Als we het dan toch over slutshamen hebben...
Weten jullie nog mijn crush op de collega? (Ik heb inmiddels een andere baan voor degene die zeiden dat het niet handig is om iets met collega's te doen

)Die crush is er nog steeds...
Om een lang verhaal kort te maken;
1,5 week geleden ben ik bij hem thuis uitgenodigd
De avond daar voor heeft die mij vertelt dat die een vriendin had
Die dag ben ik wel naar hem toe gegaan en hebben we ruzie gehad. Of die in godsnaam wel wist waar die mee bezig was..
Ik heb 3 dagen niet tegen hem gepraat, maar ik was zwak.. er speelde ook teveel waardoor ik hem een soort van nodig had om tegen te praten..
We hebben een goed gesprek gehad over wat er speelde en we gingen ons als vrienden opstellen, maar wel met de eerlijkheid dat gevoelens niet binnen 1 dag voorbij zouden gaan.
Dat werd al na 1 dag verbroken en we gingen vrolijk door waar we mee bezig waren.
En vanavond is hij dus naar mijn andere werk gekomen.. en is het niet alleen bij een kus op mijn wang gebleven... ik heb hem een paar keer gevraagd of die het wel zeker wist, omdat het toch wel slecht was.. maar hij was er zeker van
Voel ik mij schuldig tegenover zijn vriendin? Ja misschien wel.. maar aan de andere kant is dat echt zijn probleem en moet ik er nog steeds niet teveel van verwachten..