Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 19:08

Maar jullie zien je vriend nu niet dan ivm corona? Wij spreken gewoon nog af..

Super leuk Berdien!

Alja

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 20:04

Super leuke omslag berdien!

Yvanka ook van harte met jullie samenwoon stap :)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 20:05

Ahhhh schattig!!!!

Nee de laatste keer dat ik hem zag was 22 maart. Daarna werd het natuurlijk echt een toestand en kregen we beiden een beetje de zenuwen.

Ik ben zzper en kan echt niet ziek worden. HIj vanwege zijn werk ook niet. Daarnaast loop ik mijn ouders en mijn zieke zusje na en dacht ja ga ik risico lopen omdat ik iemand heel graag wil zien of hou ik mijn ongeduld op en kijk hoe we hier doorheen laveren zonder af te spreken. Vooralsnog heb ik echt onwijs leuk contact en is dit nog niet eens zo slecht om je prille relatie wat meer diepgang te geven. Aan de andere kant vind ik het serieus stom en mis ik het lijfelijk contact!

Maar goed ik ga er nu van uit dat binnen nu en een week of 3 er wel wat verandert......hoop ik!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 20:12

kimberly1995 schreef:
Maar jullie zien je vriend nu niet dan ivm corona? Wij spreken gewoon nog af..

Super leuk Berdien!

Ik spreek ook nog gewoon af.
Wij hebben al 2 jaar wat samen, raar om elkaar dan niet te zien.
We doen verder daarbuiten allebei voorzichtig.

Gefeliciteerd Berdien, eindelijk officieel!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 10:41

daffodil schreef:
Ahhhh schattig!!!!

Nee de laatste keer dat ik hem zag was 22 maart. Daarna werd het natuurlijk echt een toestand en kregen we beiden een beetje de zenuwen.

Ik ben zzper en kan echt niet ziek worden. HIj vanwege zijn werk ook niet. Daarnaast loop ik mijn ouders en mijn zieke zusje na en dacht ja ga ik risico lopen omdat ik iemand heel graag wil zien of hou ik mijn ongeduld op en kijk hoe we hier doorheen laveren zonder af te spreken. Vooralsnog heb ik echt onwijs leuk contact en is dit nog niet eens zo slecht om je prille relatie wat meer diepgang te geven. Aan de andere kant vind ik het serieus stom en mis ik het lijfelijk contact!

Maar goed ik ga er nu van uit dat binnen nu en een week of 3 er wel wat verandert......hoop ik!

Ik denk dat je met een week of drie echt niet ruim genoeg zit. Fit gaat echt nog veel langer duren. Reken maar op juli ofzo, als het niet nog langer wordt.

Wat fijn dat het verder niet met iedereen nog goed gaat.

Hier staat het tinderen op een heel heel laag pitje. De meeste mannen zijn gewoon stom tbh en ik merk dat ik vaak toch ga zitten vegelijken met mijn ex. Als in, ik ben niet klaar voor iets nieuws.

Ik had een poosje terug wel een hele leuke match, maar die deed mij uiteindelijk heel erg denken aan mijn eerste echte vriendje en dat was niet persee wat ik weer zou willen. Dus dat maar weer gelaten van het was.

Dus nu hou ik me lekker bezig met de hond, mn paard, het beetje werk wat ik ik kan doen.

Hoe komen jullie de dagen door?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:49

Nou we hebben het er gisteren maar even over gehad......om ons heen zien we mensen die gewoon wel elkaar blijven zien en als we in 1 huis gewoond hadden, was dat ook het geval. We doen verder echt moeite om zo weinig mogelijk met mensen in aanraking te komen dus heel stiekem hebben we het voorzichtig over aankomend weekend gehad....

Nou ik hang de vlag uit hahahaha! Wordt het toch nog een leuke koningsdag :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:58

Weet je, je kan niet helemaal uit elkaar blijven, belangrijkste is geen groepen zodat de besmetting niet in 1x gebeurt maar geleidelijk aan.
Anders raken de ziekenhuizen overbelast.
En zorgen dat je de ouderen en zwakkeren beschermt.
Dan kan het niet zoveel kwaad.
Heb ik mij laten vertellen door een expert.
Zo creëren je geleidelijke groepsimmuniteit.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:03

Ik geef je groot gelijk Daffodil! Ook voor we vriendje/vriendinnetje werden zagen wij elkaar gewoon nog. Hij ziet verder niemand, en ik zie alleen mensen op afstand haha! Dus met dat in het achterhoofd zijn we gewoon bij elkaar geweest de afgelopen weken.

Hopelijk kunnen jullie elkaar inderdaad volgend weekend zien!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:05

Ik heb ook weer wat meegemaakt. Mijn actie was niet bepaald slim, maar voelde me verdomd eenzaam door deze tijden. :+

In ieder geval ik was terug bij mijn laatste date. En het ging goed. Begon hem deze keer ook echt leuk te vinden. Totdat ik hem uitnodigde om bij mij te slapen (eerste keer bij mij). We konden geen 18+ dingen doen omdat ik ergens last van had. We lagen op de bank samen en ik zei dat ik naar bed ging omdat ik moe was. Vroeg hij: "Dat is prima. Waar kan ik me aftrekken? Op je bank? Of op je tapijt???"

Ik had echt even een momentje nodig om dat te verwerken. Daarna heb ik hem naar huis gestuurd. :Y) Hij vond het ook een hele normale opmerking. Hij vond het veel erger dat ik per ongeluk een keer een scheetje bij hem had gelaten.

Ik heb weer geleerd hoor... :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:10

Neverland 8)7 wat een rare creaties lopen er toch rond op deze wereld.....was ie echt serieus?

Wij hebben echt verder met niemand contact. Ik werk thuis (altijd al), geef wat les maar das altijd op afstand en kom niet bij familie of andere mensen over de vloer en hij ook niet. Hij werkt alleen maar......

Ik doe boodschappen voor mijn moeder en mijn zusje, gooi alles nog steeds bij de deur af. Gaat helemaal prima. Voor wat betreft mijn moeder, zou dat altijd mogen :D maar goed ze heeft geen klagen, ze ziet me nu vaker dan normaal hahahaha en ik scoor karma punten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:10

Neverland schreef:
Ik heb ook weer wat meegemaakt. Mijn actie was niet bepaald slim, maar voelde me verdomd eenzaam door deze tijden. :+

In ieder geval ik was terug bij mijn laatste date. En het ging goed. Begon hem deze keer ook echt leuk te vinden. Totdat ik hem uitnodigde om bij mij te slapen (eerste keer bij mij). We konden geen 18+ dingen doen omdat ik ergens last van had. We lagen op de bank samen en ik zei dat ik naar bed ging omdat ik moe was. Vroeg hij: "Dat is prima. Waar kan ik me aftrekken? Op je bank? Of op je tapijt???"

Ik had echt even een momentje nodig om dat te verwerken. Daarna heb ik hem naar huis gestuurd. :Y) Hij vond het ook een hele normale opmerking. Hij vond het veel erger dat ik per ongeluk een keer een scheetje bij hem had gelaten.

Ik heb weer geleerd hoor... :')

Noooo, wat is dat voor idioot joh :n :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:15

Het was helaas echt serieus bedoelt. Heb hem een paar keer gevraagd of hij nou serieus was. 8)7

"Ja en waarom mag jij wel scheetjes laten en mag ik mij niet aftrekken op je bank??? Daar zit toch geen verschil in???"

Nu kan ik er om lachen. :') Maar toen had ik echt zo'n gevoel van: wtf overkomt me nu weer.

Maar voorlopig dus geen dates voor mij! Na corona zie ik wel weer. :D

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:17

Neverland schreef:
Het was helaas echt serieus bedoelt. Heb hem een paar keer gevraagd of hij nou serieus was. 8)7

"Ja en waarom mag jij wel scheetjes laten en mag ik mij niet aftrekken op je bank??? Daar zit toch geen verschil in???"

Nu kan ik er om lachen. :') Maar toen had ik echt zo'n gevoel van: wtf overkomt me nu weer.

Maar voorlopig dus geen dates voor mij! Na corona zie ik wel weer. :D

Goh, hebben wij een date gehad met dezelfde? :+
Ik had pas een date die dronken op de bank zat en met z'n ex , scharrel en beste vriendin heeft gebeld.

@daffodil groot gelijk hoor!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:40

Neeeee Neverland :oo :') :') Wat een figuur joh!

En Nathalie, hij belde ze waar jij bij was??

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:31

Berdien schreef:
Neeeee Neverland :oo :') :') Wat een figuur joh!

En Nathalie, hij belde ze waar jij bij was??

Ja haha, videobellen nog wel. Het mag duidelijk zijn dat het niks is geworden :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:01

Wtf Neverland... Excuus namens de rest van de mannelijke bevolking :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:21

Neverland, noooooo serieus dat ga je niet menen....hooowlyyyy oliebol

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:26

Slap aftreksel van een man :+

werkelijk wat een types komen jullie tegen.. misschien ben ik te normaal voor Tinder :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:38

Hahahahaha dit meen je toch niet _O- Mijn god zeg, wat een droeftoeter.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 14:37

Ik heb Tinder maar weer tot nader order van mn telefoon af gehaald... ik werd er helemaal gek van... ik ben eventjes zo klaar met mannen.

Zoiets als Neverland, dat gebeurd mij dus ook. Mannen zijn zo raar op het moment... en door die hele corona thuiszit BS lijkt het wel of ze des de meer op jacht zijn naar een pleziertje. Ik heb daar echt geen behoefte aan.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 21:21

Neverland, snap niet dat je dit pareltje hebt laten gaan... _O-

Ik heb spijt dat ik geen screenshot heb genomen net op happn om jullie te vermaken. 'P*psl*t gezocht'. Zou daar iemand op happen vraag ik mij dan af O:)

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 22:01

Dat klinkt ook echt als een pareltje Rytir :')

Gebruiken jullie die paspoort functie?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 01:47

Rytir schreef:
Neverland, snap niet dat je dit pareltje hebt laten gaan... _O-

Ik heb spijt dat ik geen screenshot heb genomen net op happn om jullie te vermaken. 'P*psl*t gezocht'. Zou daar iemand op happen vraag ik mij dan af O:)

Happen. :')

HAPPEN!! :') _O-

Nou, misschien als iemand op zoek is naar een b#fkoning. :') Maar dat zal hij vast niet zijn!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 08:27

Hahahahaha happen.....goed hij is weer te flauw.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 08:30

Ik snap hem nu pas :')