Ik drink geen koffie, maar kan dan wel wat op voorraad hebben. M'n ouders en zus enzo drinken het wel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smallheal schreef:Vind dat zoiets raars. Wanneer je zelf geen frisdrank in huis hebt voor visite omdat je t zelf niet drinkt is oke maar koffie MOET je perse in huis hebben
Relaxed schreef:Smallheal schreef:Vind dat zoiets raars. Wanneer je zelf geen frisdrank in huis hebt voor visite omdat je t zelf niet drinkt is oke maar koffie MOET je perse in huis hebben
Ik moet niks hoorIk doe het geheel uit vrije wil omdat ik weet dat mijn familie en vrienden wel graag koffie drinken
Bier idem, gewoon wat blikjes in de koelkast en verder haal ik wat als mensen op visite komen en ik weet wat ze drinken.
Marjo schreef:Buiten verjaardagen om vraag ik mensen vaak zelf drinken mee te nemen (buiten koffie of thee uiteraard). Vind het ook zo zonde om voor 1 avond bv een hele fles coca cola te moeten halen waar je vervolgens de helft van weg kan gooien. Zelf neem ik ook vaak wat mee.
Captain schreef:Marjo schreef:Buiten verjaardagen om vraag ik mensen vaak zelf drinken mee te nemen (buiten koffie of thee uiteraard). Vind het ook zo zonde om voor 1 avond bv een hele fles coca cola te moeten halen waar je vervolgens de helft van weg kan gooien. Zelf neem ik ook vaak wat mee.
Ik geef dat gewoon weer met ze mee!Pas hadden we wijn van werk gekregen, zus en schoonzus kwamen een avond spelletjes spelen, en toen de fles nog niet op was gewoon mee gegeven, anders gooi ik het inderdaad weg en dat is zonde!
Marjo schreef:Buiten verjaardagen om vraag ik mensen vaak zelf drinken mee te nemen (buiten koffie of thee uiteraard). Vind het ook zo zonde om voor 1 avond bv een hele fles coca cola te moeten halen waar je vervolgens de helft van weg kan gooien. Zelf neem ik ook vaak wat mee.
Flying_Angel schreef:Hier vraag ik het ook altijd even wat iemand graag lust als die op visite komt.
Water of ranja is wat karig aanbod, tenzij iemand aangeeft alleen water te willen. Ook puur uit mezelf, soort gastvrijheid.
LWDaisy schreef:Flying_Angel schreef:Hier vraag ik het ook altijd even wat iemand graag lust als die op visite komt.
Water of ranja is wat karig aanbod, tenzij iemand aangeeft alleen water te willen. Ook puur uit mezelf, soort gastvrijheid.
Water, ook zoiets dat ik standaard niet in huis heb, ik krijg het niet binnen
Ineke2 schreef:Marjo schreef:Buiten verjaardagen om vraag ik mensen vaak zelf drinken mee te nemen (buiten koffie of thee uiteraard). Vind het ook zo zonde om voor 1 avond bv een hele fles coca cola te moeten halen waar je vervolgens de helft van weg kan gooien. Zelf neem ik ook vaak wat mee.
O met fris drink ik het zelf wel op, ook al haal ik zelf haast niet voor mezelf. Wat ik met bijvb cola dan wel eens doe is kleinere flesjes halen.
Marjo schreef:Ik denk dat als ik later eindelijk een eigen huis heb, ik zo'n nespresso apparaat koop met van die cupjes, maar dan ook voor warme chocomel
Ik drink geen koffie, maar kan dan wel wat op voorraad hebben. M'n ouders en zus enzo drinken het wel.
LWDaisy schreef:Flying_Angel schreef:Hier vraag ik het ook altijd even wat iemand graag lust als die op visite komt.
Ineke2 schreef:LWDaisy schreef:
Er zit standaard water in de kraan toch? Hier wel