Niene87 schreef:Alwiene schreef:Hey Niene87 haal dat es weg joh, zo hoeft ze helemaal niets meer zelf te doen
Wwaaaah foutje
Ik dacht dat ze hierboven reageerde
Snel nog tekst gewijzigd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ramona1993 schreef:Ik ben er overigens zelf nog niet uit wie mijn SS is! Hint zou op het pakket moeten zitten omdat mijn SS hem vergeten was om in de doos te doen maar er zat alleen een lief kaartje op de doos! Ik weet nu dus niet of dit kaartje de hint is of dat de postmeneer per ongeluk iets verloren is onderweg
Citaat:Mariekeoo
“Je bent met de gok voor castamickey in de goede richting, maar hebt niet de juiste bokker gevonden. Kijk nogmaals goed naar de afzender van je gedicht en gebruik dit bij het zoeken naar jouw secret santa”
Citaat:Rambogirl
"Mijn boktnaam is in de kaart te vinden"
Citaat:Deeskuh88
“Santa komt je te hulp, probeer het eens zo: Мої вуха ніколи не мерзнуть“
Citaat:Michelle96, Santa heeft nog een cadeautje voor jouw ontvangen van ome Ali, raad zijn of haar naam en hij/zij zal het opsturen...
_KiMbErLeY_ schreef:obelix schreef:Sorry SS, het vriendinnetje besloot om te gaan bevallen, dus ik zit in 't zkhs. Mijn pakketje Moet dus nog even wachten.![]()
Ik vergeef het je!
Edit... gefeliciteerd natuurlijk
Zou wel heul toevallig zijn als je mij hebt
Ramona1993 schreef:Haha cnterpstra!
Klopt ik ben jou SS het gebakje stond niet perse voor de banketbakkers opleiding maar wel heel slim gedacht van jehet is een brokking gebakje! Echt het gebakje van Dordrecht! Maar heel goed geraden
Hoop dat alles in de smaak valt![]()
Vond het echt leuk om voor je te shoppen!!!