Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Coconut

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 15:10

Dat de buren al de halve dag aan het boren zijn in de muren.

Radio hier maar op standje 30 gezet :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 15:18

Trein rijdt niet verder. Compleet de andere kant op nu, dan is er nog maar één trein spannend (Arnhem - den Bosch). Ik sta nu in Zutphen en moet via Apeldoorn :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 15:22

Dat de psych mij tips heeft gegeven die helpen. Dus dat ik daar eigenlijk heel blij mee mag zijn. Maar dat ik het nu juist spannend vind, omdat dat het voor mij bekende manier van coping aanpakt. }:0

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 15:43

Ik ga morgen een "eet-angst" overwinnen als verrassing voor mijn vriend. Die wil namelijk graag met mij naar Sushi restaurants enzo kunnen. De vorige keer dat ik wat engs deed daar wordt ik nog elke stap aan herinnerd door die rot schouder. Dat van een paard vallen maakt me best angstig. Dus hopelijk krijg ik geen voedselvergiftiging.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 15:59

Dat kleine beetje werk wat ik met mijn kapotte rotlijf nog kan doen dat kan binnenkort ook niet meer. Het is als alles goed gaat maar tijdelijk, maar dan zit ik wel gewoon een periode 24/7 thuis. De muren komen nu al op mij af bij het idee

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 16:57

Dat mensen hier onbenullig hard rijden binnen de bebouwde kom en dus de zebrapaden over t hoofd zien (met alle gevolgen van dien) :

Er zijn dus mensen van de sokken gereden waarvan de vrouw enkele meters verderop terecht kwam! De jongeman had wat meer geluk.
Beide zijn afgevoerd naar het ziekenhuis.

Hoop dat deze straat dit jaar autovrij word.. is men mee bezi. Het duurt te lang

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 17:46

Het sadistische gedrag van de corona tester.

Zo diep in mijn neus poeren dat ze in mijn bijholte zit en nog haar hand achter mijn hoofd houden zodat ik hem niet kan weg trekken.

Eh pardon.
Volgende x als deze vrouw er zit om de test af te nemen draai ik direct om.

Geen haar op mijn hoofd die er over nadenkt om mij nog door haar te laten testen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 18:44

MarlindeRooz schreef:
Ik ga morgen een "eet-angst" overwinnen als verrassing voor mijn vriend. Die wil namelijk graag met mij naar Sushi restaurants enzo kunnen. De vorige keer dat ik wat engs deed daar wordt ik nog elke stap aan herinnerd door die rot schouder. Dat van een paard vallen maakt me best angstig. Dus hopelijk krijg ik geen voedselvergiftiging.

Ik ben verslaafd aan sushi en twee keer ziek geweest van eten en dat was alles behalve sushi! Komt goed :(:) sushi is heeeeeeerlijk! En als je het te spannend vind gewoon om te beginnen sushi pakken zonder rauwe vis, die is er ook genoeg (zoete omelet, paling, avocado en komkommer maki, ebi tempura (gefrituurde garnaal) en vaak ook dingen als kip en rundvlees.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 18:46

Even snel ramen gezeemd, want wil afzetting binnenkort voor de katten weer neerzetten. Maar een zere vingers dat ik daarna had. Heb staan janken van de pijn.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 18:56

xPabloBokt schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik ben verslaafd aan sushi en twee keer ziek geweest van eten en dat was alles behalve sushi! Komt goed :(:) sushi is heeeeeeerlijk! En als je het te spannend vind gewoon om te beginnen sushi pakken zonder rauwe vis, die is er ook genoeg (zoete omelet, paling, avocado en komkommer maki, ebi tempura (gefrituurde garnaal) en vaak ook dingen als kip en rundvlees.

Ja, helemaal mee eens! En zelfs met zalm enzovoorts heb je vaak ook opties die niet rauw zijn. Maar ik ben er ook nog nooit ziek van geweest. Komt goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 19:08

Nog steeds onderweg, volgende overstap haal ik mogelijk niet. Bus is de verkeerde kant op gereden

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 19:14

Dat ik vandaag na het canicrossen met de hond en douchen volledig ben ingekacheld op de bank en niets meer waard ben vandaag. :n

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 19:21

Mn kas |(
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 19:30

Oh nee balen van je kas. :knuffel:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 20:28

Krampen in mijn buik. Lekker ongesteld zijn. De kruik is wel fijn <3.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 20:48

xPabloBokt schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik eet sowieso geen vis of vlees. Dus Het is sowieso saai voor mij. _O-

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 21:04

Marcella schreef:
Oh nee balen van je kas. :knuffel:

Het is maar matarieel, maar wel iets wat me voldoening gaf omdat ik niet kan werken.

Maar het was hier beestachtig met windkracht 11. Toen de deur eruit gevlogen was wist ik dat ie het niet ging redden. Maar kon niks meer doen, veel te gevaarlijk buiten. Hier ga ik nog wel even flink lang van balen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 21:13

@Marlinde ooooooh dan komt het helemaal goed hoor!! Niet bang zijn, sushi is lekker <3

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 23:15

Al 2 weken in quarantaine en dus mijn vriend ook al 2 weken niet gezien. Ik mis hem zo verschrikkelijk

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 23:24

xPabloBokt schreef:
@Marlinde ooooooh dan komt het helemaal goed hoor!! Niet bang zijn, sushi is lekker <3

Nee joh, niet te vreten. Vriendin en ik beide ziek ervan :').

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 23:31

Nou wil ik Sushi.... Dacht oh dan kunnen we dinsdag wel gaan maar dan zijn ze dus dicht helaas.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 23:35

Teveel gedaan en nu verrekenen van de pijn in mijn lijf. En moet bed nog opmaken zit nu serieus over te denken om te gaan slapen op de bank dan hoef ik geen bed op te maken. -O- :o

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 00:08

Blijkbaar was ik weer het onderwerp van het gesprek, want ze kijken opeens allemaal mijn verhaal :=
Waarom kunnen zij mij gewoon niet achter zich laten?? _-:(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 00:24

Dat er weer bokkers zijn die een regendans doen.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 00:38

Dat ik aan het oppassen ben en m'n telefoon nog maar 10% is ;( kon geen lader vinden en weet ook niet hoelaat ze weer thuis zijn