Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 00:13

Niene87 schreef:
Alwiene schreef:
Hey Niene87 haal dat es weg joh, zo hoeft ze helemaal niets meer zelf te doen {:)-:(

Wwaaaah foutje
Ik dacht dat ze hierboven reageerde
Snel nog tekst gewijzigd :)

<3 <3 <3

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 00:14

Nessa schreef:
Ja ik dacht. Ah genoeg hints om mee te werken. Maar nog niks. Niks voorzeggen hoor. Ben nog maar net aan het zoeken. En als ik hulp nodig heb vraag ik het. Voorzeggen zou flauw zijn. Ook niet leuk voor mijn santa.

Komt goed :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 00:20

Africanlady? Dat verklaart alleen niet de dubbele letters (dragon kan wijzen op Westeros). En krabt was de kattenpagina van Bokt...

Dus.. Africanlady, ben jij mijn Secret Santa? :D

Anders zou ik het echt niet weten :')
Laatst bijgewerkt door Marjo op 20-12-18 00:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Ramona1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 00:20

Haha cnterpstra!

Klopt ik ben jou SS het gebakje stond niet perse voor de banketbakkers opleiding maar wel heel slim gedacht van je :P het is een brokking gebakje! Echt het gebakje van Dordrecht! Maar heel goed geraden :D

Hoop dat alles in de smaak valt :o
Vond het echt leuk om voor je te shoppen!!!

Ramona1993

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 00:24

Ik ben er overigens zelf nog niet uit wie mijn SS is! Hint zou op het pakket moeten zitten omdat mijn SS hem vergeten was om in de doos te doen maar er zat alleen een lief kaartje op de doos! Ik weet nu dus niet of dit kaartje de hint is of dat de postmeneer per ongeluk iets verloren is onderweg :=

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 00:32

Ramona1993 schreef:
Ik ben er overigens zelf nog niet uit wie mijn SS is! Hint zou op het pakket moeten zitten omdat mijn SS hem vergeten was om in de doos te doen maar er zat alleen een lief kaartje op de doos! Ik weet nu dus niet of dit kaartje de hint is of dat de postmeneer per ongeluk iets verloren is onderweg :=

Heb je degene die je eerder schreef in je posts al gevonden ?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 00:38

dauphine dauphine dauphine..!!!

Ben jij mijn Secret Santa?! :D

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 00:50

Yes! Mijn pakket is er ook! *\%/*

Maarrr... ben nu net thuis en moet morgen weer werken, dus moet echt naar bed nu... Morgenavond ga ik ‘m uitgebreid onderzoeken en uitpakken O:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 06:46

Secret Santa Hint

Citaat:
Mariekeoo
“Je bent met de gok voor castamickey in de goede richting, maar hebt niet de juiste bokker gevonden. Kijk nogmaals goed naar de afzender van je gedicht en gebruik dit bij het zoeken naar jouw secret santa”

Citaat:
Rambogirl
"Mijn boktnaam is in de kaart te vinden"

Citaat:
Deeskuh88
“Santa komt je te hulp, probeer het eens zo: Мої вуха ніколи не мерзнуть“

Citaat:
Michelle96, Santa heeft nog een cadeautje voor jouw ontvangen van ome Ali, raad zijn of haar naam en hij/zij zal het opsturen...

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 07:07

_KiMbErLeY_ schreef:
obelix schreef:
Sorry SS, het vriendinnetje besloot om te gaan bevallen, dus ik zit in 't zkhs. Mijn pakketje Moet dus nog even wachten. := :))

Ik vergeef het je!

Edit... gefeliciteerd natuurlijk :)

Zou wel heul toevallig zijn als je mij hebt _O-

Hahaha thanx, ga zo weer terug naar 't zkhs, we gaan vandaag weer verder, dus de baby is er nog niet. ;)

Enne nee ik heb jou niet, mijn SS heeft haar pakket al, gaat om m'n eigen pakket die ik open moet maken nog. ;) :)) :#

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 08:24

Nou ik zou vandaag nog erg zijn maar zit met een ziek mannetje hier. Dus hele dag thuis. Pakketje mag dus wel komen vandaag... haha

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 08:34

M_D_H schreef:
Secret Santa Hint
Citaat:
Deeskuh88
“Santa komt je te hulp, probeer het eens zo: Мої вуха ніколи не мерзнуть“

My ears are never freezing. Oh, help. Ik voel me zo dom nu -O-

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 08:38

Als ik goed heb geteld moeten er vandaag (of nog later) nog 17 pakketten binnenkomen!

Ik ben zoooo nieuwsgierig. :o :D

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 08:49

Ramona1993 schreef:
Haha cnterpstra!

Klopt ik ben jou SS het gebakje stond niet perse voor de banketbakkers opleiding maar wel heel slim gedacht van je :P het is een brokking gebakje! Echt het gebakje van Dordrecht! Maar heel goed geraden :D

Hoop dat alles in de smaak valt :o
Vond het echt leuk om voor je te shoppen!!!

Oh, haha...dat moet ik dan eens googlen. Daar had ik nog nooit van gehoord, ook al heb ik familie in Dordrecht wonen :') . Ik vond mijn idee voor dat plaatje ook wel goed gevonden dan :+ .

En jaaaa, ik vind mijn ontvangen pakket echt geweldig <3 ! Ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar echt alles erin schreeuwt "dit is voor Chantal :j " ! Ik zou het allemaal zo zelf uitgezocht kunnen hebben, zo goed heb je mijn stijl weten te vinden. Die muts is ook echt top! Onwijs bedankt voor alle moeite, de topcadeaus en lieve woorden op de kaartjes! Ik ben er nog steeds een beetje ondersteboven van hoe een "vreemde" zo'n mooi pakket voor mij kan samenstellen. En die foto in dat lijstje...echt die foto...hij staat middenop mijn eettafel voorlopig. Ik ga er een mooi plekje voor verzinnen, maar voor nu wil ik het zo vaak mogelijk zien. Echt een geweldig, persoonlijk cadeau <3 ! Dus lieve Ramona, het valt zeker weten allemaal in de smaak (...en die koekjes voor mijzelf zijn zo lekker dat ik inmiddels het halve pak al op heb gegeten 8-) ).

Zo, vandaag is mijn vrije dag. Als ik vanmiddag thuis kom van mijn paard ga ik eens alle reeds ontvangen pakketjes bekijken. Even meegenieten van wat anderen allemaal hebben gekregen!

Edit: Okey, je hebt gelijk...als ik brokking in typ, vult Google automatisch het woord Dordrecht erachter aan. En de plaatjes zijn echt exact gelijk aan jouw hint. Gelukkig paste het ook bij je banketbakkersopleiding, want dit had ik niet geweten :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 09:19

mariekeoo schreef:
xJitskee ben jij dan mijn SS :D

Jaa *\o/*
Zoals je ziet had ik gisteravond net een extra hint naar de organisatie gestuurd aangezien je al op de goede weg was met de bonte paarden. en ik maar denken dat mijn hint te makkelijk zou zijn, gelukkig viel dat mee :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 09:31

Ik wil geen hulp, ik kan zaterdag pas verder met raden hoop ik, want ik heb morgen een toets en nog niet zo heel goed geleerd. Ik ga alle mensen die dan nog over zijn af met woonplaats Doetinchem, want daar zit de Graafschap. Als dat fout blijkt dan weet ik niet meer waar te zoeken. Misschien ben ik gewoon slecht met zoeken. Het liedje ken ik niet. Het plaatje met de kreeft zegt me zo ook niks. Maar ik heb dan ook nog niet echt goed gezocht, want ik probeer te leren. Dus het was echt niet naar richting mijn SS bedoelt, ik vind het pakket juist helemaal geweldig.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 10:14

Probeer dan ook niet zo te mopperen Fenna. Want dat komt alsnog niet leuk over.

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 10:17

Het enige wat ik me kan bedenken qua gebruikersnamen zonder oren is een appel. Apple is al geraden. xApple dan misschien? Of denk ik helemaal verkeerd? Het laat me zelfs op mijn werk niet los _O-

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 10:23

@zorro, het was mopperen op mezelf dat ik zo stom ben dat ik er niet uit kom, heeft helemaal niks met mijn SS te maken, maar ik post vanaf nu wel niks meer, kan ik het ook niet verkeerd doen en hebben jullie het weer gezellig. De kreeft is toch ook een sterrenbeeld, of denk ik nu weer te diep na.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 10:36

Marjoow schreef:
Africanlady? Dat verklaart alleen niet de dubbele letters (dragon kan wijzen op Westeros). En krabt was de kattenpagina van Bokt...

Dus.. Africanlady, ben jij mijn Secret Santa? :D

Anders zou ik het echt niet weten :')

Nee sorrie :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 10:53

Shoot. Dan zou ik echt niet weten hoe ik verder moet zoeken :')
Ben alle profielen afgegaan gisteren :')

Waarschijnlijk is het er dus zo een waarvan je achteraf zegt "Oooooooja. Logisch"

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 10:54

Deeskuh88 schreef:
Het enige wat ik me kan bedenken qua gebruikersnamen zonder oren is een appel. Apple is al geraden. xApple dan misschien? Of denk ik helemaal verkeerd? Het laat me zelfs op mijn werk niet los _O-

Ik was iemand anders zijn SS :D Sorry

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 11:11

Hmmm Postnl haalde een geintje met me uit. Dacht even dat mijn pakket aan de andere kant van de stad afgeleverd was, verzopen en al :') nog steeds geen idee wat dat pakket zou moeten zijn maar ze konden me wel vertellen dat er een pakket gepland stond voor vanmiddag en dat kan niet missen :))

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 11:15

Hmm, ik denk dus in de verkeerde richting. En ongetwijfeld als ik het ooit wel weet, denk ik: Ooooohja

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 11:17

Ik heb mijn pakket daarnet op de post gedaan *\%/*

Goed, het geintje is leuk geweest >;) :roll: :evaw: