Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LuckyLuna schreef:De regels zijn wel krom..
Man lief is zojuist naar de Mac geweest. Aan de deur werd gevraagd of hij bleef eten of dag hij het mee nam.
Hij nam het mee, hoefde geen qr code te laten zien.
Want als je binnen komt om te plassen dan kun je mensen besmetten.
Maar als je binnen staat te wachten te je je eten mee kunt nemen, dan kun je niemand besmetten..
LuckyLuna schreef:Daarbij "echte" vaccins zijn blijvend, zo als de bof of rode mazelen, polio. Die hoef je ook niet vaker dan 1x te halen.
LuckyLuna schreef:@spenk, het is niet bewezen dat het vaccin geen blijvende verandering aanricht. Dat kan ook nog niet, is het bureau lang genoeg voor getest.
Daarbij "echte" vaccins zijn blijvend, zo als de bof of rode mazelen, polio. Die hoef je ook niet vaker dan 1x te halen.
Relaxed schreef:LuckyLuna schreef:De regels zijn wel krom..
Man lief is zojuist naar de Mac geweest. Aan de deur werd gevraagd of hij bleef eten of dag hij het mee nam.
Hij nam het mee, hoefde geen qr code te laten zien.
Want als je binnen komt om te plassen dan kun je mensen besmetten.
Maar als je binnen staat te wachten te je je eten mee kunt nemen, dan kun je niemand besmetten..
Bij de mac willen ze je helemaal niet binnen hebben als je alleen komt plassen.. Hoe kom je nou weer aan die vergelijking? 1e en 2e deel van je verhaal zijn 2 verschillende dingen
Zebrastreep schreef:LuckyLuna schreef:@spenk, het is niet bewezen dat het vaccin geen blijvende verandering aanricht. Dat kan ook nog niet, is het bureau lang genoeg voor getest.
Daarbij "echte" vaccins zijn blijvend, zo als de bof of rode mazelen, polio. Die hoef je ook niet vaker dan 1x te halen.
Hou er wel rekening mee dat de mensen die meededen om het vaccin te 'testen' al zeker een jaar als het niet langer is gevaccineerd zijn. Heb daar nog geen gekke dingen over gehoord. Wat ik al heel vaak benoem ik ben in januari gevaccineerd en loop iets meer voor dan de meesten op dit forum. Geloof me ik heb echt niks geks en ik merk ook niks anders. Ook niet aan de mensen die in dezelfde periode als mijn zijn gevaccineerd.
En dat geroep wacht maar over 3 jaar , tja als ik mij daar al druk om moet gaan maken. Dan zou ik ook moeten stoppen met het gebruiken van paracetamol of ibuprofen en neusspray. Want wat dat op lange termijn bij mij gaat doen weet ik toch ook niet?
En ik ben al een dikke angsthaas wat betreft naalden en nieuwe dingen proberen , maar heb 0,0 spijt van het nemen van het vaccin. ben juist veel relaxter er door geworden.
Spenk schreef:Wat dacht je waarom je een griep vaccin elk jaar herhalen moet?
Exitium schreef:Spenk schreef:Wat dacht je waarom je een griep vaccin elk jaar herhalen moet?
Omdat griep niet één virus is maar heel veel griepvirussen, en die ook snel kunnen muteren. De griepprip vaccineert je tegen een mengeling van griepvirussen die dat jaar verwacht worden. Omdat die samenstelling continu wisselt wordt de prik ieder jaar herhaalt.
Zebrastreep schreef:Dan alsnog denk ik wel dat de meeste afhaalplaatsen het binnen 15 minuten wel klaar hebben. Immers bestel je meestal thuis en haal je het op. Tja dan is het contact moment zo kort , lijkt mij dan ook vrij onlogisch dat je dan je QR-code moet laten zien.
En over het onvruchtbaarheid daar geloof ik geen snars van. En dat je kind een handicap kan krijgen zijn zoveel factoren van voor belang. Ik vaccin zou misschien kunnen meespelen , maar daarnaast ook zoveel meer. Er zijn ook genoeg gezonde mensen die niks mankeren en toch een kind met bijvoorbeeld Down Syndroom krijgen of noem maar op.
Ik heb overigens toch geen kinderwens. We zijn al met teveel op deze planeet. En dat blijkt met het hele corona gebeuren maar weer dat we in overvloed zijn. Tevens wil ik het mijn kinderen niet aandoen om op deze planeet te leven met hoe het momenteel gaat ( en dan mik ik op buiten corona om)
LuckyLuna schreef:bigone schreef:Je partner, is die wel gevaccineerd of ook niet?
Mijn partner is ook niet gevaccineerd.
bigone schreef:loriene schreef:https://artsencollectief.nl/prof-dr-the ... z2RvJmA_5k
Hier ook nog een zeer interessant artikel over het vaccin en bijwerkingen.
Jammer dat zoiets wordt weggemoffeld.
Je zit echt diep in de algoritmes, wanneer je nu eens zelf een keer onderzoek doet naar die beste Scheffers dan zou je dit niet plaatsen.
bigone schreef:LuckyLuna schreef:[
Dan is het een kwestie van tijd voor je besmet raakt want helaas heb je nog geen antistoffen en is de Delta zo besmettelijk dat je hem bijna niet kunt ontlopen. Of dat nu of over drie of zes maanden is, dit virus is net als andere virussen een blijvertje. En heb je het gehad kun je ook je QR code krijgen mits getest en positief bevonden mocht een QR code dan nog nodig zijn.
loriene schreef:bigone schreef:
Je zit echt diep in de algoritmes, wanneer je nu eens zelf een keer onderzoek doet naar die beste Scheffers dan zou je dit niet plaatsen.
Zelfde gebeurt met een klokkeluider in de UK.
Heeft een eigen bedrijf als begrafenisondernemer.
Vertelt hoe het echt zit met de zogenaamde caronadoden.
loriene schreef:bigone schreef:
Zelfde gebeurt met een klokkeluider in de UK.
Heeft een eigen bedrijf als begrafenisondernemer.
Vertelt hoe het echt zit met de zogenaamde caronadoden.