Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 13:44

Bokt lag er 20 minuten uit :') daar hou ik niet van nu ik thuis stil zit.

Ik kan mij voorstellen dat je je daar druk om kan maken dat je ouders naar Texel gaan, wat mij betreft moeten dit soort uitstapjes gewoon verboden worden momenteel :o mensen kunnen of willen gewoon geen rekening houden met elkaar, ik vind het echt erg.

Weet niet of ik deze al had gedeeld, eergisteren scheen de zon en leek het mij een prima idee om even buiten te gaan zitten in mijn voortuin, want als het goed is is toch iedereen thuis, plus de stoep naast mijn voortuin is breed genoeg om anderhalf/2 meter uit te kunnen wijken zonder oversteken dus in theorie zou dat afstand houden voor passeerders mogelijk zijn. Ik ben echter in 30 minuten tijd 2x rakelings gepasseerd door dagjesmensen, eentje raakte mij zelfs (jas schuurde langs mij). Ik ben toen maar weer naar binnen gegaan, kan blijkbaar niet eens op mijn eigen terreintje buiten zitten omdat anderen voor mij willen bepalen dat afstand houden overrated is.
Ik verbaas mij hier elke dag weer wat er voorbij komt, ik woon in een bekende badplaats pal naast een park, volgens mij loopt er hier gewoon letterlijk net zo veel volk langs als normaal, of zelfs meer.

Dezenaam: misschien even contact opnemen met de webshop? Ik heb een keer gehad dat een pakket ook retour ging (was wel met dhl, maar ook met gedoe enzo) maar de webshop reageerde heel chill en stuurde gewoon hetzelfde product meteen nog een keer op zonder bijkomende kosten dus dat was wel heel fijn. Misschien dat dat voor jou ook werkt? Met wat mazzel heb je het dan alsnog snel in huis

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 13:51

Telpeva schreef:
Weet niet of ik deze al had gedeeld, eergisteren scheen de zon en leek het mij een prima idee om even buiten te gaan zitten in mijn voortuin, want als het goed is is toch iedereen thuis, plus de stoep naast mijn voortuin is breed genoeg om anderhalf/2 meter uit te kunnen wijken zonder oversteken dus in theorie zou dat afstand houden voor passeerders mogelijk zijn. Ik ben echter in 30 minuten tijd 2x rakelings gepasseerd door dagjesmensen, eentje raakte mij zelfs (jas schuurde langs mij). Ik ben toen maar weer naar binnen gegaan, kan blijkbaar niet eens op mijn eigen terreintje buiten zitten omdat anderen voor mij willen bepalen dat afstand houden overrated is.
Ik verbaas mij hier elke dag weer wat er voorbij komt, ik woon in een bekende badplaats pal naast een park, volgens mij loopt er hier gewoon letterlijk net zo veel volk langs als normaal, of zelfs meer.

Om die reden mijd ik dus winkels andere mensen hebben gewoon geen respect voor iemand anders zijn ruimte. -O-

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 13:51

DezeNaam schreef:
Post.nl... Heeft er iemand enig idee of je je geld terugkrijgt als ze een pakket zelf retour sturen? Ik wou mijn E-liquid laten leveren bij het postkantoor zelf zodat ik het af kan gaan halen. Maar op de track&trace staat dat het geweigerd is. Mijn pakket is nu terug 'afgeleverd' in Nederland. Maar wel ondertekend door iemand. (Ofwel staat de 'handtekening' op de pagina voor iets anders.)
Dit staat wel boven de track&trace zelf: "Dit is een retourpakket. Deze track & trace-info geldt voor de reis terug naar de afzender."

Ik snap enkel niet waarom het pakket geweigerd zou zijn..? Echt vervelend dit.

De enige reden die ik kan bedenken dat het geweigerd is, is dat de afleveradres en naam op hun naam en locatie staat.
Want dat mag niet.
Dus jou naam en adres moet op het pakket staan en daaronder moet staan : moet worden afgeleverd op postnl locatie.

Dus bvb naam achternaam
Adres
Afgeleverd op postnl locatie

En niet Bruna plaatsnaam
Hun adres

Hoop dat het iets duidelijk is zo. Maar even bellen met postnl dan kunnen hun je duidelijkheid geven

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 14:06

Marije_1997 schreef:
Locatie dicht misschien?

Nee.... Ik denk dat het probleem uiteindelijk is dat er nicotine inzit, en dat 'niet geleverd mag worden in België'. Echt, hypocrisie ten top. := Winkels waar ze e-liquids verkopen zijn dicht, maar sigaretten kan je natuurlijk wel nog overal vinden.

Citaat:
De enige reden die ik kan bedenken dat het geweigerd is, is dat de afleveradres en naam op hun naam en locatie staat.
Want dat mag niet.
Dus jou naam en adres moet op het pakket staan en daaronder moet staan : moet worden afgeleverd op postnl locatie.

Ik weet niet of ik het helemaal begrijp. Ik heb mijn oorspronkelijke naam en adres ingevuld, en dan 'laten afleveren op een andere locatie', bij Bpost.

Maar goed, ik vrees dus dat het aan de nicotine ligt. Misschien als ik het thuis had laten leveren dat ik het wel nog gewoon gekregen had, want het is wel naar België verstuurd uiteindelijk. Denk dat Bpost het dus geweigerd heeft. :+

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 14:08

DezeNaam schreef:
Marije_1997 schreef:
Locatie dicht misschien?

Nee.... Ik denk dat het probleem uiteindelijk is dat er nicotine inzit, en dat 'niet geleverd mag worden in België'. Echt, hypocrisie ten top. := Winkels waar ze e-liquids verkopen zijn dicht, maar sigaretten kan je natuurlijk wel nog overal vinden.

Citaat:
Want dat mag niet.

Ik weet niet of ik het helemaal begrijp. Ik heb mijn oorspronkelijke naam en adres ingevuld, en dan 'laten afleveren op een andere locatie', bij Bpost.

Maar goed, ik vrees dus dat het aan de nicotine ligt. Misschien als ik het thuis had laten leveren dat ik het wel nog gewoon gekregen had, want het is wel naar België verstuurd uiteindelijk. Denk dat Bpost het dus geweigerd heeft. :+

Oké, dan heb jij het goed gedaan.
Dat zou kunnen.

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 14:52

Dat Tinder vandaag een abbonment-optie gratis zou maken maar ik het nog steeds niet kan gebruiken. Zo jammer, wil Afrikanen aan de haak slaan :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 15:20

Na 2 uur worstelen met SPSS (statistiek programma) erachter komen dat je revisie slechter is dan het origineel, de uitkomsten grotendeels niet significant zijn en dat je dus een heel hoofdstuk van 2000 woorden kan schrijven over hoe slecht je het gedaan hebt. Gevolgd door een conclusie van 1400 woorden waarin je dit nog eens lekker samenvat. _O-

Echt top.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 15:22

Mijn mentale welzijn glijdt zo snel achteruit. Ik wil zo graag naar mn vriend en mn paard toe, aan mn bedrijf werken nu het mooi weer is en het kan, en gewoon niet vast zitten in huis. Ben een lopend hoopje sadness op het moment.

Edit: en mn vriend negeert me. Meen je die :\ En dan wel in de groepsapp antwoorden op iemand hé, kan het even niet zo goed hebben allemaal.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 15:50

Net even naar de action, was heel erg rustig anders was ik doorgereden uiteraard. Even wat spullen voor de kinderen gehaald (bal, klei) en een lampje voor de auto. Vanalles vermeden, vond het ook erg duidelijk met die strepen bij de kassa.

Kom ik de winkel uit en stap de lift in, wanneer de deuren dicht gaan zegt iemand wat. 1 oor is dicht, dus ik begrijp pas wat ze gezegd heeft wanneer de deur dicht is: of ze er ook bij kon. Echt: het was zo rustig, en dan wil je samen in de lift staan? Dat snap ik dan niet.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 16:39

Dat onze docenten al hebben laten doorschemeren dat we waarschijnlijk niet meer op school komen dit schooljaar. Nu komt het enerzijds wel goed samen met mijn overspanning. Maar mis toch wel de sociale contacten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 17:49

Dat ik ‘ gekraakt ‘ ben en nu best wel zeer doet :o

Dat het strand nu dicht is door alle dagjesmensen, en bedankt... Nu kunnen wij te paard er ook niet meer heen ;(

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 18:06

Mensen die niet terug reageren als ze het hebben gelezen.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 18:17

Dat ik met het ''ontspullen'' te veel heb weggegooid, en dus te veel papieren heb weggedaan.
Blijkt nu dat ik 2 papieren moet inscannen en opsturen naar het gezondheidsregister om hem als dekreu op de lijst te zetten. Heb ik nu dus maar 1 papier nog liggen die gebruikt kan worden, en de rest is foets. Niks online te vinden voor zover ik kan zien, en nieuwe shows zitten er even niet in.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 18:35

Al een aantal dagen ging het goed, dus vandaag weer naar mijn revalidatie gegaan. En nou ben ik weer thuis gekomen met terug keelpijn, hoofdpijn en moe. Ergens schaam ik me een beetje dat ik de deur uit ben gegaan maar ik had nergens meer last van .. Dus ik erger me nu aan dat gevoel en dat ik me weer rot voel.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 18:47

Mijn moeder die een ergernis over een stalgenoot vertaald heeft naar "dat regel ik wel even" en die stalgenoot heeft geappt. Hier krijg je dus nare sferen van op stal :n

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 19:12

Ik had mijn eerste online saxofoonles.
Hond zat boven maar zong mee. _-:(

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 19:19

Dat ik opzich over 2 weken tentamens heb en nog niets weet en dat me stress geeft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 19:32

luuntje schreef:
Ik had mijn eerste online saxofoonles.
Hond zat boven maar zong mee. _-:(

Dan weet je wel meteen hoe goed het ging. :D

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 20:00

Dat ik klaar lig in de bank voor de nieuwe persconferentie maar t niet opschiet.
Schiet op voor ik in slaap val!

Edit; direct na plaatsen begon het :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 20:11

Ineke2 schreef:
Dat ik ‘ gekraakt ‘ ben en nu best wel zeer doet :o

Dat het strand nu dicht is door alle dagjesmensen, en bedankt... Nu kunnen wij te paard er ook niet meer heen ;(

Eind van de week voel je je wss herboren. Tenminste dat had ik nadat ik voor het eerst goed gekraakt was. En doe het nu ook regelmatig zelf op de juiste manier. Zooo prettig. Ik heb er toen ongeveer een klein weekje echt last van gehad en toen had ik zoiets van omg wow ik voel me geweldig.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 20:38

Dat iedere huisarts die ik opzoek informatie heeft over afspraken in deze huidige situatie, en die van mij niet. Ik weet dus niet of mijn afspraak doorgaat. Morgen maar bellen maar ugh, zo weinig duidelijkheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 20:47

Droge handen , hele winter er tegenaan gehikt en nu begint het met barsten en bloeden -O- . Word weer smeren

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 21:06

Mensen die dingen verspreiden die totaal niet waar zijn..... ziekenhuis Velp zou volgens een doos leeg zijn. Nee poedersuiker het is geen ziekenhuis meer, maar nu een verzameling van verscheidene polis en organisaties die daar gevestigd zitten. Dus nee die bouw je niet ff om voor alle Corona patiënten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 21:21

Dat ik de persconferentie van rutte niet terug kan kijken op mijn tv, het liep uit en het programma dat er na kwam is niet beschikbaar om terug te kijken |o

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 21:26

Dat er nogsteeds geen duidelijkheid is over eind examens...