Ik kan mij voorstellen dat je je daar druk om kan maken dat je ouders naar Texel gaan, wat mij betreft moeten dit soort uitstapjes gewoon verboden worden momenteel

Weet niet of ik deze al had gedeeld, eergisteren scheen de zon en leek het mij een prima idee om even buiten te gaan zitten in mijn voortuin, want als het goed is is toch iedereen thuis, plus de stoep naast mijn voortuin is breed genoeg om anderhalf/2 meter uit te kunnen wijken zonder oversteken dus in theorie zou dat afstand houden voor passeerders mogelijk zijn. Ik ben echter in 30 minuten tijd 2x rakelings gepasseerd door dagjesmensen, eentje raakte mij zelfs (jas schuurde langs mij). Ik ben toen maar weer naar binnen gegaan, kan blijkbaar niet eens op mijn eigen terreintje buiten zitten omdat anderen voor mij willen bepalen dat afstand houden overrated is.
Ik verbaas mij hier elke dag weer wat er voorbij komt, ik woon in een bekende badplaats pal naast een park, volgens mij loopt er hier gewoon letterlijk net zo veel volk langs als normaal, of zelfs meer.
Dezenaam: misschien even contact opnemen met de webshop? Ik heb een keer gehad dat een pakket ook retour ging (was wel met dhl, maar ook met gedoe enzo) maar de webshop reageerde heel chill en stuurde gewoon hetzelfde product meteen nog een keer op zonder bijkomende kosten dus dat was wel heel fijn. Misschien dat dat voor jou ook werkt? Met wat mazzel heb je het dan alsnog snel in huis