Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Geryon schreef:Iedereen ziet wel dat het sarcastisch is.maar het is meer, er zit ook een deel zelfmedelijden in.
In gesprekken die wij wel eens hebben gehad flessuh vond ik het ook opvallend dat je erg pessimistisch bent en erg sarcastisch door onzekerheid. Geloof me dat merkt iedere vrouw op. Zal zeer zeker ook in je tindergesprekken zijn. Dus misschien toch wel iets om over na te denken
mirthheee schreef:Geryon schreef:Iedereen ziet wel dat het sarcastisch is.maar het is meer, er zit ook een deel zelfmedelijden in.
In gesprekken die wij wel eens hebben gehad flessuh vond ik het ook opvallend dat je erg pessimistisch bent en erg sarcastisch door onzekerheid. Geloof me dat merkt iedere vrouw op. Zal zeer zeker ook in je tindergesprekken zijn. Dus misschien toch wel iets om over na te denken
Dit merk ik idd ook in onze gesprekken. Misschien zoals eerder gezegd: fake it till u make it
SophieFT schreef:Ik had een tindermatch, een militair. Eerst even best leuk mee gepraat, nummers uitgewisseld, maar op whatsapp kwam die echt super claimerig over, dus ik heb een beetje afstand gehouden. Nu kreeg ik vanmorgen een berichtje dat ik een vieze aandachtszoeker ben en alleen maar op zoek ben naar seks (terwijl we t daar niet eens over hebben gehad). Dus ik reageerde van dat hij tinder niet zo serieus moest nemen als hij zo graag echt iets wilde met een meid.
Nouuuuu waar ik toen allemaal wel niet voor werd uitgemaakt. Ik ben een prutsmuts met een bepaalde ziekte, hij zou zorgen dat Mn nummer met foto's online kwamen, en hij begon te dreigen met dat hij weet waar ik woon en werk.
![]()
Dat soort mensen snap je toch ook echt niks van.
SophieFT schreef:Ik had een tindermatch, een militair. Eerst even best leuk mee gepraat, nummers uitgewisseld, maar op whatsapp kwam die echt super claimerig over, dus ik heb een beetje afstand gehouden. Nu kreeg ik vanmorgen een berichtje dat ik een vieze aandachtszoeker ben en alleen maar op zoek ben naar seks (terwijl we t daar niet eens over hebben gehad). Dus ik reageerde van dat hij tinder niet zo serieus moest nemen als hij zo graag echt iets wilde met een meid.
Nouuuuu waar ik toen allemaal wel niet voor werd uitgemaakt. Ik ben een prutsmuts met een bepaalde ziekte, hij zou zorgen dat Mn nummer met foto's online kwamen, en hij begon te dreigen met dat hij weet waar ik woon en werk.
![]()
Blue_flower schreef:SophieFT schreef:Ik had een tindermatch, een militair. Eerst even best leuk mee gepraat, nummers uitgewisseld, maar op whatsapp kwam die echt super claimerig over, dus ik heb een beetje afstand gehouden. Nu kreeg ik vanmorgen een berichtje dat ik een vieze aandachtszoeker ben en alleen maar op zoek ben naar seks (terwijl we t daar niet eens over hebben gehad). Dus ik reageerde van dat hij tinder niet zo serieus moest nemen als hij zo graag echt iets wilde met een meid.
![]()
Ben heel benieuwd wie
![]()
Flessuh schreef:SophieFT schreef:Ik had een tindermatch, een militair. Eerst even best leuk mee gepraat, nummers uitgewisseld, maar op whatsapp kwam die echt super claimerig over, dus ik heb een beetje afstand gehouden. Nu kreeg ik vanmorgen een berichtje dat ik een vieze aandachtszoeker ben en alleen maar op zoek ben naar seks (terwijl we t daar niet eens over hebben gehad). Dus ik reageerde van dat hij tinder niet zo serieus moest nemen als hij zo graag echt iets wilde met een meid.
![]()
Mocht hij dat inderdaad doen gewoon aangifte doen. Als hij inderdaad militair is geeft dat hem nog meer problemen dan bij een normale burger.
maar echt.. wat een mafketels zijn er ook zeg
Pascalle90 schreef:Hmm ik vind militairen over het algemeen ook erg leuk maar deze klinkt wel erg verknipt.. zowaar nog erger verknipt als mijn foute (militaire) match.
Ff serieus.. er lopen op Schiphol zooo veel mooie marechaussee rond dat is echt ongelofelijk. Je kunt wel zeggen dat ik erg blij ben met mijn nieuwe baan! Vandaag ging ik in de kantine bijna op een geweer staan.. had ie ff tussen de tafels gelegd waardoor je eroverheen moest stappen
Dani199764 schreef:Pascalle90 schreef:Hmm ik vind militairen over het algemeen ook erg leuk maar deze klinkt wel erg verknipt.. zowaar nog erger verknipt als mijn foute (militaire) match.
Ff serieus.. er lopen op Schiphol zooo veel mooie marechaussee rond dat is echt ongelofelijk. Je kunt wel zeggen dat ik erg blij ben met mijn nieuwe baan! Vandaag ging ik in de kantine bijna op een geweer staan.. had ie ff tussen de tafels gelegd waardoor je eroverheen moest stappen
Zo, compleet off topic, maar ik keek even op jouw profiel Pascalle en wat een prachtig paard heb jij,daar ben ik toch even jaloers op
Toch bijzonder dat die militaire keuringen zo streng zijn, maar er als nog zulke verknipte militairen zijn
anne_bento schreef:Wat leuk dat het zo goed gaat DanielleB, en bij jou ook Nickyyy!!
Ik wil heeeeel graag een 2e date met mijn date van afgelopen vrijdag haha... maar wil me ook weer niet opdringen zeg maar. Hij heeft wel duidelijk aangegeven dat ie het een hele leuke date vond en er zeker een vervolg op komt, en we hebben afgelopen dagen ook wel leuk geappt nog. Ik wil niet opdringerig overkomen en hem dan weer wegjagen, daar is ie te leuk voor haha... aan de andere kant kan ik niet wachten op date 2. Zal ik hem vragen of ie van de week een terrasje wil pakken ofzo? Dan kan ik de bal nog bij hem leggen wanneer... phoe moeilijk dit
Flessuh schreef:Klinkt goed Nicky en Danielle
In plaats van Tinder is nu Paiq leeg gelopen. 2 matches hebben hun account verwijderd (Uitgeschreven) en 1 mij verwijderd![]()
Ach ja, deze week in ieder geval toch te drukHeb je vrije dagen, is het nog drukker dan op de werkdagen