Als ik dichterbij woonde had ik best wel eens foto's van je knapperds willen maken [***]! Niet dat ik een 'echte' fotograaf ben maarokee haha
Hier ook altijd fotografen welkom voor mijn kleine draak Bos ligt naast stal, ideaal! Omgeving Dalfsen (Overijssel)
Anoniem
Geplaatst: 09-02-19 19:30
Dank je Het hoeft van mij ook geen 'echte fotograaf' te zijn (wanneer ben je dat eigenlijk? ) maar al er iemand die tijd heeft en wel eens een camera vastgehad heeft wat wil komen proberen ben ik al blij. Het is gewoon moeilijk om alles in je uppie te managen, zeker met pony's die heel graag in je buurt zijn ...
Als er iemand in Noord-Holland woont omgeving Hoorn en die het leuk vind om fotos bij mij en mn paard willen maken heel graag! heb evt zelf een spiegelreflex camera. Inmiddels de 6,3k Volgers
Ik blijf hangen op 1018 volgers. Maar moet zeggen dat ik sinds deze week een stuk minder gemotiveerd ben. Zit er aan te denken ook om 1 dag in de week niet te posten.
Nog iemand problemen met Instagram momenteel? Als ik naar m'n meldingen ga (op het hartje klikken) sluit die de hele app af... Heb al m'n telefoon opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd