Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 00:00

Morgen de HA weer proberen te bellen. Ik zit er zo tegen op maarja, soms moet je event uit je comfortzone gaan voor verandering :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 00:12

Mijn plek op de bank die ingepikt wordt. :')

Kruip dan wel tegen jongste kat aan.

Mo_86

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 00:17

De benauwende plakhitte in m’n slaapkamer. Klaarwakker…

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-22 00:23

Koortslip die pijn doet..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 03:32

Rolbliksem eigenlijk zou ik nu alles dicht moeten doen.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 06:34

Mo_86 schreef:
De benauwende plakhitte in m’n slaapkamer. Klaarwakker…

Zo herkenbaar. Zeer weinig geslapen.
Ben uiteindelijk het laatste uur in de woonkamer op de bank gaan liggen onder de ventilator.
Nu stik chagrijnig, moe, twee katten die zeuren om eten en ik moet mij nodig aankleden om naar mijn werk te gaan -O-
Zo geen zin in. :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 06:35

Dat ik net helemaal van de kaart was toen ik wakker werd. 'Huh? Het is toch zondag? Waarom zet ik mijn wekker om deze tijd :')?' Om er toen achter te komen dat het maandag was :')

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 06:37

Uiteindelijk ook nauwelijks geslapen, nu geradbraakt opstaan en me mentaal voorbereiden op een lange en zware werkdag. Vanavond vrees ik een herhaling… Zeg het niet snel, maar nu toch wel klaar met die hitte. Voor iedereen die met hetzelfde zit: sterkte!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 06:44

Luchtbed ligt deels tegen tent aan en werd dus nat…
Wel gezellig samen met zoon in de tent tijdens de regen.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 08:34

Kairos schreef:
Dat ik net helemaal van de kaart was toen ik wakker werd. 'Huh? Het is toch zondag? Waarom zet ik mijn wekker om deze tijd :')?' Om er toen achter te komen dat het maandag was :')

Die doet zeer....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-22 09:32

Bovenlip helemaal opgezwollen door de koortslip. Zie eruit alsof ik gestoken ben door een wesp ofzo. Nu ook een vieze smaak in mijn keel erbij.

Moet dit nou in mijn vakantie?

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 09:45

We passen op op 3 katten en 1 moet morgen om 18:00 naar de dierenarts. De vorige keer was die niet te vinden (hebben een kattenluik) dus moet die binnen blijven de hele dag.
Ik denk niet dat die dat heel erg leuk gaat vinden :=

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 10:01

Novelist katten weten het als ze naar de dierenarts moeten.
En verdwijnen dan. Dus slim om binnen te houden.

Weinig geslapen door de warmte.
Gisteren 3 katten een vlooienpipet gegeven. Maar 1 vond het nodig een gagel in mijn ader op mijn hand te prikken. Hand doet dus zeer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 10:51

Moet echt overal 300x achteraan en dan word er nog niet geluisterd... vrijwilligersvergoeding nog steeds niet binnen. Degene die het moet betalen schijnt 27 juli de vrijwilligerscoördinator te hebben gemaild dat het betaald is. Het is niet bij mij aangekomen dus ik betwijfel het.
De mails van de vrijwilligerscoördinator negeert hij gewoon.
Ik wil mijn geld en ik wil het nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 10:55

Luie aannemers. Bij het kopen van een klushuis niet verwacht dat het meeste werk ging zitten in mensen die niet op komen dagen, werk afraffelen (of überhaupt niet afmaken) of zich niet aan afspraken houden.

Écht ongelooflijk. Inmiddels zit ik alweer een uur te wachten op de loodgieter die er een uur geleden zou zijn en zijn telefoon uit ( >;) )heeft staan.

Vorige week 5 uur zitten wachteb op verhuizers (“oeos foutje”). Stukadoor heeft 5K gekregen en de gang niet afgemaakt. De mensen van de zonnepanelen zouden 3 weken geleden al komen….. en hebben het energiecontract niet overgezet (zoals afgesproken) waardoor we nu officieel geen leverancier hebben…. Ze doen er ook al een maand over om iemand voor de meterkast te sturen. En de bank wil 4k uit het bouwdepot niet betalen omdat ze akkoord hadden gegeven voor een lucht/lucht warmtepomp en weigeren te geloven dat onze airco dat is. Dus ik ruzie maken en het meest onwettige vage antwoord ever gehad van 1 of andere hoge pief vol spelfouten en onbegrijpelijke zinnen, met een “by the waytje” jullie bouwdepot had überhaupt nooit goed gekeurd mogen worden, dus jullie moeten een extra taxatie regelen.
Jammer dan, niet mijn probleem, pik. Heb hier letterlijk zwart op wit staan dat jullie onze verbouwspecificatie hebben goedgekeurd, en heb sinds kort rechtsbijstand :+ Dus jullie gaan het maar gewoon fixen “of jullie horen nog van mij” #karenmodus :))

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 11:14

Ongesteld geworden.. kramp

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 11:30

Niet echt geërgerd,maar mijn vader wilde ons niet vragen om hem naar een begrafenis te brengen want wij doen al zoveel voor hem.Tegen hem gezegd dat dat nooit een probleem is.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 11:31

luuntje schreef:
Novelist katten weten het als ze naar de dierenarts moeten.
En verdwijnen dan. Dus slim om binnen te houden.

Weinig geslapen door de warmte.
Gisteren 3 katten een vlooienpipet gegeven. Maar 1 vond het nodig een gagel in mijn ader op mijn hand te prikken. Hand doet dus zeer.

Ik geloof ook dat katten precies weten wanneer ze heen moeten. Vriendin van mij haar kat was ook weggelopen en ze zouden ermee naar de dierenarts. Was er van overtuigd dat hij niet meer in leven was maar na 1,5 maand kwam hij opeens bij haar paard te voorschijn.

Moest hij alsnog naar de dierenarts :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 11:35

Mensen die je niet geloven wanneer je iets zegt. Ik loop al een jaar rond met armproblemen, een tablet kan ik al bijna niet beethouden (moet op schoot liggen), telefoons alleen met links en ook met 1 hand bedienen. Mijn kracht en motoriek is wisselend, ik laat spontaan dingen uit mijn handen vallen.

Wat vooraf gebeurde:
- persoon heeft een nieuw tablet gekocht, hij is zo nieuw dat er nog geen hoesje om zit, en hij laat hem trots aan mij zien (lees, drukt hem in mijn handen). Ja leuk, oprecht, maar neem hem maar weer over ajb want ik ben bang dat ik hem laat vallen. Oh maar dat nog wel mee toch? Kijk als je zo en zo doet dan kan je hem bedienen.
Ik kan dat echter niet... Want ik heb maar 1 hand om te gebruiken, met die hand moet ik hem angstvallig vast houden en die andere hand kan ik niet gebruiken om te swipen of wat dan ook, die is gewoon niet bruikbaar.
Vervolgens gebeurd het dus ook waar ik bang voor was en al voor had gewaarschuwd, het ding glijdt uit mijn hand en ik kan hem echt nog net opvangen. NEEM DAT DING TERUG als je hem heel wilt houden!

Dan naar anno nu:
Ik heb vorige week een nieuwe telefoon gekocht, ik heb het niet breed en ik kan het mij niet veroorloven dat dat ding stuk valt. Bij het kopen heb ik direct een screenprotector laten plaatsen, en ook meteen een hoes erbij gekocht die hem aan alle kanten beschermd tegen vallen, want... Ik laat hem vallen. oliebol wil happen...
Sterker nog, in de winkel was het al raak, daar heb ik een showmodel S22 (de duurste -O- ik schaamde mij dood in de winkel...gelukkig was hij niet kapot gevallen) uit mijn handen laten flikkeren. De dag daarna, mijn eigen nieuwe van pakweg een meter hoog: BAM.
Jullie snappen mijn frustratie.

Dit vertel ik ook gewoon tegen diegene, hij weet er van. Vervolgens vraagt hij serieus waarom ik meteen in de winkel zo'n duur hoesje heb gekocht, want uit china heb je toch meer keuze, is goedkoper, moet je alleen even wachten.
Omdat ik hem anders kapot laat vallen! Hij is inmiddels al een paar keer gevallen en door zijn huidige overpriced hoes gered! Echt aaaaaaargh _-:(

Mand

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 11:35

Marcella schreef:
Beroerd van de hitte zijn en dan morgen reïntegratie gesprek hebben.

Met dat ik benauwd heb. Bovendruk aan de lage kant (normaal onderdruk laag). En pijn in mijn lijf.

Slik ook nog voor de lol nu natuurlijk de 8 paracetamol.

Gaat gewoon top zo.

En klots buik van het vele drinken.

Ik voel met je mee. Hier nu zonnesteek/hitteslag. Goh wat ben ik beroerd. Gepoogd zittend te slapen, uiteraard mislukt dus geen oog dicht.

Ondanks dat ik geen druppel alcohol op had, deed mijn spraak anders vermoeden en draaierig gisteren. Nu blij dat als ik wat water drink ik niet weer gelijk kotsmisselijk ben. Dus maar ziek gemeld (leuk tijdens mn re-integratie traject. Hopelijk morgen bezig want ook veel collega’s nu met vakantie dus kleine bezetting. Ik baal er zo van.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 11:45

Telpeva, frustrerend is dat he? :(:)
Hier vorige telefoon idd op de 1e dag laten vallen en meteen scherm kapot. Omdat ik dus wel zo eigenwijs was km op goedkoper hoesje te wachten.

Jammer altijd dat mensen het eennsoort vergeten of niet serieus nemen. Ik krijg steeds rare opmerkingen en blikken dat mijn moeder dingen doet en ik niet... Ja, zij is een stuk ouder en net geopereerd, maar ik kan dat echt niet. Al jaren niet en die mensennweten al jaren dat ik het niet kan en toch telkens opmerkingen die ik gewoon niet grappig vind.

Dikke knuffel en als die ziekenhuizen nu eindelijk eens opschieten met onderzoeken en uitslagen!

Hier met warme weer zichtbare pleisters. Die heb ik al jaren, maar meestal bedek ik ze. Is pijnstilling en iedereen vraagt ernaar... Soms vind ik het gewoon ongemakkelijk om uit te moeten leggen wat het is en waarom. Zal blij zijn als het kouder is en ik ze weer kan bedekken

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 12:23

Oef ja... Ook de zichtbaarheid van dingen is best een ding inderdaad. Ik ga momenteel ook minder vaak voor de lol de deur uit omdat mijn armspalk dan vol in zicht is, ik vind dat zo onprettig. En de reacties van mensen zijn ook zo wisselend, van vriendelijk en normaal tot gewoon tegen je op botsen (... auw!?! ;() tot bemoeizuchtig, tot opdringerig omdat ze vinden dat ze het beter weten dan artsen. Dan gaan ze ouwehoeren over de pasvorm en dergelijke terwijl hij op maat is. Soms gaan mensen ook gewoon aan je zitten, aanraken, precies daar waar het zo verdomd pijn doet :? Uh... Hou je gvd je poten thuis? Rot lekker op met je nieuwsgierigheid.
Zulke dingen gebeuren zeker niet elke keer maar het is wel frustrerend, geef mij maar de herfst zodat ik alles onder een vest kan verstoppen. Wat ze niet zien trekt geen aandacht, laat mij maar gewoon met rust.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 12:39

:(:) Schijt aan hebben is het toverwoord. Nu polsspalk, kniebrace, tape, lidtekens, mijn verplichte beenhaar mensen kijken maar het boeit me niks. Aanraken kunnen ze beter niet doen dan mep ik terug met een flinke au nu doet het jullie ook zeer.

Mijn ipad heeft een peper dure otterbox eromheen waardoor hij valbestendig is en in fijn rechtop houding op tafel kan staan telefoon is een voor de bouw waar je met een shovel overheen kunt rijden. Anders was hij al lang stuk ivm fijne motoriek

Mijn ergernis voor afgelopen dagen. Mensen die terugbellen en meteen beginnen te praten over iets. Hallo zeg even waarom je belt ik kan geen namen onthouden mensen als ik jullie een of twee keer heb gezien of gesproken. Nu moet ik tijdens een gesprek gaan piekeren waar het over gaat en mis dan de helft van de info die ze vervolgens nog een keer kunnen zeggen.

En nee mijn telefoon en mijn handen vinden mail op een klein scherm niet fijn en nee ik heb geen whats app dus even wachten tot vanavond dan. Dat kan ik dan ieder gesprek melden >;)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 12:50

Door ziek zijn, afgezegde vakantie en hittegolf niet het verlof gehad dat ik wilde hebben en morgen moet ik weer aan de slag. Ik kan mezelf dan zo zielig vinden. :o

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 13:13

Dat de gasprijs oploopt door droogte en laag water 8)7