Wat leuk secrets!! En zo dichtbij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doubtless schreef:petitparis schreef:Over het algemeen weet ik vrij snel of er een klik is en/of het kan uitgroeien tot iets meer. Mijn eerste indruk is zelden fout.
Dat weet je nietmisschien ben je wel heel veel mensen misgelopen door je eerste indruk, terwijl het in de praktijk heel goed had kunnen gaan!
petitparis schreef:Over het algemeen weet ik vrij snel of er een klik is en/of het kan uitgroeien tot iets meer. Mijn eerste indruk is zelden fout.
Eloya schreef:Ik ben ook weer op tinder actief en best veel matches
Jammer genoeg ook weer van die irritante die gelijk over s*ks etc beginnen
Maar ook wel leuke
Ik heb alleen nog nooit afgesproken via tinder. Toch beetje voorzichtig daarmee
Hoe en waar spreken jullie eerste ontmoeting af?
Lougino schreef:Tjsa, soms snap je eerst niet hoe zo'n leuke kerel nog vrijgezel kan zijn maar ja dan ineens toch weer wel![]()
als je dat als vrouw zijnde tegen een vent zegt, rent die toch ook hard weg! Ik wordt nou niet bepaald g..l van dit soort 'weetjes' haha
Heb wel paar keer bij iemand thuis afgesproken de eerste keer..dat zijn ook geen serieuze liefdes geworden maar goed dat was dan ook in m'n gym try out fase oid
mysecrets schreef:Haha mijn drukke tinderman die het "druk" heeft, vraagt mij wel degelijk om af te spreken, maar elke keer zo ver van te voren dat er wel weer wat tussen komt. Vandaag dus niets tegen hem gezegd op de app en dan komt ie toch zelf met : is er wat? wat ben je aan het uitspoken.... PFFFFFF
Andere tinderman daarentegen, super gezellig. Gister ijsje gegeten, klikt super goed en hij nodigde mij net uit om vanavond te komen eten... Totaal tegenovergestelde, maar zo kan het dus ook... Vééééél leuker!