Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 11:35

vladimir1979 schreef:
Het werd maar weer eens pijnlijk duidelijk dat ik niet heel hoog op het prioriteiten-lijstje van mijn zus sta als het gaat om belangrijke dingen in haar leven.... kreeg via een drie-regelig appje te horen dat zij en zwager COVID hebben gehad (vallen allebei in risico-groep, dus dat kan nogal heftig zijn dan) en dat haar schoonvader is overleden. Punt... helemaal niets over wanneer dat dan was. en ze was hiervoor al zwaar geirriteerd dat ik haar niet had teruggebeld, toen zij belde, midden op de dag onder werktijd. maar vervolgens zelf ook 3 weken niets meer laten horen ipv van nog eens bellen of een appje sturen of ik haar telefoontje had gemist...

beetje nogal klaar mee.... ik kan niet ruiken of er iets aan de hand is, dus laat het gewoon weten, en niet bellen op een tijdstip waarvan je kan raden dat ik niet kan opnemen... Ze zal mij vast ook ongevoelig en niet-sociaal vinden... maar het gaat altijd nog om 2 kanten.... pfff

-O- -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 11:46

Dat het hier belachelijk hard sneeuwt -O-

En dat ik een beetje verzuip in het schoolwerk en het allemaal heel hectisch is. En er komt steeds meer werk bij....

Waarom wordt er niet gefocust op de praktijkexamens en het afstudeerproject.... En dan nog 1 Nederlands examen...

Al ga ik nu wel eindelijk vooruit met de examens op stage en zou ik er nog van 1 een verslag moeten tikken en de rest uitvoeren.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 12:08

Buurvrouw heeft weer haar dagelijkse jostiband imitatie uurtje. Waarom woon ik altijd naast zulke idioten. Echt vals krijsen, zingen en schreeuwen? Why????

Had zelf al muziek aan staan maar daar komt het bovenuit. Wtf.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 12:10

MarlindeRooz schreef:
Buurvrouw heeft weer haar dagelijkse jostiband imitatie uurtje. Waarom woon ik altijd naast zulke idioten. Echt vals krijsen, zingen en schreeuwen? Why????

Verkassen :D

Is nogal vaak herrie daar bij jou in de buurt en het schijnt ook niet beter te worden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 12:12

Pandora2 schreef:
MarlindeRooz schreef:

Verkassen :D

Is nogal vaak herrie daar bij jou in de buurt en het schijnt ook niet beter te worden.

Is helaas geen optie. Geen geld voor en betere huizen zijn niet te vinden voor dit geld/budget. Hoop wel binnen nu en een jaar ergens anders te wonen maar helaas. :+

Gelukkig is ze nu 's nachts vaker stil. Behalve afgelopen weekend toen hebben ze tot 5uur 's nachts met een winkelwagen al gillend door de gang gerend. :=

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 12:14

Dan ging ik nog liever in een tent wonen :Y) :')

marley93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 12:18

De mevrouw van INR prikken (en ikzelf ook) is vergeten een pleister te plakken waar ze heeft geprikt. En ik vergat op mijn beurt weer dat er nog wel wat bloed op mijn vinger kon zitten. Dus nu zit er bloed op mijn broek.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 12:18

Pandora2 schreef:
Dan ging ik nog liever in een tent wonen :Y) :')

Ik haat kamperen. _O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 12:39

Het faillissement van D-reizen. Laten we daar nou een reis hebben geboekt voor oktober dit jaar |(

Alhoewel, geboekt bij VakantieXperts, waarvan de vestiging is overgenomen door D-reizen. En VX valt buiten het faillissement... Even afwachten hoe en wat nu verder...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 12:41

Dit weer :') zon, sneeuw, zon, sneeuw. Maak nou eens een keuze en blijf daarbij :') of zon of sneeuw, niet elke 10 minuten wisselen ajb. Wat moet ik aantrekken als ik zo naar buiten ga :')

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 12:44

iirrssjjee schreef:
Het faillissement van D-reizen. Laten we daar nou een reis hebben geboekt voor oktober dit jaar |(

Alhoewel, geboekt bij VakantieXperts, waarvan de vestiging is overgenomen door D-reizen. En VX valt buiten het faillissement... Even afwachten hoe en wat nu verder...

De meeste reizen die gepland staan voor dit jaar worden gewoon uitgevoerd. En bij twijfel kun je altijd de curator bellen, al zal die inmiddels ook alle gegevens van de klanten hebben ontvangen. :)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 12:50

Lau07 schreef:
iirrssjjee schreef:

De meeste reizen die gepland staan voor dit jaar worden gewoon uitgevoerd. En bij twijfel kun je altijd de curator bellen, al zal die inmiddels ook alle gegevens van de klanten hebben ontvangen. :)

Thanks, geeft wel iets rust nu! Hopen dat de reis sowieso al door zou gaan (ivm corona). En we horen het vanzelf wel iig :7

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 12:57

Het weer en dat de binnenbak van de rijvereniging in het dorp vanwege Rhino is afgesloten. Wat ik heel goed begrijp hoor, maar wil je vooruitgang gaan boeken loopt het weer zo te vervelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 13:06

Marlinde, er is vast wel wat. Tenzij je dus liever elke dag loopt te klagen. Ga gwn kijken of je wat anders kan krijgen. Is beter als elke dag overlast ervaren.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 13:13

Marije_1997 schreef:
Marlinde, er is vast wel wat. Tenzij je dus liever elke dag loopt te klagen. Ga gwn kijken of je wat anders kan krijgen. Is beter als elke dag overlast ervaren.

Ik gok dat ze dat al doet en daarom weet dat er niks is. Als student is budget nog wel een ding, dus is keuze al erg klein.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 13:20

Lekker makkelijk oordelen als je de situatie niet weet. Ik huur via een stichting en de enige andere optie is weer op kamers gaan wonen. Dat is na mijn vorige woonerervaring niet meer te doen. Ben dan de hele tijd angstig. Die kerel heeft nota bene in de bak gezeten nadat hij door een deurwaarder eruit was gezet.

Buiten deze stichting om kan ik geen studio betalen. Betaal voor een studio nu met huurtoeslag er af 330 euro per maand. Dat ga ik ergens anders niet krijgen. En ben herstellende van een goed half jaar heel ziek zijn (=niet werken) dus kan het zowel niet opbrengen qua energie als betalen om te verhuizen. Zeker niet als ik daarna binnen een jaar alsnog verwacht te verhuizen. :+

En marije volgens mij ben jij diegene die nog lekker thuis woont maar wel vaak klaagt over je ouders. :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 13:26

Over half uur een meeting, maar mijn hoofd is echt zo leeg dat er niks uit komt bij mij.

veerxsjimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 13:28

Aan mijn buitenlandse huisgenootjes.. die 3 euro per persoon voor een nieuwe stofzuiger van het huis te veel geld vinden.. zucht.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 13:46

Marije_1997 schreef:

Pot verwijt de ketel :=.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 13:56

Nayomie schreef:
Over half uur een [***], maar mijn hoofd is echt zo leeg dat er niks uit komt bij mij.

Tell me something. :')

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 13:58

Kookaburra schreef:
Vlooien. Geen idee waar ze vandaan komen. Ik heb geen huisdieren. Maar heb vandaag al drie van mijn kleding geplukt.

Onlangs vogelhuisjes schoongemaakt?

Daar zit vaak een vlooienplaag in.
Ik bedoel dan de buitenvogels

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 14:03

Mega zenuwen voor de tweede bezichtiging en aansluitend bod doen op een appartement. Ik wil er zó graag wonen, en financieel moet het in theorie allemaal lukken. Ik heb er helemaal van die irritante buikkriebels van.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 14:17

Dat ik dus van het jaar een baan hebben zwaar financieel achteruit gegaan ben (zo'n 200 euro per maand). En nu nog geen 800 euro netto per maand aan inkomen heb. Hoe kan dit en vraag mij nu serieus af hoe ik rond moet komen met 600 euro huur en 200 euro zorgverzekering (inclusief eigen risico).

Rest vaste lasten vergeten we maar even (gas, water, elektrische, telefoon, internet, enz.).

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 14:23

Marije_1997 schreef:

Verhuizen is niet alleen een kwestie van willen, verhuizen kost ook veel geld en energie, en soms ook een hoge plaats op een wachtlijst :) Dat moet je wel hebben.

Marcella heb je al huurtoeslag, misschien kom je ook in aanmerking voor kwijtschelding van afvalstoffenheffing en andere dingen?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 14:27

Hoofdpijn pff