het is niet aardig dat iemand daar overheen praatte.
Het ging tenslotte om jouw kind.

Cursebreaker een terecht irritatie van je.
Heel irritant.

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:36

cursebreaker schreef:
Zo’n grafhekel en gewoon haat aan mensen die hun k*t honden niet bij zich houden als je duidelijk op tijd al ruimte vergroot en laat zien dat je geen interesse hebt. Dat je zelfs moet gaan zeggen ‘doe maar niet, ze zit aan de lijn en vind dat niet fijn’ maar uiteraard luistert hun mormel al niet meer en komt met de haren een meter de lucht in op je afgevlogen… Ben echt helemaal klaar met dit soort mensen met honden, mijn hemel. _-:(

Het zou niet eens nodig moeten zijn om aan te moeten geven en die hond hoort niet los ;(

Heel herkenbaar! En dan vaak ook nog "ze mogen toch wel spelen?"
Vervolgens wordt hun hond bijna aangevallen door onze reu die behoorlijk selectief is. :')

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:50

Gewoon roepen : aan de kant blijven, hij heeft kennelhoest!!!

Grafvolk is het...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:17

Jolliegirl, ik vind dat je oprecht trots mag zijn!!!
Niks, jamaar, die doen dat ook. Nee... Jouw/jullie kindje kan dat!

Ik vind sowieso dat veel moeders trots op hun moederschap mogen zijn
Er is niks zo moeilijks als ouderschap. Je doet t nooit goed.

En dat zegt iemand zonder kinderen.

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:37

Maandag een mailtje gestuurd en nog geen reactie op terug gehad. Stond ook wel een app nr bij, maar dacht mailtje is iets vrijblijvender. Baal daar nu wel van, maar wil ook niet opdringerig overkomen door er gelijk een appje achteraan te gooien -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:57

Ik geloof er geen zak van dat een zes maanden oude baby een vormenstoof kan sorteren.
You go JG en kind!!

Edit; Google zegt dat een voorlijk kind dit kan met 10 maanden. Het speelgoed is geschikt voor 12 tot 24 maanden.