Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 09:58

'ik heb het heel druk' is toch wel HET excuus van de gemiddelde (tinder) man hahaha..tsja wie heeft het nou niet druk tegenwoordig.

Wat leuk secrets!! En zo dichtbij :D

petitparis

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 10:07

Wrschlk het meest gebruikte excuus ja, maar ook het meest idiote. Wees gewoon eerlijk...

Lekker handig een date om de hoek. Dat je die nog niet eerder was tegen gekomen :p (zegt iemand die nog geen 10 mensen persoonlijk kent in het dorp waar ze +20j woont :o )

Over het algemeen weet ik vrij snel of er een klik is en/of het kan uitgroeien tot iets meer. Mijn eerste indruk is zelden fout.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 10:24

petitparis schreef:
Over het algemeen weet ik vrij snel of er een klik is en/of het kan uitgroeien tot iets meer. Mijn eerste indruk is zelden fout.

Dat weet je niet :D misschien ben je wel heel veel mensen misgelopen door je eerste indruk, terwijl het in de praktijk heel goed had kunnen gaan!

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 12:01

toch wel, alle mensen waarbij ik in het begin een slecht gevoel bij had, maar doordat het vrienden van vrienden zijn toch contact ben mee blijven houden, hebben 1 voor 1 bewezen waarom ik er een slecht gevoel bij had ;)
ik heb het niet over slechte indruk op papier/foto/berichten, maar irl contact.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 12:05

Als je eerste indruk echt niet goed is weet ik niet of ik daar zin in zou hebben hoor.. Veel dingen kunnen op termijn wel veranderen, een weety ik niet kan een ja worden..
Maar of een nee echt een ja kan worden? Ik weet het niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 12:06

Hier niet iig. Klaar is klaar haha.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 12:27

Eerste indrukken zijn het belangrijkst. Als ik er een slechte eerste indruk bij krijg ga ik echt niet op tweede date. Zijn nog zoveel mannen op de wereld. :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 12:30

Och, mijn vriend is ook heel druk en toch had ie wel tijd met mij te daten :+ Iedereen is tegenwoordig druk.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 12:40

het druk hebben is DE "ziekte" van deze tijd :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 12:59

Doubtless schreef:
petitparis schreef:

Dat weet je niet :D misschien ben je wel heel veel mensen misgelopen door je eerste indruk, terwijl het in de praktijk heel goed had kunnen gaan!

Als iemand bij de eerste indruk niet (zo) leuk is zie ik geen enkele reden om daar nog wel verder mee te daten.
Iemand is of leuk of niet.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 14:03

Eerste indruk klopt inderdaad vaak wel maar toch ben ik na date 1 nog maar 1 keer echt zeker van m'n zaak geweest (was echt helemaal niks die kerel).

Hoe heeft je ex-date gereageerd Robijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 14:08

We appen nog wel wat maar ik merk dat ik wat afstand aan het nemen ben. Ik zie het wel, moet nu van hem uit komen en zo niet, ook prima.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 14:20

Ik ben ook weer op tinder actief en best veel matches
Jammer genoeg ook weer van die irritante die gelijk over s*ks etc beginnen

Maar ook wel leuke
Ik heb alleen nog nooit afgesproken via tinder. Toch beetje voorzichtig daarmee
Hoe en waar spreken jullie eerste ontmoeting af?

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 14:25

petitparis schreef:

Mijn eerste indruk is meestal ook altijd juist! Zo kan ik via een foto al 'aflezen' hoe iemand is. Klinkt echt vaag, maar het klopt eigenlijk wel altijd. :P En na iemand ontmoet te hebben weet ik meestal ook al voldoende.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 14:30

Eloya schreef:
Ik ben ook weer op tinder actief en best veel matches
Jammer genoeg ook weer van die irritante die gelijk over s*ks etc beginnen

Maar ook wel leuke
Ik heb alleen nog nooit afgesproken via tinder. Toch beetje voorzichtig daarmee
Hoe en waar spreken jullie eerste ontmoeting af?

Spannend, als het echt klikt zou ik gewoon op date gaan. Hier trek ik eerst een kleine maand voor uit, maar dat is meer persoonlijk. De één gaat na twee dagen al op date en de ander wil eerst een tijdje praten via WhatsApp/Skype. Ik sprak af in de stad, dan zijn er mensen om je heen en kan er niks geks gebeuren. Thuis afspreken zou ik in ieder geval nooit doen.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 14:45

Ik spreek tegenwoordig liever iets sneller af (na week of 2), dat wekenlang appen hou ik meestal niet zo goed vol (verlies m'n interesse dan een beetje) maar dat is natuurlijk persoonlijk. Waar je afspreekt, ik ben tot nu toe steeds iets gaan drinken in een stad of aan het strand.

Sjonge een van m'n potentiele dates verteld me out of the blue 'ja ik denk dat ik depressief ga worden' :\ heel vervelend voor hem natuurlijk maar ik vind het nogal een heftige uitspraak tegen iemand die je nog nooit gezien hebt. En ik maar denken dat dit zo'n nuchter type was 8)7

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 15:08

lougino: Ik hou er echt helemaal niet van als mensen zijn zeer persoonlijke verhalen op zo een korte termijn tegen je gaan vertellen. Voelt voor mij als aandachttrekkerij, waar het ook over gaat.

Daarbij is het ontzettend moeilijk om met iemand met een depressie te leven, dus zou het voor mij in zo een vroeg stadium heel makkleijk zijn om te draaien..

Ik spreek ook liever snel af met iemand. Zonde van mijn tijd als het niks blijkt te zijn. Meestal zat ik wel goed op foto’s, maar toch 2 x gehad dat ik op de eerste date, de eerste blik voor mij meteen duidelijk was: NO GO !

Dan maak je de date maar zo netjes en beschaaft af als kan. Beide keren ook nog gewoon een gezellige avond gehad. Maar niet voor herhaling vatbaar.

De andere keren dat ik via tinder had afgesproken wist ik het gewoon nog niet na de eerste date, dat is eigenlijk allemaal wel tot meerdere dates gekomen en later om andere stil gevallen.

Met mijn huidige date heb ik de eerste date ook afgezegd, ik was zo nerveus.. Uiteindelijk eerst maar op een stapavond weer ontmoet en toen was het ijs wel gebroken en durfde ik ook gewoon te daten. Met hem op het begin juist eigenlijk veel thuis, vond het ‘uit gaan’ met hem nog wel erg spannend. Ik had hem toen inmiddels al wel een aantal keren op stap gezien en al behoorlijk wat contact, dat thuis afspreken gewoon goed voelde.
Direct vanaf internet spreek ik zelden thuis af. En zou ik ook niemand aanraden. Niet dat ik er slechte ervaringen mee heb, maar toch, je weet nooit wat je in huis haalt.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 15:27

Lougino: vreemd dat iemand dat zegt, als je elkaar nog nooit hebt gezien. Zo had ik ook een keer een match met een persoon en die vertelde zijn hele levensverhaal. Afknapper. Je kent elkaar niet eens en vind het niks om dat al gelijk op straat te gooien, houd dat lekker voor je...

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 15:48

Tjsa, soms snap je eerst niet hoe zo'n leuke kerel nog vrijgezel kan zijn maar ja dan ineens toch weer wel :') :') als je dat als vrouw zijnde tegen een vent zegt, rent die toch ook hard weg! Ik wordt nou niet bepaald g..l van dit soort 'weetjes' haha

Heb wel paar keer bij iemand thuis afgesproken de eerste keer..dat zijn ook geen serieuze liefdes geworden maar goed dat was dan ook in m'n gym try out fase oid :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 15:54

Als ik iemand wel zie zitten spreek ik liever zo snel mogelijk af. Dan heb ik het echt over dezelfde week nog, het liefst zelfs binnen een paar dagen. Het is al wel eens gebeurd dat ik dezelfde avond afsprak met iemand. Ik heb totaal niet zo'n apper en ik word helemaal gek als ik eerst drie weken constant contact met iemand moet hebben.

Ik spreek al-tijd op een openbare plek af. In de stad of op een station. Eerst ergens een drankje doen, nooit gelijk thuis. Je weet niet bij wie je gaat zitten en als het fout gaat heb je een probleem.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 16:01

Lougino schreef:
Tjsa, soms snap je eerst niet hoe zo'n leuke kerel nog vrijgezel kan zijn maar ja dan ineens toch weer wel :') :') als je dat als vrouw zijnde tegen een vent zegt, rent die toch ook hard weg! Ik wordt nou niet bepaald g..l van dit soort 'weetjes' haha

Heb wel paar keer bij iemand thuis afgesproken de eerste keer..dat zijn ook geen serieuze liefdes geworden maar goed dat was dan ook in m'n gym try out fase oid :=

Ik heb ook vaker last van depressie en ik zeg het altijd op de eerste date, weten ze direct waar ze aan toe zijn en ik heb nog geen 1 man meegemaakt die weggerend is. Misschien zijn mannen daar gewoon makkelijker in? Ik weet het niet...

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 16:07

Ja maar dan zie je elkaar in ieder geval live..dat is al anders dan nu via de app.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 16:10

Haha mijn drukke tinderman die het "druk" heeft, vraagt mij wel degelijk om af te spreken, maar elke keer zo ver van te voren dat er wel weer wat tussen komt. Vandaag dus niets tegen hem gezegd op de app en dan komt ie toch zelf met : is er wat? wat ben je aan het uitspoken.... PFFFFFF

Andere tinderman daarentegen, super gezellig. Gister ijsje gegeten, klikt super goed en hij nodigde mij net uit om vanavond te komen eten... Totaal tegenovergestelde, maar zo kan het dus ook... Vééééél leuker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 18:06

mysecrets schreef:
Haha mijn drukke tinderman die het "druk" heeft, vraagt mij wel degelijk om af te spreken, maar elke keer zo ver van te voren dat er wel weer wat tussen komt. Vandaag dus niets tegen hem gezegd op de app en dan komt ie toch zelf met : is er wat? wat ben je aan het uitspoken.... PFFFFFF

Andere tinderman daarentegen, super gezellig. Gister ijsje gegeten, klikt super goed en hij nodigde mij net uit om vanavond te komen eten... Totaal tegenovergestelde, maar zo kan het dus ook... Vééééél leuker!

Maar ga jij nu dan ook eerlijk zijn naar je 1e tinderman? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:42

En ja hoor, ben alweer 5 x mee uitgevraagd :')

Ik vermaak me kostelijk zo!