Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Nouja ik ben wel een doemdenker met elk pijntje en afwijkinkje sinds mijn moeder zo ziek is geweest en helemaal sinds ik vorig jaar tinnitus heb gekregen die niet meer weggaat. Ik denk dan gelijk dat het chronisch is of wordt. Misschien is hypochondrie niet helemaal de juiste term ervoor maar weet niet hoe ik het anders moet noemen
Ik denk dat de tafel lager moet. Zit met mijn benen netjes 90 graden.
Dammie schreef:Lugea schreef:Konijn die door twee honden gegrepen is. Ze wordt nu geopereerd en ben heel hard aan het duimen dat ze het gaat redden. Ik voel me zo stom dat ik de honden zonder te kijken de tuin in heb gelaten. Ik ging er niet vanuit dat het konijn een weg wist om te ontsnappen uit de ren.
Ik duim mee.
_San87_ schreef:Net de boot schoon en opgeruimd. Let m'n vriend niet op en laat de watertank overstromen.
Nu moet ALLES eruit. Bedden, toilet, vloeren... Ik ben echt zo naar nu.
Ik zei nog, let je op de tank? Kreeg ik zo'n geërgerd jaahaaaa...
xPabloBokt schreef:Nouja ik ben wel een doemdenker met elk pijntje en afwijkinkje sinds mijn moeder zo ziek is geweest en helemaal sinds ik vorig jaar tinnitus heb gekregen die niet meer weggaat. Ik denk dan gelijk dat het chronisch is of wordt. Misschien is hypochondrie niet helemaal de juiste term ervoor maar weet niet hoe ik het anders moet noemen
Ik denk dat de tafel lager moet. Zit met mijn benen netjes 90 graden.