Tancreda4 schreef:Ahhh thanks voor de opheldering. Dan las ik het toch goed maar snapte de bedoeling er van niet. I blame it on the kater
Hahaha hopelijk een resultaat van een leuke avond/nacht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:misschien kun je beter een bordje met AFBLIJVEN! plaatsen, dat is duidelijk
Nyaleti schreef:Leuke auto gereden (na 5 andere te hebben geprobeerd) en nu knoop door hakken en dat vind ik erg lastighet gaat om zoveel geld.
Iemand recent distributieriem laten vervangen? Wat kost dat tegenwoordig? Want dat moet waarschijnlijk nog gedaan worden.
daantjuhhh schreef:Nyaleti schreef:Leuke auto gereden (na 5 andere te hebben geprobeerd) en nu knoop door hakken en dat vind ik erg lastighet gaat om zoveel geld.
Iemand recent distributieriem laten vervangen? Wat kost dat tegenwoordig? Want dat moet waarschijnlijk nog gedaan worden.
Ligt aan het merk en wat voor garage.
Ik heb mijn V40 laten vervangen voor 700€ incl grote beurt.
Terwijl er hierboven een reactie van 950€ staat.
Mijn garage is niet duur. (Arbeidsloon)
Nyaleti schreef:Leuke auto gereden (na 5 andere te hebben geprobeerd) en nu knoop door hakken en dat vind ik erg lastighet gaat om zoveel geld.
_San87_ schreef:Niobe schreef:
Is dat een ding???
Ja, al decennia. Welpjes knuffelen, gedrogeerde leeuwen aaien en ermee op de foto of ermee wandelen.
Mensen zijn zo poedersuiker.
Nyaleti schreef:Dankje voor de reacties. Bel maandag ook even m'n eigen garage.
-
Het is vandaag de sterfdag van m'n hond. Dat was ik nog even lekker aan t onderdrukken dus was boodschappen aan het doen. Komt 'zijn' nummer op in de winkel..
Dat nummer kwam toen we terug reden van het crematorium en heb ik daarna plat gedraaid. Het is echt zijn nummer, mijn jank- en rouw nummer.
Heb het het hele jaar nooit op de radio gehoord dus de timing gooide mij behoorlijk van m'n stuk af en stond een flinke jankbui te onderdrukken in de winkel![]()
Vind er van wat je wilt maar ik zie het toch als een mooi teken
Niobe schreef:_San87_ schreef:
Ja, al decennia. Welpjes knuffelen, gedrogeerde leeuwen aaien en ermee op de foto of ermee wandelen.
Mensen zijn zo poedersuiker.
Sorry ik had “ook” in de zin moeten zetten, die andere dingen die je noemt wist ik wel helaas. Echt om te huilen. Vind het zo bizar dat mensen die dingen verzinnen.
_San87_ schreef:daantjuhhh schreef:
Ligt aan het merk en wat voor garage.
Ik heb mijn V40 laten vervangen voor 700€ incl grote beurt.
Terwijl er hierboven een reactie van 950€ staat.
Mijn garage is niet duur. (Arbeidsloon)
Het ligt ook aan de auto en hoe makkelijk de riem bereikbaar is, meestal liggen ze dieper in de motor, en ook of meteen de waterpomp mee vervangen wordt.
Grootste geld zit iig in t arbeidsloon.