Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 23:08

Vallen sommige gesprekken niet stil wegens angst van jezelf? Zodra het interessant/leuk wordt, dat je onbewust het gesprek afblokt (door sarcasme??) Zodat daten er niet van komt.

Ik besef net dat ik dit heb. Enkele leuke matchen maar zodra het richting date gaat, dan verdwijnt mijn zelfvertrouwen. In plaats van mijn moed bij elkaar te nemen en ingaan op de (soms subtiele, soms ook niet) date, ga ik lopen. Die muur rond mij moet afgebroken worden maar het vergt me veel moed.

Ik heb date van deze avond afgezegd, uit angst dat het leuk zou worden. Hij kwaad en ik weet niet of ik een tweede eerste date al dan niet durf te vragen..

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 01:34

Geryon schreef:
Iedereen ziet wel dat het sarcastisch is. :+ maar het is meer, er zit ook een deel zelfmedelijden in.
In gesprekken die wij wel eens hebben gehad flessuh vond ik het ook opvallend dat je erg pessimistisch bent en erg sarcastisch door onzekerheid. Geloof me dat merkt iedere vrouw op. Zal zeer zeker ook in je tindergesprekken zijn. Dus misschien toch wel iets om over na te denken :)

Dit merk ik idd ook in onze gesprekken. Misschien zoals eerder gezegd: fake it till u make it

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 01:45

mirthheee schreef:
Geryon schreef:
Iedereen ziet wel dat het sarcastisch is. :+ maar het is meer, er zit ook een deel zelfmedelijden in.
In gesprekken die wij wel eens hebben gehad flessuh vond ik het ook opvallend dat je erg pessimistisch bent en erg sarcastisch door onzekerheid. Geloof me dat merkt iedere vrouw op. Zal zeer zeker ook in je tindergesprekken zijn. Dus misschien toch wel iets om over na te denken :)

Dit merk ik idd ook in onze gesprekken. Misschien zoals eerder gezegd: fake it till u make it

ACH ja ik kan heel optimistisch zijn hoor, maar vaak heb ik ook zoiets van uitgaan van het ergste, dan valt het altijd mee. En ja soms switch ik onbewust heen en weer. Zal eens proberen er wat op te letten :)

HappyBuddha

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 09:44

Ik had een tindermatch, een militair. Eerst even best leuk mee gepraat, nummers uitgewisseld, maar op whatsapp kwam die echt super claimerig over, dus ik heb een beetje afstand gehouden. Nu kreeg ik vanmorgen een berichtje dat ik een vieze aandachtszoeker ben en alleen maar op zoek ben naar seks (terwijl we t daar niet eens over hebben gehad) :'). Dus ik reageerde van dat hij tinder niet zo serieus moest nemen als hij zo graag echt iets wilde met een meid.

Nouuuuu waar ik toen allemaal wel niet voor werd uitgemaakt :'). Ik ben een prutsmuts met een bepaalde ziekte, hij zou zorgen dat Mn nummer met foto's online kwamen, en hij begon te dreigen met dat hij weet waar ik woon en werk. :')

Dat soort mensen snap je toch ook echt niks van.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 10:13

SophieFT schreef:
Ik had een tindermatch, een militair. Eerst even best leuk mee gepraat, nummers uitgewisseld, maar op whatsapp kwam die echt super claimerig over, dus ik heb een beetje afstand gehouden. Nu kreeg ik vanmorgen een berichtje dat ik een vieze aandachtszoeker ben en alleen maar op zoek ben naar seks (terwijl we t daar niet eens over hebben gehad) :'). Dus ik reageerde van dat hij tinder niet zo serieus moest nemen als hij zo graag echt iets wilde met een meid.

Nouuuuu waar ik toen allemaal wel niet voor werd uitgemaakt :'). Ik ben een prutsmuts met een bepaalde ziekte, hij zou zorgen dat Mn nummer met foto's online kwamen, en hij begon te dreigen met dat hij weet waar ik woon en werk. :')

Ehhh ik zou melding maken bij z'n baas :') zo hoort een proffesionele militair zich niet te gedragen... en anders de politie mafkees

@flessuh je komt idd erg cynisch over en mensen die je nog niet kennen nemen dat dan ook niet met een korreltje zout.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 10:25

SophieFT schreef:

Ben heel benieuwd wie

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 10:40

Blue_flower schreef:
SophieFT schreef:

Ben heel benieuwd wie

Denk je hem te herkennen? T begint met een D

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 10:45

Een D zegt me niets :) maar het had wel een bekende kunnen zijn :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 11:37

SophieFT schreef:

Mocht hij dat inderdaad doen gewoon aangifte doen. Als hij inderdaad militair is geeft dat hem nog meer problemen dan bij een normale burger.

maar echt.. wat een mafketels zijn er ook zeg :')

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 13:29

Flessuh schreef:
SophieFT schreef:

Mocht hij dat inderdaad doen gewoon aangifte doen. Als hij inderdaad militair is geeft dat hem nog meer problemen dan bij een normale burger.

maar echt.. wat een mafketels zijn er ook zeg :')

Ik ga er niet van uit dat het nodig is, want hij heeft geen andere fotos van mij dan die op mijn Facebook te vinden zijn. En mijn adres zou wel heel knap zijn als die dat weet, want dat is echt nergens te vinden. Maar vind het zo sneu, en dan vooral dat hij inderdaad militair is. Sukkel :')

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 14:38

Hmm ik vind militairen over het algemeen ook erg leuk maar deze klinkt wel erg verknipt.. zowaar nog erger verknipt als mijn foute (militaire) match.

Ff serieus.. er lopen op Schiphol zooo veel mooie marechaussee rond dat is echt ongelofelijk. Je kunt wel zeggen dat ik erg blij ben met mijn nieuwe baan! Vandaag ging ik in de kantine bijna op een geweer staan.. had ie ff tussen de tafels gelegd waardoor je eroverheen moest stappen _O-

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 19:18

Pascalle90 schreef:
Hmm ik vind militairen over het algemeen ook erg leuk maar deze klinkt wel erg verknipt.. zowaar nog erger verknipt als mijn foute (militaire) match.

Ff serieus.. er lopen op Schiphol zooo veel mooie marechaussee rond dat is echt ongelofelijk. Je kunt wel zeggen dat ik erg blij ben met mijn nieuwe baan! Vandaag ging ik in de kantine bijna op een geweer staan.. had ie ff tussen de tafels gelegd waardoor je eroverheen moest stappen _O-

Zo, compleet off topic, maar ik keek even op jouw profiel Pascalle en wat een prachtig paard heb jij, <3 daar ben ik toch even jaloers op :')

Toch bijzonder dat die militaire keuringen zo streng zijn, maar er als nog zulke verknipte militairen zijn

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:50

Ik heb nu een match met een toekomstig piloot, maar ik weet absoluut niet hoe ik een gesprek interessant kan openen. En ik ga ook niet wachten tot hij dat doet, daar ziet ie er te leuk uit voor :o
Iemand nog ideetjes? :')

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:08

Bah wat een engerd! Mijn afgezegde date reageerde ook zwaar op zijn egogekrenkt. "Blijft dan zielig in uw virtuele wereld. Dan verlies ik geen tijd" helaas zat hij er pal op, ik durf niet. Hoe afgrihselijk om mijn fierheid opzij te zetten en toch een tweede eerste date voor te stellen. Ik moet uit die saaie comfortzone! :+ :')

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:41

Dani199764 schreef:
Pascalle90 schreef:

Zo, compleet off topic, maar ik keek even op jouw profiel Pascalle en wat een prachtig paard heb jij, <3 daar ben ik toch even jaloers op :')

Toch bijzonder dat die militaire keuringen zo streng zijn, maar er als nog zulke verknipte militairen zijn

Dankje!

Ik denk dat ze van tevoren wel meevallen maar vooral daarna verknipt zijn.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 08:32

Mijn date van donderdag die al verplaatst was naar vandaag, is gisteren ochtend verplaats naar gisteren middag O:)
Super leuke middag gehad! Echt een hele leuke gast en kan niet wachten tot we donderdag weer op date gaan :):) Qua uiterlijk precies waar ik op val, zelfde humor, leuke raakvlakken, was een geslaagde middag :j

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 08:37

Hahah zo, dat was een vervroegde date!

Maar dit klinkt wel heel goed! :) en dus donderdag date 2 ipv date 1 ;)

Nou dit weekend paar van zijn vrienden ontmoet, zaterdag heft hij heel snel even mijn moeder ontmoet toen ik de honden ophaalde bij hun. Dus dit gaat wel goed :P

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 08:42

Goed bezig Nicky en Danielle!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 09:23

Ja precies! We konden niet wachten tot donderdag vandaar al verplaatst naar maandag. En ik had onverwachts een plekje over gister, dus snel dat plekje opgevuld :') En dan donderdag date 2 i.p.v. date 1 idd!

Oeehh klinkt alsof het erruugg goed gaat! Leuk zeg! :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 09:25

Wat leuk dat het zo goed gaat DanielleB, en bij jou ook Nickyyy!! :)

Ik wil heeeeel graag een 2e date met mijn date van afgelopen vrijdag haha... maar wil me ook weer niet opdringen zeg maar. Hij heeft wel duidelijk aangegeven dat ie het een hele leuke date vond en er zeker een vervolg op komt, en we hebben afgelopen dagen ook wel leuk geappt nog. Ik wil niet opdringerig overkomen en hem dan weer wegjagen, daar is ie te leuk voor haha... aan de andere kant kan ik niet wachten op date 2. Zal ik hem vragen of ie van de week een terrasje wil pakken ofzo? Dan kan ik de bal nog bij hem leggen wanneer... phoe moeilijk dit :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 09:42

jaa gewoon doen! Het is volgens mij wel redelijk normaal om dan 1 keer per week of per twee weken dan elkaar te zien ;)

Terrasje is ideale opening, blijft hele week mooi weer!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 09:49

Klinkt goed Nicky en Danielle :)

In plaats van Tinder is nu Paiq leeg gelopen. 2 matches hebben hun account verwijderd (Uitgeschreven) en 1 mij verwijderd -O-

Ach ja, deze week in ieder geval toch te druk :P Heb je vrije dagen, is het nog drukker dan op de werkdagen :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 10:24

anne_bento schreef:
Wat leuk dat het zo goed gaat DanielleB, en bij jou ook Nickyyy!! :)

Ik wil heeeeel graag een 2e date met mijn date van afgelopen vrijdag haha... maar wil me ook weer niet opdringen zeg maar. Hij heeft wel duidelijk aangegeven dat ie het een hele leuke date vond en er zeker een vervolg op komt, en we hebben afgelopen dagen ook wel leuk geappt nog. Ik wil niet opdringerig overkomen en hem dan weer wegjagen, daar is ie te leuk voor haha... aan de andere kant kan ik niet wachten op date 2. Zal ik hem vragen of ie van de week een terrasje wil pakken ofzo? Dan kan ik de bal nog bij hem leggen wanneer... phoe moeilijk dit :+

Gewoon doen!

Flessuh schreef:
Klinkt goed Nicky en Danielle :)

In plaats van Tinder is nu Paiq leeg gelopen. 2 matches hebben hun account verwijderd (Uitgeschreven) en 1 mij verwijderd -O-

Ach ja, deze week in ieder geval toch te druk :P Heb je vrije dagen, is het nog drukker dan op de werkdagen :')

Jij hebt geen tijd voor een vriendin joh!

Ik had 4 dagen vrij, dacht ook wel even rust te hebben. Nou niet dus. Vriend had 4 feestjes gepland. 3 van de 4 ben ik meegeweest, bij de 4e sliep ik omdat ik zo moe was :o
Weer hele leuke mensen ontmoet, en iedereen staat elke keer er zo om te springen om me te ontmoeten haha echt super leuk! Heb helemaal 0,0 stress meer om mensen te ontmoeten van mijn vriend, puur om de manier waarmee hij ermee omgaat en ook dat hij blijkbaar al zoveel leuks over me heeft vertelt!

Volgens vrienden van hem ben ik de "tinderexpert" :') omdat ik dus binnen 24uur dat ik op tinder zat met mijn vriend in gesprek raakte dus die kwamen tips vragen over hun profiel, vet awkward :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 11:28

Deze week ff niet nee :') NK zonnebootracen, en dus nog helpen die boot goed werkend te krijgen, werken, en daarna m'n verjaardag vieren en gebak maken voor op het werk :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 12:04

Gebak? Hoor ik gebak?