Varekaj schreef:En Besita: verantwoord vakantie moet kunnen.
Frankrijk is ten eerste familiebezoek van 1 persoon. Ons verblijf staat op 100m van haar woning. Haar domein is 40ha. De dichtstbijzijnde buur is in vogelvlucht 1,5km. Er wonen 10 mensen in het dorp, en dat ligt 4km verderop. Zij zou voor ons de boodschappen doen en zorgen dat alles geïnstalleerd staat. Verder zijn ze ginds heel strikt in alles opvolgen, dat beperkt ook veel.
En voor je verder gaat met wijzen: ik heb express mijn verlof verlengd naar 3 weken om 10 dagen in quarantaine te kunnen blijven thuis, en indien gewenst kon ik ook op dag 5 na terugkeer een test kunnen krijgen via mijn werk alvorens terug te keren.
ja want jij bent echt de enige die verantwoord op vakantie gaat .. al die anderen zijn domme niet aan de regels houdende mensen
ik ben ook een week naar frankrijk geweest op een domein van 75 ha .. alleen paarden en natuur gezien
maar ik geef niet af op andere mensen die ook op vakantie zijn gegaan want misschien heb ik wel ergns naar het toilet geweest langs de snelweg of heb ik iets van eten afgehaald , getankt met de wagen etc
en dat het in het voorjaar met dat schitterende weer af en toe kon druk zijn in de natuur kan misschien best ( zelf nooit aan de hand gehad .. ja wielrenners die zijn er altijd vooral op zondag ) maar nu in de herfst en doordeweeks is het echt nergens druk
wil je rust ga dan naar NL ergens een huisje huren , limburg , zeeland etc die hebben geen vakantie nu dus ook geen last van volk en de regels komen overeen met hier