En die daarna was ingekort tot 4 delen, in plaats van 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:Willl65 schreef:Het barst weer van de verwarde personen in eerste klas... wat heb je toch een vreselijke mensen......
Huh? Verwarde mensen?
Hier stond ik vanochtend als een sardientje in de bus. Buiten was het koud, in de bus niet uit te houden qua temperatuur
Jans schreef:De poortjes zijn dicht op Utrecht CS, en zelfs als je alleen even wat wil kopen of naar de wc wil moet je al 20 euro op je kaart hebben staan. Ben benieuwd wanneer de eerste natte plekken buiten de poortjes ontstaanje zou toch demonstratief met je plastuit buiten het station plassen
Nayomie schreef:Jans schreef:De poortjes zijn dicht op Utrecht CS, en zelfs als je alleen even wat wil kopen of naar de wc wil moet je al 20 euro op je kaart hebben staan. Ben benieuwd wanneer de eerste natte plekken buiten de poortjes ontstaanje zou toch demonstratief met je plastuit buiten het station plassen
Geldt dit ook voor studentenov?
Memories schreef:Nee, studentenov kun je in je gratis periode ook zonder saldo inchecken en daarbuiten met minstens een tientje. Als ik dat goed uit m'n hoofd zegweet iig dat zonder saldo doordeweeks sowieso kan.
Gydja schreef:Vanochtend stap ik in een behoorlijk volle trein en ik ben opzoek naar een plekje en ik spot een stoel met een tas. Ik vraag de vrouw om de tas aan de kant te halen en dat doet ze gelukkig, komt er een man vanaf de andere kant en glipt snel voor mij op de stoel waar de vrouw net voor mij de tas af haalt