Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 00:12

Elke keer dat mijn telefoon zich in mijn slaapkamer bevindt, ga ik veel te laat slapen. -O- Toch maar investeren in een wake-up light als ik straks weer uit huis ben, of iig een wekker waar ik niet meteen een humeur om op te schieten van krijg.

Zebrastreep schreef:
:') Daar dacht ik dus ook al aan. Het scheelt dat er geen echte wonden zitten dus daar drukt het dan niet op. Liever nog in korte broek maar dat wordt toch echt wel de koud ondertussen.
Ik had geen keus, ik werd uit bed gebeld door m’n baas dat er eentje losliep. :') Dus ik in m’n pyjama, met m’n fluffy sokken en fluffy pinguinvest dat beest gevangen, een lege box opgestrooid (hij had z’n boxdeur eruit gewerkt), aaaaand back to bed. :z

Hopelijk valt het morgen mee met de pijn!

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 06:34

Sportschool dicht. Sta je daar met je goede gedrag om 07:00. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 07:54

Knie valt mee *\o/* het is wel pijnlijk natuurlijk maar veel minder dan verwacht. Een paard rijbroek wou wel aan dus hopelijk mijn normale broek straks ook.

Wel ben ik helemaal stram en heb ik spierpijn in mijn schouders. Maar lopen gaat toch echt een stuk beter

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 07:57

Nog geen weekend. Regen tijdens het fietsen en wandelen. Breng mij maar terug naar bed >;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 08:24

Collega die uur te laat komt opdagen hij had zich verslapen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 08:34

De tekst, als ik in een relatie niet dat krijg wat ik wil haal ik het wel ergens anders.

Nou sorry waarom heb je dan een relatie

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 08:56

Pijn van mijn hoofd tot mijn rug.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 08:59

Dat ik vannacht het besluit heb moeten maken om mn kat met darmkanker in te laten slapen. Nooit meer zn gesprekjes met me, nooit meer zn aparte geluidjes, nooit meer met m slapen. |(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 09:07

Rambogirl schreef:
Dat ik vannacht het besluit heb moeten maken om mn kat met darmkanker in te laten slapen. Nooit meer zn gesprekjes met me, nooit meer zn aparte geluidjes, nooit meer met m slapen. |(

:knuffel: Sterkte met het verlies!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 09:10

Rambogirl,heel veel sterkte.

Captain dat is balen. Sta je daar zo vroeg met je goede gedrag voor een dichte deur.

Ik wilde appels gaan plukken uit mijn adoptieboom. Het regent dus ik waag morgen wel een poging.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 09:20

Loeky01 schreef:
Dat ik mezelf zojuist mocht verdedigen tijdens een sollicitatiegesprek maar zij zich voor mijn gevoel totaal niet verdiept hadden in mijn achtergrond en op basis van een gare (eenzijdige) IQ test vonden dat ik niet slim genoeg zou zijn voor die positie. Terwijl, ik alles heb gedaan wat zij vragen bij een eerdere werkgever :'). En als ik dat probeerde uit te leggen was dat weer niet zo.

ZE WILLEN ME HEBBEN _O- _O- _O- _O-

Rambogirl schreef:

Dikke knuffel :knuffel:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 09:21

Loeky01 schreef:
Loeky01 schreef:
Dat ik mezelf zojuist mocht verdedigen tijdens een sollicitatiegesprek maar zij zich voor mijn gevoel totaal niet verdiept hadden in mijn achtergrond en op basis van een gare (eenzijdige) IQ test vonden dat ik niet slim genoeg zou zijn voor die positie. Terwijl, ik alles heb gedaan wat zij vragen bij een eerdere werkgever :'). En als ik dat probeerde uit te leggen was dat weer niet zo.

ZE WILLEN ME HEBBEN _O- _O- _O- _O-

Heh? :o?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 09:22

Nayomie schreef:

Ja dat was ook mijn reactie aan het uitzendbureau :'). Ze hadden me het 'bewust moeilijk gemaakt' zodat ze konden zien hoe ik met dit soort gesprekken om zou gaan. Ik ga nog maar eens goed nadenken of ik het wel wil.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 09:23

Loeky01 schreef:
Nayomie schreef:

Ja dat was ook mijn reactie aan het uitzendbureau :'). Ze hadden me het 'bewust moeilijk gemaakt' zodat ze konden zien hoe ik met dit soort gesprekken om zou gaan. Ik ga nog maar eens goed nadenken of ik het wel wil.

Huh wat is dat voor bedrijf joh?

Rambogirl schreef:

Oh no ;( Wat erg! Heel veel sterkte :knuffel:

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 09:29

Aan mensen en aan afspraken die ze niet na komen en niet aan een ander denken. Ik merk echt dat ik mij er steeds meer over aan het opvreten ben. Vandaag nam een colléga ineens een paar van mijn taken over en zegt maar even hoe ik iets anders moet doen terwijl ik het altijd zo en zo doe. Een loonwerker had ik opdracht gegeven een paar sloten uit te baggeren, vervolgens neemt hij sloten mee die ik zelf wilde doen met de hand en niet persé hoeven (geen schouwsloten) maar loop ik het land in en zie ik dat hij ze toch heeft gedaan en is daarbij dus op het land geweest met zijn enorme machine waar het super nat is en waar dieren lopen. Laatst zou een vriend van mij om 1 uur bij mij zijn, dus ik wacht hem op en had nog even snel de stallen gedaan, appt hij doodleuk om 10 over 1 "Ik vertek nu" en komt doodleuk 2 uur later aan terwijl de rit zelf een uur is. Vervolgens een buurvrouw die over mijn trailer miept die al maanden zonder problemen op dezelfde plek staat (maar wel regelmatig word gebruikt)en ineens is hij storend. En dat is ook niet het enige, want ook dingen die wat lawaai opleveren maar normaal zijn op het platteland zijn ineens niet aan de orde.
Ik ben weer toe aan vakantie en rust.. Jemig.
#EndOfRant

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 09:30

Dat ik alweer in het ziekenhuis zit. Voor de 8e keer bloed heb moeten laten prikken en zometeen een histamine provocatietest. Echt top dit, heb het al zo ontzettend benauwd -O-

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 09:45

Zebrastreep schreef:
Dat mijn knie best wel zeer doet en ik een beetje moeilijk loop. Mijn scheenbeen links is ook dik..

Morgen ga ik dus mijn Twenter verweiden. Gelukkig is de braaf maar ik hoop dat ik een broek aan kan

Heb je geen arnica gel in huis? Of nertsolie? Werkt super goed tegen blauwe plekken en zwellingen!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 10:18

DiscoDipp schreef:
Zebrastreep schreef:
Dat mijn knie best wel zeer doet en ik een beetje moeilijk loop. Mijn scheenbeen links is ook dik..

Morgen ga ik dus mijn Twenter verweiden. Gelukkig is de braaf maar ik hoop dat ik een broek aan kan

Heb je geen arnica gel in huis? Of nertsolie? Werkt super goed tegen blauwe plekken en zwellingen!

Ja heb ik! Ik ben ook druk aan het smeren. Alleen heel handig het blijft dus aan je broek plakken en dan doet lopen wel zeer. Als ik terug ben van school maar even goed insmeren en dan even een korte broek ofzo aan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 10:29

Captain schreef:

What de fiets doe je om 7uur bij een sportschool. :z :z

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 10:48

MarlindeRooz schreef:
Captain schreef:

What de fiets doe je om 7uur bij een sportschool. :z :z

Sporten, kan ik natijd weer de hele dag in de pyjama zitten. *D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 10:51

Ik wil gewoon in een warm bad liggen maar nee ik moet eerst naar school

En vanmorgen liep ik leuk een uur in de regen om mijn Twenter te verplaatsten uiteraard had ik het toen warm.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 10:53

Ik wilde stukken voorbereiden maar lezen lukt slecht. Komt ook omdat het 30 pagina’s geschreven in 1650 waren. _O-

(En dan nog +- 70 pagina’s, gedeeltelijk ook in 19eeuws Nederlands. Ugh)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 11:09

Collega die zich verslapen had en 45 minuten te laat kwam.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 11:45

Een collega van mij gaat door pittige periode omdat er borst kanker is gevonden. Nu is ze bijna jarig en wilden we iets extra’s voor haar doen. Ipv een gezamenlijk cadeau vroegen we iedereen zelf iets te halen zodat we hele mand met dingetjes konden geven. Gaan mensen daar serieus moeilijk over doen omdat ze er nu meer geld aan uitgegeven en we dat normaal nooit doen.. wow..
ik ben echt met stomheid geslagen..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-20 11:47

Dat ik zo'n hoge eisen aan mezelf stel dat ik mezelf alleen maar in de weg zit ermee. -O-