Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vonneke schreef:vonneke schreef:Mmmm ik heb 'honey suckle & jasmine' in de brander. Lekker fris voor mijn zieke hoofd.
Hij ruikt heerlijk. Goede geur WME het valt me op dat er op bepaalde mensen niet of nauwelijks gereageerd wordt. Beetje jammer...
vonneke schreef:vonneke schreef:Mmmm ik heb 'honey suckle & jasmine' in de brander. Lekker fris voor mijn zieke hoofd.
Hij ruikt heerlijk. Goede geur WME het valt me op dat er op bepaalde mensen niet of nauwelijks gereageerd wordt. Beetje jammer...
DeMolenhoek schreef:Ik vind, met uitzondering van GC, alle melts beter op een lage brander. Zeker YC moet op een lage, anders ruik ik hem niet.
[naam]: Heb je geen uur gekregen wanneer hij ongeveer komt?
Cerastes schreef:[naam] schreef:Hij ruikt heerlijk. Goede geur WME het valt me op dat er op bepaalde mensen niet of nauwelijks gereageerd wordt. Beetje jammer...
Ik had het dus tegen jou..
Op welke mensen word er niet gereageerd?
En het kan natuurlijk gebeuren dat je niet meteen op elke vraag antwoord krijgt.
Maar het is hier niet zo dat bepaalde mensen systematisch worden genegeerd ofzo hoor.
vonneke schreef:De toon veranderen? Ik vraag me af hoe dat je mijn opmerking interpreteerd. Ik geef enkel aan dat het me opvalt dat niet op iedereen gereageerd wordt. Is dat een manier om de toon van een topic te veranderen. Lijkt me niet.
Het is een constatering en niets meer.
Ik zeg ook niets over de sfeer of wat dan ook, enkel dat me dat opvalt.