Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimberly1995 schreef:Maar jullie zien je vriend nu niet dan ivm corona? Wij spreken gewoon nog af..
Super leuk Berdien!
daffodil schreef:Ahhhh schattig!!!!
Nee de laatste keer dat ik hem zag was 22 maart. Daarna werd het natuurlijk echt een toestand en kregen we beiden een beetje de zenuwen.
Ik ben zzper en kan echt niet ziek worden. HIj vanwege zijn werk ook niet. Daarnaast loop ik mijn ouders en mijn zieke zusje na en dacht ja ga ik risico lopen omdat ik iemand heel graag wil zien of hou ik mijn ongeduld op en kijk hoe we hier doorheen laveren zonder af te spreken. Vooralsnog heb ik echt onwijs leuk contact en is dit nog niet eens zo slecht om je prille relatie wat meer diepgang te geven. Aan de andere kant vind ik het serieus stom en mis ik het lijfelijk contact!
Maar goed ik ga er nu van uit dat binnen nu en een week of 3 er wel wat verandert......hoop ik!
Hij vond het ook een hele normale opmerking. Hij vond het veel erger dat ik per ongeluk een keer een scheetje bij hem had gelaten.
wat een rare creaties lopen er toch rond op deze wereld.....was ie echt serieus?
maar goed ze heeft geen klagen, ze ziet me nu vaker dan normaal hahahaha en ik scoor karma punten! Neverland schreef:Ik heb ook weer wat meegemaakt. Mijn actie was niet bepaald slim, maar voelde me verdomd eenzaam door deze tijden.![]()
In ieder geval ik was terug bij mijn laatste date. En het ging goed. Begon hem deze keer ook echt leuk te vinden. Totdat ik hem uitnodigde om bij mij te slapen (eerste keer bij mij). We konden geen 18+ dingen doen omdat ik ergens last van had. We lagen op de bank samen en ik zei dat ik naar bed ging omdat ik moe was. Vroeg hij: "Dat is prima. Waar kan ik me aftrekken? Op je bank? Of op je tapijt???"
Ik had echt even een momentje nodig om dat te verwerken. Daarna heb ik hem naar huis gestuurd.Hij vond het ook een hele normale opmerking. Hij vond het veel erger dat ik per ongeluk een keer een scheetje bij hem had gelaten.
Ik heb weer geleerd hoor...

Maar toen had ik echt zo'n gevoel van: wtf overkomt me nu weer.
Neverland schreef:Het was helaas echt serieus bedoelt. Heb hem een paar keer gevraagd of hij nou serieus was.
"Ja en waarom mag jij wel scheetjes laten en mag ik mij niet aftrekken op je bank??? Daar zit toch geen verschil in???"
Nu kan ik er om lachen.Maar toen had ik echt zo'n gevoel van: wtf overkomt me nu weer.
Maar voorlopig dus geen dates voor mij! Na corona zie ik wel weer.
Wat een figuur joh!
Mijn god zeg, wat een droeftoeter.
Rytir schreef:Neverland, snap niet dat je dit pareltje hebt laten gaan...![]()
Ik heb spijt dat ik geen screenshot heb genomen net op happn om jullie te vermaken. 'P*psl*t gezocht'. Zou daar iemand op happen vraag ik mij dan af

Maar dat zal hij vast niet zijn!