Klinkt als een geslaagde date Storm. Ben benieuwd naar het vervolg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Beetje wanhopig...?
Ik kreeg twee weken terug een appje van een scharrel die ik al minstens 2.5 jaar niet gezien heb dat hij nú onderweg naar mijn huis in Utrecht was. Ik woon al 4 maanden aan de andere kant van de wereld en al twee jaar niet meer in dat huis.

Alja schreef:SophievdV schreef:Het hangt in de lucht zeker? Ik had een date met een man die zo niet mijn type is (eind 2017). Die smste gisteren ook! Heb niet gereageerd..
Die smste ook echt nog?
Zou ook niet reageren, kost geld

Wel met een goed excuus, hij komt nu donderdag langs.
kwam zo onverwachts. En toen ging hij los, en appte er vrolijk op los Storm schreef:Pffff mannen, ik snap er weinig van...
Eergisteren date gehad en gezoend. Was best prettig. Maar hij appte weinig en ik liet het een beetje los, dacht dat hij geen klik had eigenlijk en ik vroeg me zelfs af waarom hij me dan gezoend had.
Vanavond appte hij dat hij over de snelweg reed en ik appte een tijdje later dat hij ook een stukje om had kunnen rijden richting mijn huis. Toen reageerde hij dat hij dat heeeeel graag had willen doenkwam zo onverwachts. En toen ging hij los, en appte er vrolijk op los