Citaat:Getuigen zagen een naakt klein meisje lopen, die er ondervoed uitzag
Staat onder het kopje "naakt"
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beert schreef:Ze kon niet stappen toen ze haar vonden. Ik zie zo snel niet staat dat ze haar zagen lopen bij het vinden?
Verder staat in het artikel:Citaat:85 procent van de hersenen van een kind ontwikkelen zich tijdens de eerste vijf jaar van het leven
Er staat niet dat de eerste 1000 dagen niet belangrijk zijn, maar dat de hersenen zich in de eerste vijf jaar ontwikkelen. De meeste ontwikkeling zal absoluut in de eerste twee jaar zijn, maar het staat daarna niet stil.
Anomien schreef:beert schreef:Ze kon niet stappen toen ze haar vonden. Ik zie zo snel niet staat dat ze haar zagen lopen bij het vinden?
Verder staat in het artikel:Citaat:85 procent van de hersenen van een kind ontwikkelen zich tijdens de eerste vijf jaar van het leven
Er staat niet dat de eerste 1000 dagen niet belangrijk zijn, maar dat de hersenen zich in de eerste vijf jaar ontwikkelen. De meeste ontwikkeling zal absoluut in de eerste twee jaar zijn, maar het staat daarna niet stil.
Ik zeg ook niet dat het er staat. Ik geef juist aan dat er ook andere onderzoeken zijn.
Wel heb ik twijfels over deze conclusies in dat artikel. Wat is de bron?
Veel te kort door de bocht naar mijn smaak.
In (geloof) Oekraïne hebben ze jaaaren terug onderzoek gedaan naar weeskinderen. Die werden mentaal verwaarloosd door de instellingen. Er waren geen ouders die dit tegen hielden. Dus makkelijke projectjes
Dus niet aankijken. Etc. Geen affectie tonen.
Daar kwamen hele interessante conclusies uit, los van het vele leed die ze dus zelf moedwillig het kind aandeden.
Later bleek ook dat veel van die kinderen ‘aanleg’ hadden moorden te plegen. Zelf echt te mishandelen etc. Zal eens kijken of ik dat nog ergens terug kan vinden.
Gaat wel even een zoektocht worden. Maar op mij heeft het indruk gemaakt.
Shenavallie schreef:Over baby's gesproken: de aflevering van Kees van der Spek waarin in Suriname dode baby's in poppen werden gedaan en waar dan een spreuk/ritueel gedaan werd om het vervolgens naar Nederland te laten vervoeren. Er werd een foto getoond van zo'n babylijkje die door de recherche uit zo'n pop gehaald werd. Je moet toch goed ziek in je hoofd zijn om zulke praktijken uit te voeren.
Suzanne F. schreef:Shenavallie schreef:Over baby's gesproken: de aflevering van Kees van der Spek waarin in Suriname dode baby's in poppen werden gedaan en waar dan een spreuk/ritueel gedaan werd om het vervolgens naar Nederland te laten vervoeren. Er werd een foto getoond van zo'n babylijkje die door de recherche uit zo'n pop gehaald werd. Je moet toch goed ziek in je hoofd zijn om zulke praktijken uit te voeren.
Maar waarom werd het in een pop gestopt?
Dreamy schreef:Over babylijkjes gesproken. Toen ik nog op Schiphol werkte (beveiliging) moesten we altijd controleren of de baby’s bij de controle ook wel teken van leven gaven. Het gebeurd namelijk nog wel eens dat babylijkjes worden gebruikt om drugs in mee te smokkelen
Suzanne F. schreef:Shenavallie schreef:Over baby's gesproken: de aflevering van Kees van der Spek waarin in Suriname dode baby's in poppen werden gedaan en waar dan een spreuk/ritueel gedaan werd om het vervolgens naar Nederland te laten vervoeren. Er werd een foto getoond van zo'n babylijkje die door de recherche uit zo'n pop gehaald werd. Je moet toch goed ziek in je hoofd zijn om zulke praktijken uit te voeren.
Maar waarom werd het in een pop gestopt?
Dreamy schreef:Over babylijkjes gesproken. Toen ik nog op Schiphol werkte (beveiliging) moesten we altijd controleren of de baby’s bij de controle ook wel teken van leven gaven. Het gebeurd namelijk nog wel eens dat babylijkjes worden gebruikt om drugs in mee te smokkelen